Lue keskustelun säännöt.
Minun tunnustukseni
14.12.2005 |
Imen omasta rinnastani maitoa!
Minusta se on taivaallisen ihanan makuista
Kommentit (3)
Jotenkin ällöttävä ajatus, mutta sitten muistin, että syönhän mä omaa räkäänikin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ennen raskautta oli jo D-kupit viimeks kun sovitin rintsikoita ei eet mahtunut, ja täytyy myöntää roikkuu " roiskeläppänä" :S
Nännit vaaaltavat
Ap
Nyt on ihan pakko kysyä, että miten se onnistuu?
Mä kun olen luullut, että mulla on isot ja roikkuvat rinnat...