Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en jaksa mennä enää kenenkään häihin. Yhtä tylsiä kaikki!!

Vierailija
30.01.2013 |

Olen reilu kolmikymppinen, eli juuri siinä iässä, kun kaikki menee naimisiin. Viimeistään.

Menin itse jo 19-vuotiaana naimisiin, jolloin en ollut kyllästynyt hääjuhliin. Jos nyt pitäisi mennä naimisiin, menisin nopeasti ja yksinkertaisesti ja ilman juhlia.

Häät ovat niiiiin tylsiä. Ja vaikka morsian näin luulee, kaikki häät ovat ihan samanlaisia. Variaatiota tulee ehkä serviettien väreistä tai siitä, että morsiamen isän puheen pitää aina eri tyyppi eri häissä. Muuten leikit ihan samoja, ruoat ihan samoja, kaikilla on sama "uniikki" kakku ja kaikki menee ihan samalla kaavalla joka häissä.

Onneksi kaikki sisarukset ovat jo naimisissa, nyt voin hyvin kieltäytyä kaikista tulevista tylsistä häistä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niihin mikään pakko ole mennäkään.

Vierailija
2/3 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kutsuja ei tulekan, nyt kun kaikki velvollisuudesta kutsujat on häänsä pitäneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisiin, on toisella kierroksella. Pitävät pieniä maistraattijuhlia. Joku hörhö innostuu pitämään viiskymppisenä prinsessahäät ja ei jaksa innostua.

Nuorten sukulaisten hääjuhlat on niin aitoja vielä, että niistä jaksaa sillai innostua. Varsinkin kun niissä näkee sukulaisia, joita ei ole nähnyt pitkään aikaan.

Mutta kolmikymppisenä kun oli hääbuumi ja niitä leikkejä leikki viidet kesän aikana, oli aika kypsä.

Olen reilu kolmikymppinen, eli juuri siinä iässä, kun kaikki menee naimisiin. Viimeistään.

Menin itse jo 19-vuotiaana naimisiin, jolloin en ollut kyllästynyt hääjuhliin. Jos nyt pitäisi mennä naimisiin, menisin nopeasti ja yksinkertaisesti ja ilman juhlia.

Häät ovat niiiiin tylsiä. Ja vaikka morsian näin luulee, kaikki häät ovat ihan samanlaisia. Variaatiota tulee ehkä serviettien väreistä tai siitä, että morsiamen isän puheen pitää aina eri tyyppi eri häissä. Muuten leikit ihan samoja, ruoat ihan samoja, kaikilla on sama "uniikki" kakku ja kaikki menee ihan samalla kaavalla joka häissä.

Onneksi kaikki sisarukset ovat jo naimisissa, nyt voin hyvin kieltäytyä kaikista tulevista tylsistä häistä.