Tapailen varattua mustaihoista miestä.. kysymyksiä?
Kommentit (46)
mainitsin värin aloituksessani vain saadakseni kommentteja, sillä nämä "olen toinen nainen" ketjut ovat jo aika arkipäivää täällä.
Sinä hoet mustaa, en minä.
Ei ole muslimi eikä ole Afrikasta.
ap
Oletkohan vähän tyhmä muutenkin
tapaatte? Tietääkö vaimo sinusta?
Musta, Iiik! Varattu, Kääk! Ja varattu vielä valkoiselle suomalaiselle naiselle, Pläääh!
ap
ja vaimo ei tiedä minusta. En halua mitään ongelmia perheelle, kunhan pidän vaan hauskaa.
ap
Enemmän se ihmetyttää, että tapailet varattua, kuin että tapailet mustaa.
kun muuta ei saa:)Ei omaa eikä suomalaista..
Enemmän se ihmetyttää, että tapailet varattua, kuin että tapailet mustaa.
ap
jotta voi livahtaa huomaamatta yöllä kotiisi?
Onnea valitsemallasi tiellä. Oletko teini-ikäisen tasolla?
kun muuta ei saa:)Ei omaa eikä suomalaista..
en halua omakseni mutta hän tuo iloa ja piristettä elämääni.
ap
Onko hänen hampaansa valkoiset?
Onko hänen silmämunansa valkoiset?
Onko hänellä vaaleat kämmenet sisäpuolelta ja ja jalkapohjat?
Onko hänellä suuret huulet?
Onko hänellä ullkoneva takamus?
Onko hänen vaimonsa kaunis?
Onko hänen hampaansa valkoiset? Onko hänen silmämunansa valkoiset? Onko hänellä vaaleat kämmenet sisäpuolelta ja ja jalkapohjat? Onko hänellä suuret huulet? Onko hänellä ullkoneva takamus? Onko hänen vaimonsa kaunis?
ehkä minä olen hullu, mutta sinä olet maalaismoukka.
ap
Miksi koet tarpeelliseksi avautua asiasta täällä? Kel onni on se onnen kätkeköön! :D
Onko hänen hampaansa valkoiset? Onko hänen silmämunansa valkoiset? Onko hänellä vaaleat kämmenet sisäpuolelta ja ja jalkapohjat? Onko hänellä suuret huulet? Onko hänellä ullkoneva takamus? Onko hänen vaimonsa kaunis?
ehkä minä olen hullu, mutta sinä olet maalaismoukka.
ap
ei mikään afikkalainen kuitenkaan.
ap
Hah,hah, sä olet sen kuudes akka, samalla painaa kaikkia!Hah!Juu ja kahvi maistuu hyvältä kun on ollut OMAN rakkaan miehen kanssa:)
mutta hyökkäät kimppuun kun joku jotain kysyy tai sanoo. Kyllä sun pitäis ottaa nämä kirjoituksen rennommin, vai harmittaako sua kun olet vain toinen nainen..