Alkuraskauden voimakas kuvotus ja inho kahvia kohtaan - tyttö vai poika? :)
Minulla on 3 tytärtä ja joka raskaudessa on alussa ollut voimakas kuvotus erilaisia makuja ja hajuja kohtaan ja pahin on ollut kahvi - sama nytkin kun neljättä odotan. Onkohan edelleen tyttö tulossa?
Äitini sanoi, että minua odottaessa hänellä oli samanlaiset kuvotukset, mutta veljeäni odottaessa ei samanlaiset kuvotukset, joten.. Onko näihin oireisiin uskominen, kumpi tulee? :)
Kommentit (13)
että pahoinvointi hänellä oli tosi voimakasta, kun meitä tyttöjä odotti. Veljeä kun odotti, niin raskaus oli lähestulkoon oireeton, ei mitään pahoinvointia yms.
Esikoista, kun odotin, niin oli ihan törkeä paha olo. Kaikki teki pahaa ja ensimmäiset kuukaudet meni oksennellessa. Siitä veikattiinkin, että varmaan tyttö tulossa. Toisin kävi, poika tuli.
Nyt odotan kaksosia, pahoinvointi on ollut kahta kauheampaa ja aivan hirveää närästystä koko raskauden ajan. Onneksi viikkoja on jo 31+5, ei olla selvitetty taaskaan sukupuolia, itselläni on unien takia sellainen olo, että kaksostytöt olis tulossa, mutta just tuo pahoinvointi antaa varman kuvan mulle, että poikiahan nämäkin on :)
kun odotin tyttöä. Pojan raskaus oli helppo. Poika tosin esikoinen joten raskausaikana sai levätä.
Minua alkoi kahvi tökkiä ekana sitten oksensinkin aamusta iltaan. Poika tuli.
:D
Olen voinut pahoin joka kerralla aina vähän enemmän.
Kahvi ällöttänyt jokaisesta, mutta mielihalut olleet erilaisia. Sen verran erikoisia mielihaluja, etten viitsi kertoa ettei tutut tunnista :)
Eka meni kesken, sitten tyttö, tyttö, poika.
Mulla on molemmilta tytöiltä ollut pahoinvointia, pojalta ei. Olen arvannut kaikkien kolmen lasten sukupuolet etukäteen.
Mulla on kaksi tyttöä, esikoisesta ei ollut pahoinvointia eikä ällötyksiä, kuopuksesta oli kaamee olo koko ajan eikä se kahvikaan maistunu. Mä en muutenkaan ymmärrä miten joku ruuan himo tai vointi muutenkaan voisi liittyä siihen, onko sikiöllä pippeli vai ei :D.
sitten oksensinkin aamusta iltaan. Poika tuli.
Sama! Hyi, tuli huono olo pelkästä raskauden muistelemisesta (oksentelu loppui rv.20).
raskauksissa tökki kahvi, ja kuvotus lähes kaikkia hajuja ja makuja kohtaan ollut voimakasta..
Eka oli poika, toinen tyttö.