Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on toimitusjohtaja tillelillä ja n. 40 alaista,

Vierailija
01.02.2013 |

niin paljonko palkka voisi olla bruttona? tiedän, että kysymys on hankala, mutta jotain haarukkaa voisi jollakin olla!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan liikevaihdolla ja tuloksella.

Esim. mun miehellä ei ole firmassa töissä kuin 2 henkilö ja silti palkka on 5-numeroinen.

Vierailija
2/8 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siitä että onko firma yksityisessä omistuksessa vai ei. Alaisten määrällä ei mitään tekemistä asian kanssa. Jos paljon työntekijöitä niin palkka yleensä alempi kaikilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, et tälläkin typillä, josta kysyn täytyy olla, kun sivusta seuraa henkilön hankintoja.

Vierailija
4/8 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 40 alaista, saattaa hyvin olla yrittäjä. Joten voi tienata joko paljon tai sitten mennä tosi huonosti, eikä meinaa jäädä itselle käteen mitään.

Vierailija
5/8 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisit mieluummin, millaisesta yrityksestä on kyse? Toimarin palkka on lähes poikkeuksetta sidonnainen/riippuvainen yrityksen liikevaihdosta ja tuloksesta? Jos kyseessä on siis 40hlö työllistävä yritys on se toki pieni, mutta voihan se olla hyvinkin menestyvä ja silloin tj palkka on jo sadoissa tuhansissa...

Vierailija
6/8 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, et tälläkin typillä, josta kysyn täytyy olla, kun sivusta seuraa henkilön hankintoja.

Vierailija
7/8 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän välttämättä hanki kaikkea palkkatuloilla. Voi olla osinkoja, muita pääomatuloja, sijoituksia, perintöä tms.

Vierailija
8/8 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaan komennuksella aikoinaan tienasi kyllä saman verran nettona, eikä hän ollut silloin edes toimitusjohtaja. Suomessa kova verotus ja vähäiset muut edut...