Mitä tarkoittaa: Pysköintikiellon alla kiekon kuva ja 8-16 ja (10-14)
Siis ymmärrän että ma-pe saa pysäköidä kiekolla klo 8-16 ja la 10-14. Mut miks siinä on se pysäköintikieltomerkki? Milloin siihen ei saa pysäköidä kun kerran merkillä oikein kielletään?
Saako siinä kuitenkin iltaisin ja sunnuntaisin pysäköidä ilman kiekkoa niin kauan kun huvittaa?
Meni vissiin tää kohta autokoulussa vähän ohi :=)
Kommentit (203)
Jos olet aloittanut moottoripyörällä, on korttisi ollut autonajoon oikeuttava b-kortti.
A-kortti joka on moottoripyöräkortti tuli joskus myöhemmin, en muista koska.Terveisin kt-kortin -87 saanut ja kevarilla alottanut.
t: se sama, jonka kortti on nykyisi ABeC
eli sai ajaa max 125 kuutioista ja traktoria, en ole kyllä ikinä ajanut.
niin, onhan kevarikin kyllä moottoripyörä, kevytmoottoripyörä eli kevari....:)
nyk, pelkkä ab-kortti
nyk, pelkkä ab-kortti
Enkä ajanut sitä kuin vuoden ja vaihdoin sitten isompiin vehkeisiin.
Uskokaan nyt jo, olen asian kerran selittänyt. Olen opettanut liikennealaa kohta 20 vuotta ja merkin tulkinta menee näin.
Ylimpänä pysäköintikieltomerkki
Sen alla lisäkilpi tai maksimissaan kaksi lisäkilpeä; ensiksi kelloajat sitten pysäköintikiekko ja aikarajoitus.
Lukekaakuin kirjaa; ylhäältä alaspäin Pysäköinti kielletty -> arkisin -> lauantaisin ->(pyhinä) -> sallittu kuitenkin kiekolla x tuntia.
Eli pysäköinti on todellakin kielletty lisäkilvessä määrättynäa aikana, mutta kiekolla sallittu, lisäkilven salliman ajan.
Joka muuta väittää puhuupi paskaa.
Uskokaan nyt jo, olen asian kerran selittänyt. Olen opettanut liikennealaa kohta 20 vuotta ja merkin tulkinta menee näin.
Sen alla lisäkilpi tai maksimissaan kaksi lisäkilpeä; ensiksi kelloajat sitten pysäköintikiekko ja aikarajoitus.Lukekaakuin kirjaa; ylhäältä alaspäin Pysäköinti kielletty -> arkisin -> lauantaisin ->(pyhinä) -> sallittu kuitenkin kiekolla x tuntia.
Eli pysäköinti on todellakin kielletty lisäkilvessä määrättynäa aikana, mutta kiekolla sallittu, lisäkilven salliman ajan.
Eli saako pysäköidä lisäkilven osoittaman ajan ulkopuolella?
Sen alla lisäkilpi tai maksimissaan kaksi lisäkilpeä; ensiksi kelloajat sitten pysäköintikiekko ja aikarajoitus.Lukekaakuin kirjaa; ylhäältä alaspäin Pysäköinti kielletty -> arkisin -> lauantaisin ->(pyhinä) -> sallittu kuitenkin kiekolla x tuntia.
vaan siitä muusta ajasta, saako silloin pysäköidä.
t: liikenneopettaja
Saako muuna aikana pysäköidä vai ei?
Mä olen edelleen sitä mieltä, että ei.
Saako muuna aikana pysäköidä vai ei?
Mä olen edelleen sitä mieltä, että ei.
Siinä se on selvääkin selvemmin sanottu.
Oliko otsikossa "OHO!" tai "KÄÄK!", vai jopa "VARO!" tai "RAJU?"
Iltapäivälehtien luotettavuusarvo on +-0.
En ymmärrä mikä tässä on noin vaikeaa.
Pysäköintikieltomerkki on voimassa voimassaoloajan mukaisena aikana. Muulloin saa pysäköidä vapaasti, mutta voimassaoloaikana enintään kiekkomerkissä mainitun ajan.
mies sanoi, että merkittyinä kellonaikoina saa pysäköidä.
Muina aikoina KIELLETTY. Koska siinä on ylimpänä se PYSÄKÖINTIKIELTOMERKKI.
Jos muina aikoinakin olisi sallittu,miksi olisi ylipäänsä pysäköintikieltomerkki??
mies sanoi, että merkittyinä kellonaikoina saa pysäköidä.
Muina aikoina KIELLETTY. Koska siinä on ylimpänä se PYSÄKÖINTIKIELTOMERKKI.
Jos muina aikoinakin olisi sallittu,miksi olisi ylipäänsä pysäköintikieltomerkki??
Pysäköintikieltomerkin alla on lisäkilpi milloin se pysäköintikieltomerkki on voimassa. Tajutkaa jo!
että muina aikoina pysäköinti on kielletty, eihän siinä muuten olisi sitä pysäköintikieltomerkkiä, eikö niin? Noniin, nyt voitte lopettaa jankkaamisen, kun minä kerroin asian oikean laidan teille ja perustelin sen vielä loogisesti.
että muina aikoina pysäköinti on kielletty, eihän siinä muuten olisi sitä pysäköintikieltomerkkiä, eikö niin? Noniin, nyt voitte lopettaa jankkaamisen, kun minä kerroin asian oikean laidan teille ja perustelin sen vielä loogisesti.
ja sun "loogiset" selitykset voit työntää sinne minne aurinko ei paista.
Pysäköinti on kielletty ilman kiekkoa, jota on käytettävä lisäkilvessä mainittuina aikoina. Muina aikoina ei tarvitse käyttää kiekkoa ja silloin saa pysäköidä.
Mikä helvetti tässä voi olla niin vaikeaa tajuta?
4 sivua viestejä eikä kukaan ole tarttunut otsikon kirjoitusvirheeseen?
Hei ap, mikä se pysköinti oikein on? Heko, heko.
Pysäköintikielto on aina pysäköintikielto!
Kellonajat ilmoittavat sen, että niinä aikoina saa pysäköidä kiekon kanssa.
Muuten pysäköinti on totaalisesti kielletty, eli mikään ei kumoa pysäköintikieltoa ilmoitettujen kellonaikojen ulkopuolella!
Pysäköinti on kielletty ilman kiekkoa, jota on käytettävä lisäkilvessä mainittuina aikoina. Muina aikoina ei tarvitse käyttää kiekkoa ja silloin saa pysäköidä.
Mikä helvetti tässä voi olla niin vaikeaa tajuta?
Miten voi kääntää asian aivoissaan niin että PYSÄKÖINTIKIELLETTYmerkin!!! alueellaa saa pysäköidä vapaasti??
Lisäkilpi lieventää kieltomerkkiä ja antaa armollisesti pysäköidä arkisin päivällä ja lauantaipäivisin.
Muuten noudatetaan ylinnä olevaa merkkiä joka on PYSÄKÖINTIKIELLETTYmerkki!!!!
PRKL
nyk, pelkkä ab-kortti