Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1-vuotias jokapaikanhöylä - äiti ei vaan aina jaksa...

Vierailija
28.01.2013 |

Haaveilen yhdestä lomapäivästä, jonka aikana ei tarvitsisi juosta 1-vuotiaan perässä, pestä kakkoja, herätä yöllä ja olla koko ajan valppaana. Varmaan haave, jonka muutama muu saman ikäisen lapsen äiti jakaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei tullut tämä yllärinä, nuorin kolmesta lapsesta kyseessä ;-)

Olisi ihanaa joskus syödä itse rauhassa. No joo, onneksi lapsi nukkuu vielä päikkärit ja yötkin nukkuu hyvin. Olen vielä hoitovapaalla kotona, isä päivät töissä ja melkein kaikki illat ja usein viikonloppuinakin vanhemman pojan kanssa harrastuksessa mukana. Itse pääsen kaksi kertaa viikossa jumppaan, jos saan lapselle hoitajan.

Mutta tsemppiä ap, kyllä se siitä viimeistään muutaman vuoden päästä helpottaa ;-)

Vierailija
22/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa joskus syödä itse rauhassa. No joo, onneksi lapsi nukkuu vielä päikkärit ja yötkin nukkuu hyvin. Olen vielä hoitovapaalla kotona, isä päivät töissä ja melkein kaikki illat ja usein viikonloppuinakin vanhemman pojan kanssa harrastuksessa mukana. Itse pääsen kaksi kertaa viikossa jumppaan, jos saan lapselle hoitajan.

Mutta tsemppiä ap, kyllä se siitä viimeistään muutaman vuoden päästä helpottaa ;-)

kyllä se helpottaa, mutta onkohan sitten jo toinen samanlainen apina tekemässä ihan samoja asioita ;)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se helpottaa, mutta onkohan sitten jo toinen samanlainen apina tekemässä ihan samoja asioita ;)

Ap

Ajattelin että se paskanpyyhkiminen ja muu pompinta hoidetaan kerralla pois, ettei ole ainainen rasite päällä.

Tässä vaiheessa se palkitsee. Lisäksi meillä onnekkaasti lasten välinen tempperamenttiero vielä kaventaa toiminnallista ikäeroa.

Toisaalta, oli kyllä ihan saatananmoinen rypistys ja rasite kun molemmat olivat vielä ihan täysin autettavia.

terv. edelleen se sama, jolla 6 v. ja 7 v. 8 kk ikäiset lapset

Vierailija
24/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskasti sanottu tuo "jokapaikanhöylä". Meillä on myös hyvin omatoiminen ja aktiivinen lapsi, jonka perässä sai yhteen aikaan kirjaimellisesti juosta koko ajan. Kyllä väsytti. Onneksi aika auttaa, ja jonain päivänä helpottaa. :)

Vierailija
25/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vaan niin ne pienimmätkin kasvaa... Meillä on se pieninkin kohta jo 5 ja nyt jo on haikeaa, että sekin on niin iso.

Vierailija
26/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ärsyttävä teini, jolle mikään sanominen ei mene perille, huutaa, riitelee ja paiskoo ovia, koulu ei kiinnosta... näitä meillä siis tällä hetkellä 1 kpl ja toinen tulossa kovaa vauhtia perässä.

Tuo pienin 2-vuotias tuntuu noiden rinnalla niin suloiselta mussukalta vaikka osaakin olla rasittava apina ;-)

Vierailija
27/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs läksit. *nauraa räkäisesti*.

Miten voi tulla yllätyksenä, että vaatii vähän vaivannäköä? Ja peräti yksi kakara? Ootkos vähän avuton?

t. omat rajansa tietävä, joka kohta lähtee ostamaan kaupasta jäätelöä ja viettää itsensä kanssa laatuaikaa sohvalla kirja kädessä

Vierailija
28/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rakas puolisoni, oli ihana viikonloppu. Toivottavasti teillä oli mökillä hauskaa ja jaksat taas tehdä työtäsi.

Vierailija
29/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs läksit. *nauraa räkäisesti*.

Miten voi tulla yllätyksenä, että vaatii vähän vaivannäköä? Ja peräti yksi kakara? Ootkos vähän avuton?

t. omat rajansa tietävä, joka kohta lähtee ostamaan kaupasta jäätelöä ja viettää itsensä kanssa laatuaikaa sohvalla kirja kädessä

tässä tulee ilmi? Onko tässä joku sanonut olevansa yllättynyt siitä, millaista lapsenhoito käytännössä on?

Vierailija
30/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkanut hiukan helpottamaan,kun poika 1v8kk.Jaksaa jo itsekseen leikkiä ja syö samalla,kun minäkin ja antaa mun syödä rauhassa.Tosin kovin vilkas kaveri,eli valmiustilassa täälläkin ollaan:) Onneksi menee aikaisin yöunille(19.00) ja nukkuu hyvin.Joka ilta nautin siitä,kun saan todella rauhassa käydä suihkussa,syödä rauhassa ja vaan olla paikoillaan sohvalla.Mutta,mutta...se,että voisin olla ihan yksin koko päivän ei onnistu ja niillä mennään.Äitiys on välillä rasittavaa,väsyttävää ja raskastakin sen kaiken ihanuudenkin keskellä:)