Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nillittävä palkanlasija

Vierailija
28.01.2013 |

v--ttu mä inhoan meidän nillittävää palkanlaskijaa. Olen rakennusalalla hommissa ja meillä maksetaan erillistä verotonta palkanlisää joka riippuu välimatkasta kotoa työmaalle. Nyt se palkkaosaston harppu oli laskenut jostain googlemapista mun työmatkani ja todennut että meni alempaan luokkaan, eli 2€ päivässä vähemmän! Siis kyse on siitä että mä meen vähän pidempää reittiä kun lapsen päikkäri on sillä reitillä mutta se ei siis ole LYHIN MAHDOLLINEN REITTI! Ihme nillitystä oikeesti muutaman kilometrin takia.

Ottaa oikeesti päähän kun ei tota rahaa liiemmin ole ja jokainen euro olisi tarpeellinen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siin mitä hurskahtelijoita koko AV täynnä! Seuraavaksi väitätte varmaan että jos pitää lähteä 10 min aikaisemmin ehtiäkseen bussiin niin laitatte tuntiraporttiin sen noin ettekä tasatunnille!! Ettei varmastikaan senttiäkään ihanan työnantajan rahoja mene hukkaan. Just joo.

lähdet töistä 10 minuuttia ennen työajan päättymistä, tuntiraporttiin pitää merkitä se oikea lähtöaikasi.

Olet joko lusmu tai provo. Huijarit yleensä on ensimmäisenä irtisanottavia jos tarvis tulee.

Vierailija
22/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos mun lapsi on kipeä niin maksetaanhan mulle siitä saikkukakin. Eli kyllä me ollaan pakettiratkasu. Eiks kukaan täällä pidä duunarin puolta???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia sitten toimistohommissa firmassa, jossa tehtiin myös rakennustöitä eri kohteissa, siis palkkalistoilla on rakennusmiehiä. Rakennusmiehille maksettiin palkka alan tes:n mukaisesti.

Yksi vuosi firmaan tehtiin verotarkastus. Verotarkastaja vei mapit ja kävi ne läpi. Hän soitteli monta kertaa varsinkin verottomista korvauksista. Mun piti faksata hänelle rakennusalan tes:stä sivut, joissa oli verottomista työkalu- ja matkakorvauksista ja jotakin muuta.

Huonosti olisi käynyt sekä firman omistajalle että rakennusmiehille, jos vilunkia olisi tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme