Hei sinä joka tiedät värinpoistoaineesta Colour B4!
Onko sulla itselläs kokemusta liian oranssiksi menneestä tyvestä värinpoiston jälkeen? Onko mitään muuta keinoa saada tuo oranssisävy pois kuin värjääminen?
Kommentit (27)
Ajattelin että jos toi sävyte tepsii niin käytän sitä kunnes kerään rahaa uuteen kampaamoreissuun. Tällä kertaa ei mitään tummanvaaaleaa "lähellä luonnollista juurikasvunväriä" vaan jotain kivan luonnollisenvaaleaa. Onko sulla kokemusta miltä se väri näyttää haalistuessaan? Tuleekohan aina tää oranssisuus sieltä ekana esille?
sen intensiivisävytteen alta. Mutta sitä voi laittaa niin usein kun tahtoo eli heti jos alkaa näkyä oranssia pistää taas, ehkä vähän ensisävytystä lyhyemmällä vaikutusajalla.
Muuten tuohon sun tukkaan luonnollisenvaalean saaminen saattaa vaatia perinteisen vaalennus-värinpoiston sille oranssille. Jos se on hyvin vaalea ja hento oranssi, voi joku tuhkainen vaalea väri riittää sen riittävästi taittamaan mutta mahdollista on että ainoat keinot päästä siitä on laittaa joko vaalennusvärinpoisto+väri tai sitten sen verran tummempi sävy että peittää oranssin. Hyvä että olet menossa kampaajalle tuon kanssa sitten, kampaaja kyllä tietää mikä on mahdollista siihen tukkaan.
Tiiän että tää on vanha topicci mutta en löytänyt aiheeseen liittyvää uudempaa joten..
Kävin tänään Helsingissä itäkeskuksen anttilan, citymarketin, prisman ja stockmannin läpi mutten löytänyt tätä värinpoistoa mistään. Osaisko kukaan neuvoa mistä voisin vielä etsiä? En viitsisi tilata netistä kun postikulut on niin hurjat, Mistrys.uk sivullakin 7e yhdestä paketista :(
Tietääkö kukaan myydäänkö tätä vielä suomessa? Internetkaupassa tai ihan oikeassa kaupassa?
Olen metsästäny tuota värinpoistoa vaikka mistä. Mistä ihmeestä kyseistä tavaraa saa pk-seudulta?
Älä ihmeessä värjää ennen kuin vähintään pari viikkoa on kulunut. Hiuksista tulee muuten yhtä tummat kuin ennen aloitusta.
Mistä ostit omasi?
Ajattelin että jos toi sävyte tepsii niin käytän sitä kunnes kerään rahaa uuteen kampaamoreissuun. Tällä kertaa ei mitään tummanvaaaleaa "lähellä luonnollista juurikasvunväriä" vaan jotain kivan luonnollisenvaaleaa. Onko sulla kokemusta miltä se väri näyttää haalistuessaan? Tuleekohan aina tää oranssisuus sieltä ekana esille?