Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä enää jaksa tätä tajutonta VÄSYMYSTÄ. Väsyttää KOKO ajan. ov

Vierailija
31.01.2013 |

Polvi leikattiin joulukuun alussa, samalla reissulla todettiin keliakia (looooong story, josta ei nyt sen enempää) ja hemoglobiini oli kotiutumisaamuna 85 (edellisenä päivänä se oli 95).

Nyt on muutaman päivän ajan ollut taas helkkarin kova väsymys, aamulla on vaikea herätä, kun silmät eivät meinaa pysyä auki, päivällä tekisi mieli mennä päikkäreille (mikä ei auta asiaa, tuosta tulee vaan sellainen ns. pöhnäinen olo). Ja illalla väsy iskee jo siinä kuuden-seiskan pintaan. Sohvalle on ihan turha mennä köllöttämään ja katsomaan esim. telkkaa tai lukemaan -> nukahdan viidessä-kymmenessä minsassa.

Olen taas kalpea kuin lakana (okei, olen AINA kalpea).

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin alhainen hemppa on vaarallinen pidemmän päälle, sillä sv-elimist on kovilla. Koita tuota Kräuterblusaftia, se sopii useimmille. Jos se ei auta tarpeeksi nopeasti, mene yksityislääkärin, hemtologin vastaanotolle josta saat lähetteen kunnon hoitoon. Rautaa voi antaa gramman kerralla suonensisäisestikin, you know.

Vierailija
2/12 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei rautatabut sovi?

Mulla tosi rankan keskenmenon jälkeen lähti verta litra ja 50 kiloselle se oli aika paha.

Viikon rautakuurin jälkeen hg yli 130 ja sit epäiltiin leukemiaa nopeesta noususta.

Onneks ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mg

Vierailija
4/12 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappas verilätty kuuri puolukkahillon kera. Mikään ei nosta hemoglobiinia yhtä hyvin. Sitten et juo maitoa syönnin yhteydessä niin rauta imeytyy paremmin.

Rautatabut pilaa mahan ja väljentää ruokatorven portin, ne pitäisi kieltää lailla. Pitävät arvot sen aikaa ylhäällä kun niitä napsii ja kun lopettaa arvot romahtaa samantien alas.

Vierailija
5/12 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappas verilätty kuuri puolukkahillon kera. Mikään ei nosta hemoglobiinia yhtä hyvin. Sitten et juo maitoa syönnin yhteydessä niin rauta imeytyy paremmin.

Rautatabut pilaa mahan ja väljentää ruokatorven portin, ne pitäisi kieltää lailla. Pitävät arvot sen aikaa ylhäällä kun niitä napsii ja kun lopettaa arvot romahtaa samantien alas.

Vierailija
6/12 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis johtunut tuosta keliakiasta, sitä ei ole vaan osattu yhdistää tuohon. Esim. kouluterkka oli sitä mieltä, että teinitytön normaali hemppa on 120 ja mun 105-115 on ihan normaali.

Mitkään rautatabut ym. eivät ole ikinä auttaneet, olen kokeillut ties mitä merkkejä.

Verilettuja en valitettavasti saa oksentamatta alas. Sen verta pahat muistot ala-asteen pakkoruokinnasta.

Vierailija
7/12 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja oli silloin kotiutumisaamuna kysynyt lääkäriltä, että annetaanko punasoluja pussillinen, niin vastaus oli ollut ei, koska näin paha anempia kuuluu keliakiaan :(

Vierailija
8/12 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Kräuterblutsaftilla sain itse aikoinani nostettua (verisen keskenmenon jäleen).

Vierailija
9/12 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

verilätyt ei sovi keliaakikolle. Mieti.

ja ihan ilman gluteenia. Vai onko siinä sian veressä gluteenia?

Vierailija
10/12 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voishan sitä kokeilla nyt. Ei tästä muuten tule yhtään mitään. Onneksi aamulla on PAKKO herätä, vaikka kuinka luomet yrittäisi painua takaisin kiinni.

Mulla on nimittäin puolivuotias koiranpentu, joka on pakko viedä ulos aamulla (pikapissalle) ja sitten aamuruuan jälkeen lenkille. Ilman tuota pentua nukkuisin varmaankin puoleen päivään asti ellen kauempaakin.

Vierailija
11/12 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokasesta raflasta saa ja maksaa about 15-20e annos.

Ja iha hyvääki kun elimistö sitä rautaa tarvitsee. Joskus iskee oikee sellane himo.

Vierailija
12/12 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

alas. Siis esim. maksalaatikko tai -pihvi. Maksamakkaraa kyllä syön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi