Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiukkuäiti.Mikä mulla on? Minne kannattaisi mennä?

Vierailija
30.01.2013 |

Lapseni alakouluikäisiä plus pikkuvauva. Meheni paljon töissä ja ei osaa kohdata mua/ tukea mitenkään. Huudoksi meni taas tämäkin aamu. Kiukku nousee pienestäkin ärsytyksestä. Tuntuu, että epäonnistun ihan jokaisessa kohtaamisessa lasteni kanssa. Eli en kestä yhtään vastoinkäymisiä. Pitäiskö hakee rauhoittavat vai pitäiskö ottaa oma kämppä ja muuttaa sinne selvittelemään pääni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsynyt, joten on täysin ymmärrettävää että hermosi eivät ole parhaimmillaan. Täytyy olla terveen itsekäs ja ottaa myös itselle aikaa. Oletko tehnyt niin?

Vierailija
2/11 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla hormonikierukka ? se voi tehdä naisesta sekopään !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut liittyisikö tää jatkuva kiukkusuus imetyksen lopettamiseen. Mä oon muutenkin aikamoinen hormonihirviö, eli hormonien vaihtelut sekoittaa aina pääni.

Vierailija
4/11 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.meidanperhe.fi/keskustelut/alue/11/viestiketju/283761/_vaiku…

aika hyvin veikkasit, minulle ei imetyksen lopettaminen vaikuttanut, mutta lueskele tuolta :)

Vierailija
5/11 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin siis kannattaa mennä, jos ei halua neuvolassa tästä asiasta puhua. En oo koskaan hoidattanut mielenterveyttäni missään, niin siksi kysyn. Voiko yksityiseltä saada reseptin ihan kerta käynnillä? Tää taitaa ollakin siis vakavaa masennusta.

Vierailija
6/11 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika mielenterveystoimistosta. Eivät he sinulle määrää mitään ennen kunnon haastattelua. Sitäpaitsi sinulle saattaisi riittää ihan vain keskusteluapu.

Onko sinulla masennukseen viittaavia oireita?

Vierailija
7/11 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen aggressiivinen kiukku, ei tähän keskusteleminen auta. Olisko joku yksityinen taho, ei hotsittaisi lähteä minnekään mielenterveystoimistoihin?

Vierailija
8/11 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kallista on yksityisellä terapeutilla käydä. Ehken ei kannatta vielä diagnoosia tehdä.

Vierailija
9/11 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut liittyisikö tää jatkuva kiukkusuus imetyksen lopettamiseen. Mä oon muutenkin aikamoinen hormonihirviö, eli hormonien vaihtelut sekoittaa aina pääni.

Vierailija
10/11 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelemassa. Itselläni oli hormoonitasot sekaisin ja ne korjaantui Diane Novalla. Voi kun olisin saanut pillerit kymmenen vuotta aiemmin.

Vierailija
11/11 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisypillerit vievät halut ja tuovat jatkuvat pms-oireet. Noi lukee jo Cerazetten käyttöohjeissakin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi