Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vanhempien iltavapaasta

Vierailija
01.02.2013 |

Käyttekö te joilla on lapsia niin useasti miehenne kanssa ulkona ja viette lapset hoitoon? Ajattelin tulla tänne kyselemään kun minun mieheni ei ymmärrä sitä että lapsen voi hoitoon viedä ja vanhemmat saisivat lähteä vaikka bilettämään. Olemme kuulemma perhe eikä silloin voi ulkona käydä. Meillä on siis yksi yli 3v lapsi. Eikä mieheni päästä minua edes minun tyttökavereiden kanssa ulos. Eli meidän pitäisi olla vaan kotona. olen yrittänyt ehdottaa esim. laivaristeilyä mutta emme voi lahteä jos lapsi ei ole mukana. Minusta on tulossa pikkuhiljaa erakko kun mihinkää ei pääse.. Tämä alkaa pikku hiljaa ahdistamaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkevä aikuinen ihminen -myös se joka lähtee vapaalle osaa ajatella asiaa. Kyse on siitä onko toisella ihmisellä oikeutta määritellä miten toinen on ja käyttäytyy, vaikka että monelta tullaan kotiin.

Vierailija
22/26 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kolistelu" niin häiritsee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkevä aikuinen ihminen -myös se joka lähtee vapaalle osaa ajatella asiaa. Kyse on siitä onko toisella ihmisellä oikeutta määritellä miten toinen on ja käyttäytyy, vaikka että monelta tullaan kotiin.

Samaten kuin mun miehellä. Ei tämä ole kahden individualistin kämppissuhde, vaan parisuhde - eli ei kumpikaan meistä voi käyttäytyä ihan soolona miten itseä sattuu hotsittamaan.

Sulla ei taida vielä olla lapsia...kun niitä tulee, huomaat, että kun tekemisesi vaikuttavat useampaan ihmiseen kuin vain sinuun itseesi, siitä todellakin on neuvoteltava, kuka tekee mitä.

Vierailija
24/26 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia näkee muutenkin niin vähän, ettemme henno lähteä illaksi keskellä viikkoa pois kotoa. Heilläkin kun on oikeus olla isän ja äidin kanssa, ei vain hoitajien.

Vierailija
25/26 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mielestäni ollut kyse mistään yhdessä neuvottelusta, vaan siitä että mies menee vapaasti harrastuksiinsa eikä päästä vaimoaan edes ystäviä tapaamaan. Jos joskus harvoin "päästää", silloinkin mies päättää kotiintuloajan (ja vielä uhkailee). Ei ole normaalia eikä tuollaista pidä sietää. Valitettavasti ei ole vinkkejä, miten miehen saisi tajuamaan ettei noin voi toimia.

Vierailija
26/26 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mielestäni ollut kyse mistään yhdessä neuvottelusta, vaan siitä että mies menee vapaasti harrastuksiinsa eikä päästä vaimoaan edes ystäviä tapaamaan. Jos joskus harvoin "päästää", silloinkin mies päättää kotiintuloajan (ja vielä uhkailee). Ei ole normaalia eikä tuollaista pidä sietää. Valitettavasti ei ole vinkkejä, miten miehen saisi tajuamaan ettei noin voi toimia.

kylläkään keskustele ap:n tapauksesta, vaan uhoaa ihan yleisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi