Haluatko tietää miltä näytät +40 - katso äitiäsi!
Geeneilleen ei voi mitään, vähän voi pyristellä, mutta äideissä me voimme nähdä itsemme!
Ja mun äiti on hoikka, kaunis ja menevä - vaikka onkon 78!
Ähäkutti te kaikki joiden äiti on ylipainoinen +55 diabeetikko!
Kommentit (25)
se on sellainen lainalaisuus, joten totta kyllä.
Naiset alkavat jossakin vaiheessa aina muistuttaa omaa äitiään, hyvässä ja pahassa.ja tutkin työkseni perimää, tiedän kyllä mistä puhun
perimäänsä ei voi kieltää, peliin katsomisen faktat voi kyllä kieltää, mutta jos on rehellinen, sielä peilistä kyllä katsoo oma äiti...
tuota ei voi yleistää. Jotkut kyllä varmaan näyttävät vanhemmiltaan mutta ei nyt sentään kaikki. Jos on vartalon malli ja kasvonpiirteet aivan erilaisia niin mistä sä sen yhdennäköisyyden nappaat? Ei pelkkä sama sukupuoli tee vielä samannäköiseksi.
Mun äidillä esim. on leveä lantio ja kapea vyötärö, hän on mallia tiimalasi. Mä olen suora ja kapealanteinen. Pituuseroa meillä on ollut aina myös huomattavasti ja hiuslaatu ja väri on erilainen. Kasvoissa yhdennäköisyyttä ei juurikaan ole, näytän enemmän isältäni yhä.
Jos äitisi on jo 78, alat sinäkin olla jo kypsässä iässä. Luulisi, että aloituksen kirjoitti joku hädin tuskin täysi-ikänen.
Ei mitenkään hoitanut suuresti ihoaan. Eli ei tässä sitten huolta:)
niin ihmettelen, miten normaalit elintavat omaava tytär voisi häntä juurikaan muistuttaa...
Mun äidillä on useita siskoja, kaikki 40+ ja näyttävät täysin erilaiselta! Eikö heidän täytyisi tällöin muistuttaa edes hiukan toisiaan jos näyttäisivät äidiltään, eli siis isoäidiltäni? Biologisista sisaruksista kyse.