Kiltti'miehen juhannus
Kukaan ei ole toivottanut oma-aloitteisesti hyvää juhannusta saatikka kutsunut mihinkään. Juhannus vietetään siis yksin kotona. Onko muita kohtalotovereita?
Kommentit (18)
Suomessa on satojatuhansia yksinäisiä ihmisiä, joten et ole mikään erikoistapaus.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on satojatuhansia yksinäisiä ihmisiä, joten et ole mikään erikoistapaus.
Jep hys hys ettei paremman väen juhannus mene pilalle.
Tinderissä ei ole tullut matchia kuukausiin ja S24-treffipalstalla kukaan ei ole katsonut profiiliani tämän vuoden puolella. Onko normaalia kiltti'miehelle?
Tässäpä me kaikki istumme juhannusta koneen ääressä.
Olen ihan varma, että täälläkin on näitä yksinäisiä kiltti naisia, mutta kun he eivät halua tavata kiltti miehiä.
Laitettaisiin jotain ruokaa ja keskusteltaisiin... katsottaisiin mihin ilta vie :)
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan varma, että täälläkin on näitä yksinäisiä kiltti naisia, mutta kun he eivät halua tavata kiltti miehiä.
Laitettaisiin jotain ruokaa ja keskusteltaisiin... katsottaisiin mihin ilta vie :)
Mitä ruokaa laitettaisiin? Millaisista aiheista tykkäät keskustella?
Mikähän mun kommentissa oli vikana, kun ei julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain lihaa, perunoita, salaattia etc. Melkein mistä vain, matkustelusta, yhteiskunnasta, ihmisistä etc :)
Lapsena nää meni muttta kylllä nykyään niin hyvälllä omalla tunnollla pääsee nasauttamaaan.
Katkarapusalaaatti wasabitahnaalla voisi kylllä väsätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain lihaa, perunoita, salaattia etc. Melkein mistä vain, matkustelusta, yhteiskunnasta, ihmisistä etc :)
Okei, uusia perunoita, vihreä salaatti ja grillattua tofua minulle, sinulle halutessasi jotain muuta. Juomaksi grillatessa kylmä olut ja ruoan kanssa valkkaria?
Matkailu kiinnostaa aina, lempikohteet, kokemukset maailmalta jne.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämänkö pitäisi lohduttaa? :D
Mä sain yhden jussintoivotussähköpostin. Olen sosialiitti!
Hyvää Juhannusta Ap! Ja muillekin myös!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, uusia perunoita, vihreä salaatti ja grillattua tofua minulle, sinulle halutessasi jotain muuta. Juomaksi grillatessa kylmä olut ja ruoan kanssa valkkaria?
Matkailu kiinnostaa aina, lempikohteet, kokemukset maailmalta jne.
Voisin syödä grillattua kanaa noiden muiden lisukkeiden kanssa. Ehkä pari olutta ja vähän viiniä. Nonni meillä olisi sitten yhteisiä kiinnostuksen kohteitakin.
En mä ooo vielä tarpeeeksi kiltti. Mun pitäs saada jostain fyrkkaa että kykenee oikeasti auttamaan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
En mä ooo vielä tarpeeeksi kiltti. Mun pitäs saada jostain fyrkkaa että kykenee oikeasti auttamaan ihmisiä.
Pystyisit auttamaan minua ilman rahaakin.
Sama juttu jo ollut siitä asti kun tulin täysi ikäiseksi eli 10v.