Lue keskustelun säännöt.
onko kenelläkään oy:tä? Kertokaahan muutama juttu!
07.12.2005 |
jos perustamme oy:n ja otamme lainan, niin eihän meidän muu omaisuus ole vaarassa, jos meneekin vaikka konkkaan koko pulju? Entä, kun pitää ottaa hiukan lainaakin, niin sen vakuudeksihan menee meidän talo ym..niin onhan ne sitten vaarassa kuitenkin??? Vai saakohan jostain sellaisia lainoja johon ei tarvitsisi laittaa vakuudeksi omaa omaisuuttaan??
Kommentit (3)
Meillä on takaajat yrityslainassa, mm. minä kotiäiti ja sitä ei kovin helposti meinattu hyväksyä, vaikka omaisuutta onkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja Finnvera myöntää kanssa lainaa. Ei niin suuret korot kuin pankeilla.
Te-keskuksesta voi saada tukia, jos on kannattava liikeidea.
mutta silloin on korkeampi korko. En sitten tiedä onko tämä vain mainos.