Kelpaisko kellekään? :)
Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn tällaista, eli voisiko kukaan olla kiinnostunut minusta? Olen yli 30v, 158/60, 80c, lyhyt tumma tukka, rillit, en meikkaa, ihan sievä. Mieheni mielestä olen täydellinen, mutta epäilenpä etten juurikaan päitä kääntele.
Kommentit (48)
Ettekö te nyt ymmärrä tätä juttua? Kuvailin aluksi itseni ihan totuudenmukaisesti, korostaen juuri niitä piirteitä jotka eivät varmasti vetoa keneenkään. Siitähän olisi mennyt koko pointti, jos olisin kertonut että miehet kyllä tykkäävät katsella. Kuvailenpa tässä mielestäni oikeasti hyvännäköisen ja seksikkään naisen: tumma, lyhyt sänkitukka, ei juurikaan meikkiä. Kuulostaako hemaisevalta? Kyseessä on Demi Moore elokuvassa G.I. Jane. Ei tietenkään kaikkien mielestä näytä hyvältä, mutta uskoisin että aika monen. ap
Demillä on todellakin. Hyvään kroppaan ja kasvoihin sopii lähes mikä hiusmalli tahansa. Aika naurettava aloitus sinulla. Nyt jälkeenpäin yrität naamioida huonon itsetuntosi takia tekemäsi aloituksen joksikin muuksi.
Kuvailenpa tässä mielestäni oikeasti hyvännäköisen ja seksikkään naisen: tumma, lyhyt sänkitukka, ei juurikaan meikkiä. Kuulostaako hemaisevalta? Kyseessä on Demi Moore elokuvassa G.I. Jane. Ei tietenkään kaikkien mielestä näytä hyvältä, mutta uskoisin että aika monen. ap
En ole missään vaiheessa sanonut että minulla ei ole mitään fitness kroppaa, päinvastoin kerroin että hauista ja vatsalihaksia löytyy. Enkä vertaa itseäni Demi Mooreen, hän oli vain esimerkki että tylsästi kuvailtu nainen voi näyttää oikeasti hyvältä. Minulla ei myöskään ole sänkitukkaa. Tiedän kyllä että aloitukseni oli naurettava, niin oli tarkoituskin. Ja ihan päinvastoin kuin luulette, itsetuntoni ei ole kovinkaan huono. Koittakaapas tosikot vähän löysätä näin kesän kunniaksi! T: ap, joka on hyvännäköinen ja hyväkroppainen usein piilolinssejä käyttävä pieni mutta sitäkin pippurisempi nainen
(oma ongelmanne jos ette sitä kestä!)
yhteenveto tästä. Elikkä kiitos kaikille vastanneille. Ihmettelin vain tuota vihamielisyyttä ja katkeruutta joissain viesteissä. Lähinnä odotin aloitukseeni vastauksia tyyliin "ei kelpais, eipä juuri sytytä, liian tavallinen, tylsä, ei iske/kolahda", ja niitähän jokunen tulikin. Tai sitten että "miksei kelpais, vaikka eipä kovin erikoiselta vaikuta". En arvannut että saisin aikaan moisen tappelun. No, joka tapauksessa hyvää kesää teille kaikille! Ja muistakaa että kaikki ei aina ole sitä miltä kuulostaa..... :) ap
Kelpaisit mulle jo ihan tämänkin ketjun kuvauksella, puhumattakan mitä kerroit tuossa toisessa ketjussa.. m29
jos vaikka joku antais mulle ja miehelleni lisää makeita nauruja! ;) ap
"että käännän kyllä miesten päitä"