Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpailette siitä, kenellä oli halvimmat häät

Vierailija
30.01.2013 |

Aika naurettavaa jos kyse on siitä, että halvemmin naimisiin menneet olisivat jotenkin aidommin asialla kuin me, kenellä meni

tuhansia yksiin juhliin.

Meillä oli hienot juhlat, ei koko suvulle vaan lähisuku plus rakkaat ystävät, laadukkaat ruoat ja juomat ja laadukas, uniikki puku. Jne. Aitoja olimme ja olemme edelleen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan edelleen. Sinun avioliittosi aitoutta epäilty toisessa ketjussa, voisitko kertoa muillekin missä kohtaa niin on käynyt?

Lähinnä tuntuu siltä että riehut siellä yksiksesi

Vierailija
22/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun tekstini tuo, vaikka olen kyllä siinä mielessä samaa mieltä että juhliin pukeudutaan juhlavasti - siis muiden juhliin. Omissaan jokainen tehkööt miten tykkää, mutta toinen ei ole toista huonompi tapa. Ei edes silloin, jos haluaa häihinsä mukaan perinteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nauraa näille av.mammoille, joiden mielestä ainoa, oikea liitto on kun on saatu isot häät ja mies on kulkenut mopsina vieressä rekvisiittana, että mamma saa tyttökavereiden kanssa suunnitella HÄNEN hääjuhlansa.

provosoimaan. Hohhoijaa.

11

Vierailija
24/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittonne on ihan pelleilyä kun ette menneet kunnolla naimisiin ja olette kateellisia meille, jotka saimme ihan oman päivän ja kampaajan ja rakennekynnet ja virolaisen puheen ja ilmapalloleikin ja karjalanpaistin.

Piti antaa almu maistraatin kahvikassaan, niin saatiin todistajat talon puolesta.

en menisikään naimisiin. Häät on itseasiassa aika WT-juttu.

Vierailija
25/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ketjussa kyseltiin, että miten on varaa mennä naimisiin. Minä kerroin oman versioni. Me selvittiin halvalla, koska ei mies enkä minä halunnut isoja häitä.

Jos haluaa isot häät, niin ne joko maksaa tosi paljon tai sitten sukulaiset ja ystävät pyydetään järjestelytalkoisiin.

Itse olen ollut hyvin pienissä häissä vieraana samoin kuin isoissa. Olisi kyllä kiva päästä vieraaksi oikein ökyhäihin, harmi kun en tunne yhtään monimiljonääriä.

Vierailija
26/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-termi "laadukas". Av-mammat kun ovat mukamas joka alan asiantuntijoita niin koko käsite on täällä käydessä alkanut kuulostamaan naurettavalta ja feikiltä. Ihan esimerkkinä voin kertoa, että esim. rautakaupat hankkivat halpiskasoina italialaisia seinälaattoja ja myyvät ne sitten mahtiskatteella suomalaisille av-mammoille nimenomaan sillä "italialailaista" -termillä, koska täällä on kuvitelma, että kaikki italialainen laatoitus on LAADUKASTA. Juu, juuri niin kuin sen aaltopystin laatatkin...

Vierailija
27/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin oen ap:lta kysellyt että miten hänen avioliittoaan on vähätelty, mutta ei ole vielä vastausta tullut...

Vierailija
28/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"... useamman lapsen saanut jolle uskonto on tärkeä..."

Taidan elää vielä kivikaudella, kun ajattelen, että eipä kovin siveästi ole eletty, jos jo USEAMPIAKIN lapsia on pyöräytetty(ei vain yhtä hairahdusta.

Se, että monen lapsen äitykät pukeutuvat siveään valkoiseen pukuun kirkkohäihin (joillakin vielä huntu neitsyyttä korostamassa) on kyllä mauttomuuden ja tekopyhyyden huippu. Minun mielestäni siis...

Vierailija
29/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ärsyttää kun toi ap kirjoittaa joka ketjuun ISOLLA, noh helpottaa tunnistamista

Vierailija
30/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä tule mitään että naidaan, mutta ei nussita. Silikoineilla tai ilman.

Vierailija
31/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkarapukimara!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan