Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Minunn on pakko kohta irtisanoutua sillä perusteella,
31.01.2013 |
että lähin esimies on niin kuuma. En yksinkertaisesti pysty työskentelemään hänen kanssaan. Ja miksi pitää vielä olla ne ruskeat silmät ja ihana hymy? Törkeää.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei tule sitten karenssia.