Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävetti aamulla neuvolassa erään äidin puolesta.....:((

Vierailija
07.12.2005 |

Luki ÄÄNEEN 5v-pojalleen PUPPE-kirjaa!!!! NOloo.....yritin katseilla viestittää, ettei ehkä kannattas, mut ei se tajunnut....

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin lukenut 6 vuotiaalle pojalleni ÄÄNEEN kirjoja.Ai,niin mut eiks 5 vuotiaan jo pitäis ITSE osata lukea....

Ootko vähän hölmö?

Vierailija
2/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun takias. Vielä ala-asteikäisellekin aion lukea ääneen. Vielä sittenkin kun osaa lukea itse. Ja luen vaikka Puppea, jos lapsi sitä haluaa kuulla. 5v on vielä pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ekaluokkalaisen ope muuten sanoi vanhempainillassa että älkää nyt kuitenkaan lopettako ääneenlukemista lapsillenne vaikka ne oppisivatkin itse lukemaan.

Vierailija
4/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poisteleeko niitä joku?

Vierailija
5/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa musta olis sanoa sille lapselle, että äiti ei voi lukea tuota kirjaa.

Vierailija
6/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Poisteleeko niitä joku?

Vierailija
7/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella 5-vuotiaalle ei sais lukea ääneen Puppe-kirjaa? Onko se ap:n mielestä sitten nuoremmille lapsille suunnattu ja näin ollen sitä ei saisi enää 5-vuotiaalle lukea? Ja jos näin on, miten se on sulta pois, jos äiti lukee lapselleen Puppea? Jospa se lapsi tykkäsi siitä tarinasta niin paljon, että halusi äitinsä lukevan juuri sen kirjan..

Voi hyvänen aika!

Vierailija
8/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

teeskentellee tykkäävänsä siitä mistä isommatkin.

Vierailija
9/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

omani on 3 v ja luen ääneen paljonkin hänelle.Ja luen vielä isompanakin jos itse haluaa vain kuunnella!

Jos tarkoitit että kirja on liian lapsellinen 5-vuotiaalle, muista että 5-vuotiaitakin on monen tasoista kehityksen suhteen.kaikki eivät synny onnekkaasti terveinä.

Vierailija
10/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se on niin ahdasmielinen että häpeää ääneenlukevaa äitiä.

Vierailija
11/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että lapsi oli 5-vuotias? Vai se, että kirja oli nimenomaan puppe?

Meni kyllä ihan ohi meikäläiseltä.....

Vierailija
12/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä koko ajan ja pyöritteli silmiään kuin joku vähäjärkinen. Tais kyl ollakin, oikeesti... Arvatkaa näyttikö hölmöltä?!

Vierailija
13/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen meidän lapsille jopa kuvakirjoja!

Ja joskus kun ollaan oikein väsyneitä niin me roikutaan sohvalla pää alaspäin ja mä luen kirjoja väärinpäin. Eli siis niäpnirääv. (tätä ei sentään olla tehty neuvolassa)

IhQDaa kyllä nyt nolottaa!

Vierailija
14/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääneenlukeminen vai se puppe kirja? ne on yli 2v tarkoitettu joten älä pelkää, eivät ole väkivaltaisia.

Vierailija
15/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin lukevat lapsillensa ääneen, kun eivät ole osanneet opettaa heitä itse lukemaan. Laiskat!

Toiseksi lukevat jotain pikku vauvojen kuvakirjoja...Pitäähän lapselle nyt jotain älyllistä haastetta, kuten tietosanakirjat olla. Muuten niistäkin löytyy kuvia...Jos ne teille niin tärkeitä on.

Vierailija
16/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 5-vuotias lukee vain englanninkielisiä tiedelehtiä. Preppaantuu tuo kielitaito samalla.

Vierailija
17/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppalehteä ja newsweekiä. puppea luki viimeksi kohdussa ollessaan siinä 4:llä kuukaudella.

Vierailija
18/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen yläasteikäisille oppilailleni usein jotain tunnin aluksi tai lopuksi. En tosin Puppea(vaikka ihan hyvin menisi muutamille ;)). Pyytävät itse ääneenlukua jos unohtuu useammalla tunnilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä