Miesystävä halusi lopettaa seurustelun, koska
...minulla on lapsia.
Ymmärrän kyllä, mutta vähän outo perustelu puolen vuoden seurustelun jälkeen (tiesihän tuo jo aloittaessakin).
Mitä luulette? Mahtoiko olla joku muu syy? Ja miten se nyt muka sitten alkoi haitata? Ei ole tosin tavannut lapsia kuin 1 kerran pikaisesti
Kommentit (28)
Kyse voi olla myös kasvatuseroista. Mulla oli puolisen vuotta poikaystävä, jolla oli kaksi lasta ja hän oli aivan jumalattoman huono lasten kanssa minun mielestäni. Minä viikonloppuisin ulkoilen lasten kanssa, hiihdän, luistelen, uin jne. Hänestä oli ihan ok istuttaa lapset aamulla tekniikan eteen ja antaa lasten pelata ja tuijottaa telkkaria koko päivän. Lapsille myös syötettiin törkeät määrät herkkuja ja kun koko päivän pelannut sokerihumalainen alkoi riehumaan, voi jumankekka sitä huutoa. Jätin siihen. Lapsille ei myöskään ostettu kunnon leluja, koska niillähän oli jo kaikki hilavitkuttimet X-boxista Nintendoon ja Wiistä tietokoneisiin, joita rämpätä. Pienessä asunnossa heillä, mullakin paloi käämit jo iltapäivällä.
ihan oikea. Vaikka väärin sua kohtaan. Olis pitäny kertoa se aikaisemmin eikä tuhlata sun aikaas.
jos rakastaa oikeesti tämmöset asiat ei haittaa. Sillon et vaan pysty lähtemään- Ei oikeaa rakkautta, ihastumista. Toisaalta nähnyt lapsia vain kerran , ei siis tiedä loppupelis millasta teidän elämä olisi ollut yhdessä. Kakkaa jauhaa. Ehkä se viikon mietittyään tulee toisiin aatoksiin, jos siis rakastaa.
...lähinnä ajattelin, että kyse on siitä, että hän ei vaan rakastunut (ettei ole tunteita). Koska silloinhan lapset tai mikään mukaan syy ei olisi haitannut. t. ap
Olet eronnut ja onnistunut säilyttäämään naiviutesi. Ei voi kuin ihailla.
Ehkä ei sitten ole kokemusta oikeasta rakkaudesta.
...lähinnä ajattelin, että kyse on siitä, että hän ei vaan rakastunut (ettei ole tunteita). Koska silloinhan lapset tai mikään mukaan syy ei olisi haitannut. t. ap
Olet eronnut ja onnistunut säilyttäämään naiviutesi. Ei voi kuin ihailla.
Ehkä ei sitten ole kokemusta oikeasta rakkaudesta.
näillä kyynikoilla ole kokemusta oikeasta rakkaudesta. Sellaisesta en pysty olemaan ilman sinua, olet toinen puoliskoni-rakkaudesta... surullista..jotkut, varmaan aika monikin menee naimisiin ja saa lapsia sen ihan kivan, fiksun miehen/naisen kanssa, kun sen kans nyt on seurustellut pari vuotta ja kai kuuluu mennä naimisiin ja tykkää siitä tosi paljon ja tulis siitä varmaan hyvä isä/äiti....voi teitä raukkoja....
Hellyttäviä nämä naivit yhdellä i:llä. :D
mutta jos ero tulisi, niin eläisin lapsilleni...en siis esittelisi niille uutta "isähamoa". Voisin harrastaa panoja, mútta muutoin en ottaisi miestä huusholliin.
se on silloin fiksuinta laittaa peli poikki heti. Antoi teidän suhteelli kuitenkin mahdollisuuden, mutta jos ei toimi niin ei toimi.