Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten laihdutuksesi on edennyt?

Vierailija
30.01.2013 |

-Onko mennyt suunnitelmien mukaan?

-Onko tullut + tai 0 viikkoja?

-Miten muuten olet jaksanut?

-Oletko jo huomannut muutoksen itsessäsi ja onko läheisesi huomannut?

-Miten puoliso on kommentoinut,onko ollut kannustava?

-Onko tullut negatiivista palautetta?

-Paleleeko?

-Mikä on yllättänyt?

Itsellä lähtenyt vuoden alusta vain 2,5 kiloa. Mutta olo on mainio. Tuntuu,että olen tiivistynyt.Jotenkin kroppa tuntuu enemmän olevan kiinni minussa,vaikea selittää. Lisäksi hieman voittaja olo,sellainen voimakas, tuntuu että pystyn mihin vain.

Ei ole tullut negatiivisia kommentteja,eikä muut ole vielä huomanneet(no ei kait noista kiloista huomaakaan) mutta mies on ja ihailee kaventunutta vyötäröä.

Yllättävää on ollut alun taistelun jälkeen,että kuinka vähällä ruualla OIKEASTI tulee toimeen ja pystyy vielä kuntoilemaan. Ja myös se että miten voi ihmisen lasta palella näin!

Laihdutan normaalipainon sisällä ja vielä olisi pari kiloa matkaa tavoitteeseen.

Tsemppiä kaikkille keventäjille ikään ja kokoon katsomatta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Onko mennyt suunnitelmien mukaan?

Sikäli suunnitelmissa, että painoa vähenee koko ajan tasasesti. Ja olen pystynyt pysymään välitavoitteissani.

-Onko tullut + tai 0 viikkoja?

Mukaan mahtuu jumituksia ja plussatuloksia pitkin viikkoa, mutta aina se viikon tärkein eli se virallinen punnituspäivä niin silloin on aina ollut miinusta.

-Miten muuten olet jaksanut?

Olen voinut hyvin. Virkeä ja energinen. Iho parantunut, nukun paremmin ja nukahdan paremmin.

-Oletko jo huomannut muutoksen itsessäsi ja onko läheisesi huomannut?

Olen huomannut muutoksia ja niin on myös lähipiiri. Pakkohan se on huomata, kun takana kaikkiaan -22kg.

-Miten puoliso on kommentoinut,onko ollut kannustava?

Puoliso kannustaa ja on tukena. Hän laihduttaa ja tekee tätä kokonaisvaltaista muutosta yhdessä minun kanssani. Puolison tuki on huisin tärkeä.

-Onko tullut negatiivista palautetta?

On sellaisia älä nyt enää laihduta. Siitä huolimatta, että edelleen minulla on ylipainoa.

-Paleleeko?

En palele. Palelua oli silloin,, kun aloitin.

-Mikä on yllättänyt?

Helppous on yllättänyt. Nutrailin ensin ja sitten siirryin juttailuun. Oletin, että paino jämähtää tai tulee jopa plussaa.

Nyt vuoden alusta olen laihtunut -4kg.

Vierailija
22/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on siipan kanssa tapana aina joulun jälkeen pitää sellainen puhdistautumis kuuri, ja viettää samalla tipatonta tuonne helmikuun lopulle,ainakin.Tänä vuonna voi mennä pitempäänkin. Ei siis olla mitään juoppoja mutta tuntuu vaan hyvälle olla ilman samalla kun kevennetään ruokavaliotakin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Onko mennyt suunnitelmien mukaan? Sikäli suunnitelmissa, että painoa vähenee koko ajan tasasesti. Ja olen pystynyt pysymään välitavoitteissani. -Onko tullut + tai 0 viikkoja? Mukaan mahtuu jumituksia ja plussatuloksia pitkin viikkoa, mutta aina se viikon tärkein eli se virallinen punnituspäivä niin silloin on aina ollut miinusta. -Miten muuten olet jaksanut? Olen voinut hyvin. Virkeä ja energinen. Iho parantunut, nukun paremmin ja nukahdan paremmin. -Oletko jo huomannut muutoksen itsessäsi ja onko läheisesi huomannut? Olen huomannut muutoksia ja niin on myös lähipiiri. Pakkohan se on huomata, kun takana kaikkiaan -22kg. -Miten puoliso on kommentoinut,onko ollut kannustava? Puoliso kannustaa ja on tukena. Hän laihduttaa ja tekee tätä kokonaisvaltaista muutosta yhdessä minun kanssani. Puolison tuki on huisin tärkeä. -Onko tullut negatiivista palautetta? On sellaisia älä nyt enää laihduta. Siitä huolimatta, että edelleen minulla on ylipainoa. -Paleleeko? En palele. Palelua oli silloin,, kun aloitin. -Mikä on yllättänyt? Helppous on yllättänyt. Nutrailin ensin ja sitten siirryin juttailuun. Oletin, että paino jämähtää tai tulee jopa plussaa. Nyt vuoden alusta olen laihtunut -4kg.

olen todella iloinen puolestasi.

ap

Vierailija
24/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on siipan kanssa tapana aina joulun jälkeen pitää sellainen puhdistautumis kuuri, ja viettää samalla tipatonta tuonne helmikuun lopulle,ainakin.Tänä vuonna voi mennä pitempäänkin. Ei siis olla mitään juoppoja mutta tuntuu vaan hyvälle olla ilman samalla kun kevennetään ruokavaliotakin.

ap

Nutraillessa se ei tullut mieleenkään. Nyt taas ei ole edes tehnyt mieli. Saatan silloin tällöin ottaa lasillisen tai pari viiniä aterialla tai miehen kanssa muuten vaan. Ei ole tehnyt mieli.

