Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko tietää miltä näytät +40 - katso äitiäsi!

Vierailija
28.01.2013 |

Geeneilleen ei voi mitään, vähän voi pyristellä, mutta äideissä me voimme nähdä itsemme!

Ja mun äiti on hoikka, kaunis ja menevä - vaikka onkon 78!

Ähäkutti te kaikki joiden äiti on ylipainoinen +55 diabeetikko!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tekee itse ylipainonsa.

Vierailija
2/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini näytti huomattavasti paremmalta 40+ kuin mitä minä näytän nyt 40+ :)

Äitini on hoikka, kaunis ja menevä - minä en :) Noh, menevä ehkä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi että se oli jo mun iässä alkkis, joten sekin vääristää tuloksia. Meillä on kuitenkin ihan erimallinen kroppa. Olen perinyt ulkomuotoni pikemminkin isäni äidiltä, luojan kiitos!

Vierailija
4/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

diabeetikon näen 3-vuotiaasta lapsesta, mutta häntä en muistuta.

Vierailija
5/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli nelikymppisenä erittäin ylipainoinen ja hyvin rupsahtanut. Itse olen normaalipainon alarajoilla ja paljon nuoremman näköinen muutenkin. Olen muutenkin enemmän tullut isääni, olen tummakin kuin isäni suku, äitini puolella on vaaleita, paksuja ja persjalkaisia enemmän.

Vierailija
6/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä suoraan sanottuna edes 55+ ikäisenä enää. Lopeta itsellesi valehtelu.

Vierailija
7/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kauniimpi kuin minä nyt (43). Ylipainoa hänellä ei ole edelleenkään (70v), toisin kuin minulla.

Vierailija
8/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perinyt isäni suvun naisten vartalotyypin, hiustyypin ja kasvoiltani vain muutamat pienet piirteet on samanlaisia kuin äidilläni.

Mun äitini näytti 40+ ikäisenä ihan hyvälle kylläkin, sikäli kuin muistan eikä sen vartalo vieläkään yli 70v ole kovin huono.

Vierailija
9/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaasta saakka päivittäin. Minä en koskaan. Se varmaan vaikuttaa aika paljon.

Vierailija
10/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mulla ole äidin vanhempien geenejä. Enemmän oon periny isältäni ulkonäkö piirteitä.

Vierailija
11/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja totta. Olen nelikymppisenä samannäköinen kuin hän samanikäisenä.

Vierailija
12/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen muuttuu äitisä näköiseksi nelikymppisenä. Vaikka ulkonäkö on olisi isältä, niin jotain hyvin, hyvin samaa äidissä ja tyttäressä on. Ja se ikäraja on juuri siinä nelissä kymmenissä. Olen todistanut monta tapausta: tytär näyttää kolmikymppisenä ihan erityyppiseltä ja - pam - nelikymppisenä on kuin äitinsä. Eleet, olemus.

Vierailija
13/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sellainen lainalaisuus, joten totta kyllä.

Naiset alkavat jossakin vaiheessa aina muistuttaa omaa äitiään, hyvässä ja pahassa.

ja tutkin työkseni perimää, tiedän kyllä mistä puhun

perimäänsä ei voi kieltää, peliin katsomisen faktat voi kyllä kieltää, mutta jos on rehellinen, sielä peilistä kyllä katsoo oma äiti...

Vierailija
14/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sairauksiltani äitini kanssa. Ähäkutti sulle. Ei ole kummallakaan diabetestä.

Vierailija
15/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eleet, olemus.

Vierailija
16/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten myös poika voi periä kaljuutensa äidin suvusta.

Vierailija
17/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää edelleen ikäistään nuoremmalta ja on pienikokoinen ja kaunis nainen 55+. Ja onnekseni voin sanoa, että olen perinyt hänen ulkonäön, eli mielelläni kuulen vertauksia äitiini.

Vierailija
18/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eleet, olemus.

vaikka piirteet (silmien muoto, pituus) olisivat eri, niin olemus (ryhti, eleet, ilmeet) paljastaa. Se on sitten seminatiikkaa, mitä tarkoittaa sana "näköisyys".

Vierailija
19/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, rinnat, lantio, perse , vatsa ja reidet peritään

Äitini on ehkä rinnoiltaan samankaltainen, mutta siihen se jäi.

Vierailija
20/25 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen 42v enkä muistuta lainkaan äitiäni, olen perinyt isän suvun naisten geenit. Oma äiti on (ja oli myös nelikymppisenä) lyhyt (160cm), ylipainoinen, pyöreäkasvoinen ja kiharahiuksinen (ja tupakoinut koko ikänsä). Itse olen 168cm, urehilullinen, hoikka ja pitkäraajainen, suorahiuksinen ja täysin erimalliset kasvot (aivan kuin isän äidillä). Enkä ole eläissäni tupakoinut. Mutta kai tässä vielä se ihme tapahtuu että muutun jotenkin äidin näköiseksi. Ainakin palstan mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi