Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun elämäni on tällaista

Vierailija
28.01.2013 |

Olne kotona koska vaikka minulla on lukusia sairauksia en saa eläkettä,mies elättää minut ja lapsemme.Toisinaan kuntoni on hyvä mutta sitten on näitä päiviä kun se on huono.Lapsemme on 10 päivänä kuussa päiväkodissa.Olenko teistä lusmuilija?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai annappa kun arvaan: Masennut, Burn-out, Paniikkihäiriö, Fibrioosi, Kilpirauhasen vajaatoiminta, Selkäkivut..

Ja päälle vielä villi arvaus: Mitään näistä ei ole virallisesti diagnosoitu vaan olet ihan itse tehnyt diagnoosisi?

T- Itsensä elättävä ja verojamaksava nainen

Vierailija
2/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, miehesi elättää sinut eli et ole yhteikunnan elätti. Kyllä mikä tahansa perhe saa tehdä sellaisen järjestelyn kun haluaa eikä se muille kuulu. Olin itsekin 9 vuotta kotiäiti enkä miksikään lusmuiluksi sitä kokenut.

Toiseksi, ilmeisesti sairautesi tekevät hankalaksi työllistymisen ja työssäkäymisen. Sairauden takia työkyvytön ei koskaan ole lusmuilija siksi ettei käy töissä. Eläke hänelle kyllä kuuluisi, mutta asiat ei aina mene oikein näissä jutuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan olen huolissani sinusta itsestäsi. Voidakseen hyvin ihminen tarvitsee tunteen, että on merkityksellinen. Sinun kannattaisi ottaa jokin hyväntekeväisyys homma niille päiville, kun lapsi on päiväkodissa.

Vierailija
4/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitavat väheksyä näitä sairauksia kun en ole saanut eläkettä.Olisi niin helppoa jos saisi eläkkeen niin kaikki ottaisivat tosissaan.

Vierailija
5/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykosomaattisia. Kummasti kuntoutuu, kun puhdistaa menneisyytensä.

Vierailija
6/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rytmihäiriöt,epäily menierin taudista(voimakasta huimausta),pco,keliakia.

Vierailija
7/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan on lääkäri sairauteni diagnosoinut,ei minulla ole masennusta tms.psyykkisiä sairauksia.

Vierailija
8/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai annappa kun arvaan: Masennut, Burn-out, Paniikkihäiriö, Fibrioosi, Kilpirauhasen vajaatoiminta, Selkäkivut..

Ja päälle vielä villi arvaus: Mitään näistä ei ole virallisesti diagnosoitu vaan olet ihan itse tehnyt diagnoosisi?

T- Itsensä elättävä ja verojamaksava nainen

koska henkisesti olet luuseri.

Vierailija
9/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro vihdoinkin nämä salaperäiset sairautesi av-raadille (kirjoitat tänne kuitenkin joka päivä niin olemme melkein jo tuttuja). Saat asiantuntevan mielipiteen siitä, oletko oikasti sairas.

taitavat väheksyä näitä sairauksia kun en ole saanut eläkettä.Olisi niin helppoa jos saisi eläkkeen niin kaikki ottaisivat tosissaan.

Vierailija
10/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö noista taudeista ikinä parane/kuntoudu?

ei hirveen pahalta mun mielestä kuulosta, varsinkaan kun osa on vasta epäilyjä.

lusmu et ole, et tietenkään.

Vierailija
11/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi minua vaivaavat selkäkivut, jotka johtuvat lannerangan epämuodostumasta? Jos oikein puhdistan menneisyyteni niin oikeneeko tuo epämuodostuma?

Moni asia selkenee kyllä kun selvittää menneisyytensä, mutta ihminen on todella monimutkainen, asiat eivät ole noin yksinkertaisia paisti ilkeän, ylimielisen ihmisen päässä.

Vierailija
12/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no rytmihäiriöihin pitäisi löytyä syy ja hoito.

sukulaisellani on skolioosi, on pystynyt aina töihin (näitä on toki eri laatuisia). Työskennellyt mm. kehitysmaatutkijana ja opettajana.

huimaus..no joo.

pco ja keliakia ovat kurjia, mutta että niistä syistä eläkkeelle...?

Tsemppiä kuitenkin. Ehkä olisi parasta opetella olemaan välittämättä muiden mielipiteistä.

Vierailija
13/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei noista ei ikinä parane ja se manierin tauti on ainoa epäily kun en meinaa enää pysyä pystyssä kun niin huimaa muut on ihan diagnosoituja.

Vierailija
14/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sinuun niin vahva vaikutus? Ovatko he sanoneet väheksyväsi sinua, vai onko ajatus kotoisin sinun päästäsi? Monesti, kun pohtii vain muiden mielipiteitä omaan itseensä niin tulee helposti mielessään laitettua ajatuksia toisten päihin.

Sen pohtiminen mitä muut ovat mieltä sinusta on voimien tuhlausta. Käytä tarmosi muihin. Harrasta opiskele. Tai mieti mitä haluat elämältä ja ala vähitellen toteuttaa sitä

Vierailija
15/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sinuun niin vahva vaikutus? Ovatko he sanoneet väheksyväsi sinua, vai onko ajatus kotoisin sinun päästäsi? Monesti, kun pohtii vain muiden mielipiteitä omaan itseensä niin tulee helposti mielessään laitettua ajatuksia toisten päihin.

Sen pohtiminen mitä muut ovat mieltä sinusta on voimien tuhlausta. Käytä tarmosi muihin. Harrasta opiskele. Tai mieti mitä haluat elämältä ja ala vähitellen toteuttaa sitä

olen joskus paremmassa kunnossa mutta esim. nyt on muutamana päivänä ollut voimakasta huimausta silti mies ei auta yms.

Vierailija
16/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla potilaillani on vastaavia vaivoja, ja työelämään ovat silti menneet tietyin rajoituksin. Kyllä, mielestäni olet lusmuilija. Sitähän sää kysyit. :)

Vierailija
17/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi minua vaivaavat selkäkivut, jotka johtuvat lannerangan epämuodostumasta? Jos oikein puhdistan menneisyyteni niin oikeneeko tuo epämuodostuma?

Moni asia selkenee kyllä kun selvittää menneisyytensä, mutta ihminen on todella monimutkainen, asiat eivät ole noin yksinkertaisia paisti ilkeän, ylimielisen ihmisen päässä.

Mutta olen perehtynyt Rosen-terapiaan ja psykologiseen vyöhyketerapiaan. Ihmeellisiä, todella ihmeellisiä hoitomuotoja. Niillä parannetaan kaikkea selkärankareumaa myöten. Nämä hoitajat uskovat, että "kaikki" maailman sairaudet on parannettavissa. Minä en ihan niin varma ole, en ihan jaksa uskoa, että skolioosi suoristuu vaikka jotkut heistä uskovatkin, mutta uskon, että aika moni sairaus on parannettavissa.

Näiden hoitomuotojen kautta olen tutustunut muihin vastaaviin hoitoihin, ja samoja tuloksia tulee eri filosofeihin uskovilla.

Minusta on ylipäätään vain ihmeellistä, että ihmiset eivät etsi apua vaihtoehtoisista hoitomuodoista etenkään siinä vaiheessa, kun länsimainen lääketiede ei voi auttaa. Valitetaan vain, mutta ei etsitä apua. Syödään särkylääkkeitä, mutta ei edes kokeilla akupunktiota. Syödään masennuslääkkeitä, mutta ei edes selvitetä auttaisiko siihen psykokoginen vyöhyketerapia. Kärsitään pakko-oireista, mutta ei kokeilla, voisiko NLP:lla poistaa ne. Annetaan lapsen syödä antibiotteja, mutta ei sitten millään hinnalla kokeilla homeopatiaa, jolla monen lapsen korvatulehduskierre on saatu katkaistua. Ei, koska näille ei ole tieteellistä todistuspohjaa.

Vierailija
18/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa ammatissa olet työskennellyt? Kouluttaudu lisää niin ehkä sitä kautta löytyisi sinulle elämään iloa. Esim. yliopistossa ei tarvitse kovin paljoa olla läsnä, joten huimaus ei haitanne?

Jos et eläkettä saa, niin minusta voisit yrittää hankkia ja mennä töihin.

Vierailija
19/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pco tai keliakia tai skolioosi estä työntekoa!

Ja miksi teet aina näitä samoja aloituksia...tiedetään, että sulla on kurjaa ja miehesi elättää sinua. Mutta minkäs me sille voimme?

Et ilmeisesti edes yritä edistää kuntoasi tai terveyttäsi.

Vierailija
20/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kun on sellaisia joita on valtavan monilla ja käyvät töissä ihan normaalisti. Jatkuva huimaus nyt on ainoa merkittävästi rajoittava noista. Mutta jos se oikeasti on niin pahaa että estää edes istumatöissä käymisen niin kyllä siihen sitten pitäisi aktiivisesti etsiä kunnon diagnoosi (nythän oli vasta epäily meniéren taudista) ja hoito tai sitten eläkepäätös.

Mitkään keliakit, pco:t, skolioosit eivät tosiaan ole eläkeperuste eivätkä rytmihäiriötkin (niihin on hoitojakin olemassa).