Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpailette siitä, kenellä oli halvimmat häät

Vierailija
30.01.2013 |

Aika naurettavaa jos kyse on siitä, että halvemmin naimisiin menneet olisivat jotenkin aidommin asialla kuin me, kenellä meni

tuhansia yksiin juhliin.

Meillä oli hienot juhlat, ei koko suvulle vaan lähisuku plus rakkaat ystävät, laadukkaat ruoat ja juomat ja laadukas, uniikki puku. Jne. Aitoja olimme ja olemme edelleen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hienot juhlat, ei koko suvulle vaan lähisuku plus rakkaat ystävät, laadukkaat ruoat ja juomat ja laadukas, uniikki puku. Jne. Aitoja olimme ja olemme edelleen.

Ollaanko me sitten vähemmän aitoja kun tähän ei käytetty tuhansia?

Vierailija
2/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä että heti tästä tulee joku aitous-kysymys..... :) Ei siellä kukaan mollannut prinsessahäitä, päinvastoin pienet häät pitäneet olivat "kateellisia panettelijoita." Mitä ihmettä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole varaa mennä naimisiin.

Minä koen, ettei meillä ollut varaa elää avoliitossa. Naimisiin voi mennä ilmaiseksi.

Hääjuhla on ihan eri juttu kuin naimisiinmeno. Nykyäänhän ihmiset menevät maistraatissa naimisiin ja sitten joskus myöhemmin leikkivät naimisiinmenoa järjestämällä näytelmän kirkossa, missä heidät siunataan. Sitten on hääjuhla.

Hääjuhlat on ihan kivoja vaikka ne pidettäisiinkin pari vuotta myöhemmin. Mutta tuota näytelmää en tajua, että Jumalaan uskomattomat ihmiset haluavat yleisön katsomaan kun isä luovuttaa naimisissaolevan tyttärensä vävylleen ja sitten pappi siunaa ja sitten soitetaan häämarssi, vaikka he ovat jo naimisissa.

Juhlat on yleensäkin mukavia. Naimisiinmenon kanssa niillä ei ole mitään tekemistä keskenään.

Vierailija
4/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle ketjusta esimerkki miten prinsessahäiden puolesta liputtajien avioliiton aitous kyseenalaistettiin.

nyt jotain perustetta tuolle väitteellesi kiitos

Vierailija
5/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mentiin työpaikan lounastauolla maistraatissa ihan hiljaksiin naimisiin. Me ollaan sitten tosi aitoja ;-)

Ei minusta sillä ole mitään merkitystä kyllä asian kannalta millaiset häät pitää vai pitääkö lainkaan. JOtkut ihmiset tykkää moisista sukujuhlista, toiset ei.

Vierailija
6/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sarjaa kaikki nämä "mää en ikinä ostais tonnin laukkua vaikka olisin miljonääri", "meillä oli vaan pienet intiimit häät, leivoin pullaa ja kaikki kuus vierasta kehui että oli ihanaa", "meillä menee kuukaudessa 316 euroa seitsemän hengen ruokaostoksiin", "kyllä on elämänhallinta hukassa jos joutuu visaa käyttämään", "miks kukaan asuu vuokralla kun meidän asuntolaina blaa blaa blaa" jne jne...

Vierailija
7/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei häiden ole PAKKO maksaa paljon, jos joku kerran miettii miten on varaa mennä naimisiin.

Vierailija
8/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihistää. Avioliitto ei tunnu oikealta, ellei ole ottanut vaikka lainaa ja pitänyt kunnon häitä ja ostanut kallista sormusta.

Ja lapsilla pitää olla reimatekki vai oliko se nyt se ticket heveniin, että siitä tulee kunnon aikuinen.

