Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ostaa kotiinsa niit laatikoita yms joiss lukee "bread" ja muuta tyhmää?

Vierailija
31.01.2013 |

Mitä hienoa siinä on että koti on täynnä erilaisia laatikoita ja purkkeja joihin on kirjoitettu kissankokoisilla kirjaimilla, mitä ne sisältää?

Samaa olen ihmetellyt niistä kylteistä "welcome" "love" "family" "home" "kitchen" "living-room"...kuka haluaa että koti näyttää siltä kuin sinne ois tungettu kaikkialle niitä autistien lukuhelpotus lappusia? Eikö nää tyypit tiedä olevans akeittiö jos ei oo asianmukaista kylttiä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten mulla on purkkeja joissa lukee PUURORIISI, BASMATIRIISI, RISOTTORIISI, KAURAHIUTALE, VEHNÄJAUHO kun mä en viitti kurkistaa joka helvetin purkkiin riisiä ettiessäni. Lisäksi vessan ovessa lukee WC.

Siinäpä sulla ihmettelemistä

Vierailija
22/28 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisin sellaista huushollia, jossa olisi kyltti "home"

en voi sille mitään, mutta hometta ekaks ajattelisin ja sit sitä että todellakin, jotkut on sen verran outoja, etteivät tajua tulleensa kotiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo on sitä mitä ihmiset haluaa, joten oon vienyt homman vähän pidemmälle. Oon lanseeraamassa vaatemerkkiä, joka perustuu samaan ideaan kuin sisustustekstit. Avaan piakkoin verkkokaupan - siellä myydään vaatteita, joissa tekstejä englanniksi.

Mm. tällaista luvassa:

-t-paita, jossa lukee edessä: "Tits"

-farkut, joiden takapuolella teksti: "Ass"

-premium-osastolle tulee myyntiin käsilaukku, jossa lukee: "Louis Vuitton"

Jatkossa meiltä voi saada myös autoteippauksia. Jos joku haluaa vanhaan rotiskoonsa tekstin "Lamborghini", niin meillä onnistuu!

Vierailija
24/28 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän on lähes kaikissa torpissa, joissa tulee kyläiltyä.

Sitten vielä joku ihana runo tai mietelause olkkarin seinällä tai ehkä veskissä. Siinä sitten vesiputouksen solistessa voi lukea sitä ihanuutta ja nauttia harmoniasta.

Kirjoitukset ovat aina mustalla valkoisessa lootassa. Ja nautitaan originellista sisustuksesta. Aaaah.

Vierailija
25/28 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän on lähes kaikissa torpissa, joissa tulee kyläiltyä. Sitten vielä joku ihana runo tai mietelause olkkarin seinällä tai ehkä veskissä. Siinä sitten vesiputouksen solistessa voi lukea sitä ihanuutta ja nauttia harmoniasta. Kirjoitukset ovat aina mustalla valkoisessa lootassa. Ja nautitaan originellista sisustuksesta. Aaaah.

mielestäsi sisustuksen harrastukseen kertovalla ihmisellä pitäisi olla leivät pöydillä tai jossain leipälaatikossa, jossa ei ole tekstiä? laatikko on käytännön syistä, ei siksi että siinä saattu lukemaan tekstiä. T: yhden sellaisen laatikon omistaja

Vierailija
26/28 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttakaa kaikki ne kamalat leipälaatikkonne, av on puhunut ja ne on nyt todettu lääst siisoneiksi. Samoin kauniit ja ehkä itselle merkitykselliset mietelauseet seiniltä saa lähteä. Tilalle vaikka joku kiva kirkkovene textmarkilla. Ah on ihanaa olla originelli ja tärkeää kelvata av mammoille!

Vierailija
27/28 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän on lähes kaikissa torpissa, joissa tulee kyläiltyä.

Sitten vielä joku ihana runo tai mietelause olkkarin seinällä tai ehkä veskissä. Siinä sitten vesiputouksen solistessa voi lukea sitä ihanuutta ja nauttia harmoniasta.

Kirjoitukset ovat aina mustalla valkoisessa lootassa. Ja nautitaan originellista sisustuksesta. Aaaah.

ap:n kanssa samoilla linjoilla

Vierailija
28/28 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista hauskin on "Home". Hyvää mainosta asunnolle! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi