Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kenelläkään oy:tä? Kertokaahan muutama juttu!

Vierailija
07.12.2005 |

jos perustamme oy:n ja otamme lainan, niin eihän meidän muu omaisuus ole vaarassa, jos meneekin vaikka konkkaan koko pulju? Entä, kun pitää ottaa hiukan lainaakin, niin sen vakuudeksihan menee meidän talo ym..niin onhan ne sitten vaarassa kuitenkin??? Vai saakohan jostain sellaisia lainoja johon ei tarvitsisi laittaa vakuudeksi omaa omaisuuttaan??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin on korkeampi korko. En sitten tiedä onko tämä vain mainos.

Vierailija
2/3 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on takaajat yrityslainassa, mm. minä kotiäiti ja sitä ei kovin helposti meinattu hyväksyä, vaikka omaisuutta onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Finnvera myöntää kanssa lainaa. Ei niin suuret korot kuin pankeilla.

Te-keskuksesta voi saada tukia, jos on kannattava liikeidea.



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi