Sairaaladieettitempaus
Ystäväporukka tempaisee, yksi nutraa, toinen karppaa, kolmas cambridgeilee ja mä ajattelin kokeilla tätä sairaaladieettiä. :)
http://www.kauneusjaterveys.fi/artikkeli/sairaaladieetti
Ensimmäinen päivä menossa, alkupaino 119,5 kg, pituus 171 ja vyötärönympärys 110 cm.
Onko ketään muuta sairaaladieetillä olevia, vertaistukea kaivattais :)
Kommentit (6)
Sulta lähtee nesteet + lihakset.
Ole mielummin VLCD niin saat kaikki tärkeet vitamiinit, kuitua sekä proteiinia. VLCD sairaalatkin käyttää lihavien hoidossa.
ja en kerta kaikkiaan pysty juomaan kahvia sokeroituna ;)
itse laihdutin esikoisen jälkeen imetyksen loputtua (1,2v) n. kuusi kiloa sairaaladieetillä ja jatkoin sen jälkeen karppaamalla. Mulle tuo toimii ja ihan oikeasti ei se kaikki voinu nestettä olla ja tulokset on pysyneet, nyt tosin odotan toista ja painoa saa tietenkin tullakin. Mulla ei imettäminen laihduttanut ja oli pakko saada painoa alas. Eka raskaudessa oli raskausdiabetes mutta tässäpä ei, kun sain juuri tuolla sairaaladieetillä tiputettua painoa alemmas kuin lähtöpaino ennen raskautta oli.. :) Että kyllä se toimii ja pari viikkoa ei ole pahakaan, pari ekaa päivää oli kärttynen ja makeaa teki mieli mutta sitten loppuaika meni ihan iisisti!!! :)
tuota mutta jaksoin vaan viikon. siinäkin tosin lähti 3,5 kg eikä oo tullu takasin. Oli aivan törkee nälkä! Ja tv:n kaikki ruoka -ja kokkailuohjelmat tuntui oikeen pahalta :)
Jatkoin sillälailla että nyt syön 4 krt päivässä pienehköjä annoksia ja en juurikaan sokeria tai valkoista viljaa. Välillä sorrun pariin palaan tummaa suklaata kahvin kanssa. Viikonloppuisin on vaikeinta kun tulee leivottua lapsille joskus herkkuja.
Käyn jokapv kävelyllä ja teen vatsalihaksia ja joogaa.
Näin olen laihtunut 1,5 kg viikossa.
Eilinen meni ihan ok, paitsi oudokseltaan oli nälkä, kun ei ole tottunut noin vähän syömään. :) 2 litraa vettä meni kevyesti, ja illalla aikaisin nukkumaan, niin ei tullut mielitekoja telkkarin ääressä.
Tämän aamun lukema 118,4 kg, eli -1,1 kg
ps. tiedän, että nesteet poistuu... :)
Ihanaa, tänään sai enemmän ruokaa, kun oli leipä aamupalalla :) Aika rankka tämä on, toisaalta tekee hyvää mässääjälle.
Juoda pitää muistaa, mutta se alkaa ihan olla ok, kun nälkäänsä juo vettä.
Paino tänään 117,9 -0,5 kg