Samaa sarjaa kaikki nämä "mää en ikinä ostais tonnin laukkua vaikka olisin miljonääri", "meillä oli vaan pienet intiimit häät, leivoin pullaa ja kaikki kuus vierasta kehui että oli ihanaa", "meillä menee kuukaudessa 316 euroa seitsemän hengen ruokaostoksiin", "kyllä on elämänhallinta hukassa jos joutuu visaa käyttämään", "miks kukaan asuu vuokralla kun meidän asuntolaina blaa blaa blaa" jne jne...

Vierailija
9/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti antaa almu maistraatin kahvikassaan, niin saatiin todistajat talon puolesta.

Vierailija
10/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saa käyttää valkoista mekkoa vaikka tahtoo? Ihan vaan koska ei ole enää neitsyt.

Johan se nyt on perskuta kun ei saa vieraita kutsua ja on se nyt niin olevinaan kun ei kakkua leivo itse tai äiti tee ruokia 120 vieraalle. :)

MITÄ VÄLIÄ? Kai nyt jokainen saa pitää sellaiset häät kuin tykkää. Ilman että joku sanoo sitä feikkaamiseksi koska tahtoo tuhlata niihin, eikä sitten laita rahaa johonkin mihin sinä laitat omasi?

Tottakai jokaisella on omat häänsä ja niistä jokainen toivottavasti ITSE tykkää mutta perhana kun tarttee mollata toisia.

Nim. Useamman lapsen saanut tuleva morsian, joka ei tahdo maitstraattihäitä ja jolle uskonto on tärkeä.

Minä nyt tykkään läheisistäni ja koitan kestitä heidät hyvin. Anteeksi. Mutta se on minun ja mieheni juhla, pitäkää te omat juhlanne. En minä niitä hauku.

Vierailija
11/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee ehkä asian vierestä, mutta olen kesällä menossa tämmöisiin "häihin" jossa on kirkollinen siunaus. En ole koskaan ennen käynyt ja osa sukulaisista luulee näiden olevan "oikeat" vihkijäiset. Miten, jos olet tällaisissa ollut, niin vaihdetaanko siellä ne sormukset ja talutetaanko morsian isikun käsipuolessa?

Vierailija
12/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nyt oikeasti: onko sinulle ollenkaan opetettu että ihminen tarvitsee juhlavaatteet päällensä?

Tottakai se "ainoa kuluero" on kaiiki sälä: tarjottavat, ohjelma, kulku, hääyö, sormus..

Kaikki ne maksaa. Kuka menee naimisiin virttyneellä ja jo pieneksi käyneellä juhlavaatteellaan jota käytti 90- luvulla kun pääsi lukiosta? Sinä saat niin tehdä jos tahdot ja ihmiset saa tahtoessaan juhlia häitään vaikka vuokraamalla hääpuvun.

Se että sinulla ei ole varaa ja selvität siinä että hääjuhla ei ole avioliiton tarkoitus niin se ei tee sinusta muuta kuin kateellisen ja panettelevan. Tottakai saa ostaa röyhelömekon VAIN YHTÄ PÄIVÄÄ VARTEN!"

niin missä on ne esimerkit miten sua ko. ketjussa kiusattiin?

Vierailija
13/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa noissa esimerkeissä, jotka karrikoiden kirjoitin, on sama tausta-ajatus: kun minä teen näin, en voi ymmärtää miksi kukaan tekee toisin tai omaa erilaisia prioriteetteja.

pihistää. Avioliitto ei tunnu oikealta, ellei ole ottanut vaikka lainaa ja pitänyt kunnon häitä ja ostanut kallista sormusta.

Ja lapsilla pitää olla reimatekki vai oliko se nyt se ticket heveniin, että siitä tulee kunnon aikuinen.

Vierailija
14/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan moni ajattelee, että ei halua ottaa lainaa häiden takia, tai että jos säästössä onkin rahaa, se olisi kiva käyttää johonkin muuhun, vaikka säästää omaa kotia varten tai satsata häämatkaan.

Eihän se rakkaus ja liiton solmiminen ole rahasta kiinni. Ei kumpaankaan suuntaan. Tosin sitä, joka eroaa hulppeiden häiden jälkeen mahtaa hääkustannukset harmittaa enemmän kuin halpojen häiden jälkeen eroavaa?

Se on vain yksi päivä elämässä, mitä se merkitsee niiden loppuelämän päivien rinnalla? Oikeasti?

Vierailija
15/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, sitten taas päästään siihen että minä en aio tehdä ruokaa vaan nauttia olostani. Ja vieraita tulee 100. Joku sen ruuan valmistaa, kuljettaa paikalle, tarjoilee ja siivoaa pois.

Pelkkä ruoka nyt vaan maksaa 2 500 koska sen hinta on 25 euroa per lärvi. Sillä nyt vaan on mentävä. Kestä se!

Hinnasta puuttuu kakku ja alkoholi. Iltapalakin.

11, joka tasan varmasti ostaa sen sormuksen jonka tahtoo ja minulle vihkisormus on tärkeä asia. En minä tule sinulle sanomaan mitään sinun koruistasi.

Vierailija
16/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittonne on ihan pelleilyä kun ette menneet kunnolla naimisiin ja olette kateellisia meille, jotka saimme ihan oman päivän ja kampaajan ja rakennekynnet ja virolaisen puheen ja ilmapalloleikin ja karjalanpaistin.

Piti antaa almu maistraatin kahvikassaan, niin saatiin todistajat talon puolesta.

Vierailija
17/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vaan se olen minä nro 11.

Kasva aikuiseksi, olet rasittava. Ihan niinkuin muilla ei voi olla tätä samaa mielipidettä kuin minulla?

Vierailija
18/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

provosoimaan. Hohhoijaa.

11

Vierailija
19/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muoti-ilmiö tämä on. Mennään maistraatissa naimisiin kun odotetaan lasta ja sitten leikitään naimisiinmenoa kun lapsi on 1v ja on laihdutettu ja kerätty rahaa.

Ja kyllä, olen nähnyt kun isä luovuttaa morsiamen, kenellä kulkee lapsi tai kaksi perässä ja pari on jo naimisissa. Ja sormukset vaihdetaan yms.

Ja huvittavinta oli kun yksi tuttu selitti silmä kirkaana, että se oli melkein kuin oikea naimisiinmeno.

Hei, se on avioliiton siunaus jo naimisissaoleville.

menee ehkä asian vierestä, mutta olen kesällä menossa tämmöisiin "häihin" jossa on kirkollinen siunaus. En ole koskaan ennen käynyt ja osa sukulaisista luulee näiden olevan "oikeat" vihkijäiset. Miten, jos olet tällaisissa ollut, niin vaihdetaanko siellä ne sormukset ja talutetaanko morsian isikun käsipuolessa?

Vierailija
20/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä arvostellut korujasi. Mistä ihmeestä nuo oikein keksit siitä yhdestä kirjoittamastani lauseesta?

Totesin vain, että naimisiin pääsee halvallakin JOS haluaa. Ei minulla ole mitään sitä vastaan että häinin laitta enemmänkin rahaa, mutta mikään PAKKO se ei ole.

t. 8

Jaha, sitten taas päästään siihen että minä en aio tehdä ruokaa vaan nauttia olostani. Ja vieraita tulee 100. Joku sen ruuan valmistaa, kuljettaa paikalle, tarjoilee ja siivoaa pois.

Pelkkä ruoka nyt vaan maksaa 2 500 koska sen hinta on 25 euroa per lärvi. Sillä nyt vaan on mentävä. Kestä se!

Hinnasta puuttuu kakku ja alkoholi. Iltapalakin.

11, joka tasan varmasti ostaa sen sormuksen jonka tahtoo ja minulle vihkisormus on tärkeä asia. En minä tule sinulle sanomaan mitään sinun koruistasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän