Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkäikäinen lapsi käyttää henkselittömiä toppahousuja ulkoillessa?

Vierailija
24.01.2013 |

Mietin vaan... Itselläni melkein pian 3v täyttävä, ja hänen kokoaan myynnissä paljon henkselittömiä toppa/talvihousuja. Helpompi löytää housut ilman henkseleitä kun henkselien kanssa. Tietty jonnekin kauppaan menee ihan hyvin, mutta en itse osaa ostaa erikseen jotain "kauppavaatteita". Ulkoileeko teiän 3 vuotiaat jo sellasisissa? Entä pysyykö lapset kuivina ja lämpiminä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö ollessaan melkein 4v sai hirveät raivarit, kun yritin saada pukemaan henkselillisiä toppahousuja aikoinaan (oli tottunut toppahaalariin). Onneksi henkselit sai irti housuista. Eli siitä asti on käyttänyt toppahousuja ilman henkseleitä tai sitten talvihaalaria. Käytti silti niiden housujenkin kanssa yhtenäistä (haalarimaista) villa-asua alla.

Vierailija
2/6 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 10 vuotias käyttää henkselillisiä. Ja niin näyttäs kaverillaankin olevan. Toki ne henkselit saa halutessaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpimänä hetkeäkään henkselittömissä housuissa. Itse olen kokenut ne tosi hankalaksi kun lapsi ryömii lumihangessa ja sitä lunta on ihan kaikkialla.

Vierailija
4/6 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin kertoja siis käytti niitä henkseleitä, mutta sanoi niiden tuntuvan inhottavalta. Toppahaalari oli kyllä pääasiallisena talviasuna päiväkodissa ja ulkoillessa 5-vuotiaaksi asti, joten lumen menemisestä selkään housujen ja takin välistä ei kokemusta.

Se haalarimainen villa-asu toppahousujenkin alla auttoi siihen, ettei tullut alaselkään niin kylmä.

Vierailija
5/6 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla oleva ei käytä henkseleitä, ei kertakaikkiaan voi sietää niitä. Kolmasluokkalainen taas sitten käyttää :)

Vierailija
6/6 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan vain toisina housuina. Ne on kuitenkin niin paljon paremmat kuin haalari tai henkselihousut esim. kauppaan. Haalari sitten ollut ulkoleikkeihin ja päiväkotiin.