Meillä, kun nyt ei muutenkaan örvelletä.

Vierailija
25/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidän muiden ikä on? Itse täytän 42 keväällä ja olen huomannut, että aina vain vaikemmaksi tulee tämä kilojen poissa pitäminen, saati sitten että niitä saisi vielä poiskin!

Mulla pituutta on 170 ja lähtöpaino on 77,5. Hyvä jos kilon olen saanut pois. Olen ihan yrittänyt järkeistää syömistä, eli enemmän kuituja, vihanneksia, hedelmiä... Olen jättänyt pois melkein kaikki pullat, karkit yms. herkut. Jotain pientä sallin joskus, mutta se on tyyliin muutama karkki kerran viikossa. Syksyllä tuli syötyä karkkia päivittäin, pullaa ainakin 3-4 päivää viikossa jne.

Liikuntaakin olen lisännyt, kuntosalitreeni kerran viikossa, hiihtoa 2 krt viikossa + reippaat kävelylenkit.

Toisaalta en halua mitään älytöntä dieettiäkään, koska tiedän että sitä en jaksaisi lopun elämää. Haluan vain noudattaa ruokavaliota, jolla paino tippuisi ja pysyisi normaalina ja jolla pysyn terveenä :).

Vierailija
26/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirvee tahti! ei taida ihan normaalipainon sisällä tollasia lukemia saada?

ei ole ei, aika kaukana olen normaali painoista kun vähintään 20kg lopullisena tavootteena. Viimeksi kun pudotinn 15kg lähti se 1kg per viikko tahdilla. Ja siis olen vähähiilihydraattisella ruokavaliolla ja lenkkeilen. Voihan se olla että vauhti hidastuu ja pysähtyy välillä kun onhan tämä alku nesteitä suurimmaksi osaksi :)

Vierailija
27/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidän muiden ikä on? Itse täytän 42 keväällä ja olen huomannut, että aina vain vaikemmaksi tulee tämä kilojen poissa pitäminen, saati sitten että niitä saisi vielä poiskin!

Mulla pituutta on 170 ja lähtöpaino on 77,5. Hyvä jos kilon olen saanut pois. Olen ihan yrittänyt järkeistää syömistä, eli enemmän kuituja, vihanneksia, hedelmiä... Olen jättänyt pois melkein kaikki pullat, karkit yms. herkut. Jotain pientä sallin joskus, mutta se on tyyliin muutama karkki kerran viikossa. Syksyllä tuli syötyä karkkia päivittäin, pullaa ainakin 3-4 päivää viikossa jne.

Liikuntaakin olen lisännyt, kuntosalitreeni kerran viikossa, hiihtoa 2 krt viikossa + reippaat kävelylenkit.

Toisaalta en halua mitään älytöntä dieettiäkään, koska tiedän että sitä en jaksaisi lopun elämää. Haluan vain noudattaa ruokavaliota, jolla paino tippuisi ja pysyisi normaalina ja jolla pysyn terveenä :).

Minä ajattelin myös, että mitä enemmän ikää niin sen vaikeampaa. Varmaan tottakin, en sitä epäile. Alkaa oma uskomus olla siinä, että sillä metodilla on myös merkitystä. Mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle. Ja mikä on kneties joskus ennen toiminut ei välttämättä päde enää vuosien päästä.

t. mä olin se miehen kanssa hoikistuja, 1 heistä.

Vierailija
28/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eipä ole yhtä helppoa kuin ennen, päin vastoin päljon enemmän saa tehdä töitä ja niin, tuo mahaläski ei meinaa kadota ja sitä tulee NIIN helposti.

Vierailija
29/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt 1200kcal/vrk enkä pastaa, sokeria ja riisiä ollenkaan. Olo on kyllä hyvä, mutta kun olen nyt päässyt jo parin kilon päähän lopullisesta tavoitteesta niin motivaatio meinaa loppua ja tekee mieli syödä kaikenlaista koska eihän tässä enää mitään hätää ole..voi kun saisin tsempattua vielä toisen kuukauden..

Vierailija
30/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

164/ 89,8 eli vuoden alusta -3,9kg osanutrauksella, liikuntaa vain jokusia kertoja, uimista ja lumitöitä. Todellakaan en laihduta normaalipainosta. Takana on nyt -22kg Vyötärö kadonnut nopeimmin 99cm-93,5. Vuoden alussa vielä alkoa, nyt ei lainkaan.

Vierailija
31/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä olis rielu 20 kiloa pudotettavaa.

Hyvin on menny. Pari kertaa oon ehtiny

herkutella kohtuudella.

Alussa paleli aikalailla, mutta silloin

juon kupposen teetä.

Mies tukee ja on ruokaremontissa mukana.

En stressaa vaan menen tällä samalla hyväksi

havaitulla tahdilla.

Tsemppiä kaikille muillekkin pudottajille!