Kannabisnarkkarit on ihmispaskaa
Järkytyin lukiessani tuota lähihoitaja & kannabis -keskustelua, ihanko oikeasti jonkun mielestä AP teki väärin sen lähihoita-opiskelijan käräyttäessään?
Ainut vääryys tuossa jutussa on se, ettei se saastainen narkkarinalku joutunut linnaan mietiskelemään omia huonoja valintojaan. Toivottavasti moni muukin paljastaisi poliisille noita kannabispaskoja, että yhteiskunta puhdistuisi.
Kommentit (97)
Olen koulutukseltani maisteri(kasvatus), mieheni on tohtori (luonnontieteet, ystäväpiiriimme kuuluu paljon akateemista ja fiksua sakkia, ja kyllä, silloin tällöin rentoudumme polttamalla pienet marisätkät. Emme mene sekaisin, emme ole narkkareita, huumehörhöjä tms., vaan aivan normaaleja nykyaikaisia ihmisiä. Ja AP, meitä on paljon.
narkkari.
Monessa maassa on ruvettu tiukentamaan alkoholi ja tupakkalakeja. Koska niistä ei ole kuin haittaa.
Mitään marihuanaa ei tulla laillistamaan. Maailma olsi paljon parempi paikka ilman mitään noista roskista
Miten voit edes verrata kannabista pedofiiliin??!! HÄPEÄ! Oikeamilesyytesi haiskahtaa tekopyhyydelle... Ei pahalla :D
Tervetuloa vaan nykyaikaan, jossa cannabis on normaali rentoutumistapa, kaikkia yhteiskuntaluokkia edustaville ihmisille. Ihmispaskaa on sitten nekin mun tuntemat, työssäkäyvät, hyvissä viroissa olevat ihmiset, äidit, isät, siskot ja veljet, joista on tavallista polttaa paukut aina joskus. En ole enää 2000-luvulla tuntenut ketään, joka pitäisi cannabista pahana ja tuomittavana asiana, siis nekään jotka eivät itse polta. Kaikista se on ihan ok. Maailmassa on oikeitakin ongelmia ;)
Alkoholikin on tarpeeksi paha juttu, mutta kannabis on sairasta. Mutta sun laisesi narkkarit ei sitä ymmärrä.
niin huomaisit, ettei siinä ole mitään kovin kummallista. Ne ihmiset kauhistelevayt ja tuomitsevat, joilla ei ole mitään käsitystä koko asiasta. Kovat huumeet on ihan eri juttu, ja ne tuomitsen.
ps. en ole se, jolle kommentoit, vaan toinen palsta-mamma
Polttaisit itse kerran yhdet paukut, niin huomaisit, ettei siinä ole mitään kovin kummallista. Ne ihmiset kauhistelevayt ja tuomitsevat, joilla ei ole mitään käsitystä koko asiasta.
myönnä pois että olet kannabisaddikti.
tarvitset huumettasi että voit jatkaa sairasta elämääsi.
miksi et voi tunnustaa?
Kukaan muu ei tuomitse asiaa kuten hän, joten pakko laitella itse näitä hävetkää ja vankilaan-jankkauksia. No, huvinsa kullakin :D Mene ap nukkumaan.
Kukaan muu ei tuomitse asiaa kuten hän, joten pakko laitella itse näitä hävetkää ja vankilaan-jankkauksia. No, huvinsa kullakin :D Mene ap nukkumaan.
Suurin osa Suomalaisista vastustaa kannabista. Sanoppa työnantajallesi että vedät kannabista työaikana. Katso kauan olet vielä töissä?
myönnä pois että olet kannabisaddikti.
tarvitset huumettasi että voit jatkaa sairasta elämääsi.
miksi et voi tunnustaa?
...väkivaltaviihdevihaajamamma, oletan?
Tervetuloa vaan nykyaikaan, jossa cannabis on normaali rentoutumistapa, kaikkia yhteiskuntaluokkia edustaville ihmisille. Ihmispaskaa on sitten nekin mun tuntemat, työssäkäyvät, hyvissä viroissa olevat ihmiset, äidit, isät, siskot ja veljet, joista on tavallista polttaa paukut aina joskus. En ole enää 2000-luvulla tuntenut ketään, joka pitäisi cannabista pahana ja tuomittavana asiana, siis nekään jotka eivät itse polta. Kaikista se on ihan ok. Maailmassa on oikeitakin ongelmia ;)
Alkoholikin on tarpeeksi paha juttu, mutta kannabis on sairasta. Mutta sun laisesi narkkarit ei sitä ymmärrä.
niin huomaisit, ettei siinä ole mitään kovin kummallista. Ne ihmiset kauhistelevayt ja tuomitsevat, joilla ei ole mitään käsitystä koko asiasta. Kovat huumeet on ihan eri juttu, ja ne tuomitsen. ps. en ole se, jolle kommentoit, vaan toinen palsta-mamma
Ihan sen takia että tiedän mistä puhun. Tunnen myös monta jotka käyttävät tänäkin päivänä.
Kannabis on huume. Se on vielä paljon pahempi kuin alkoholi. Siinäkin on jo liikaa
Just julkaistiin Suomessa jonkinlainen tutkimus tms. jonka mukaan asian kanssa tekemisissä olevat, asianajajat, poliisit jne pitävät turhana cannabiksen kriminalisointia, myös viranomaiset ovat kääntymässä sen kannalle, että sen voisi laillistaa yhtä hyvin. Sä olet vähän jäljessä, ap... Tää on kyllä varmaan provo.
Kuka haluaa mennä sairaalaan missä hoitajat käyttää kannabista?Kuka haluaa laittaa lapsensa tarhaan missä hoitajat käyttää kannabista?
Kuka haluaa mennä sairaalaan missä hoitajat käyttävät alkoholia?
Kuka haluaa laittaa lapsensa tarhaan missä hoitajat käyttää alkoholia?
Viikonloppuna poltettu kannabis ei vaikuta ihmisen työkuntoon maanantai-aamuna läheskään siinä määrin, mitä viikonloppuna vietetty baari-ilta. Pitäiskö sairaanhoitajilta ja lastentarhanopettajilta kieltää saunakaljatkin sitten samalla logiikalla? Suunnilleen yhtä suuri vaara ovat töiden hoitamiselle kuin satunnainen kannabiksen käyttö (työajan ulkopuolella).
Kyllä, tuollaiset toisia ihmisiä halveksuvat, omasta moraalisesta ylivertaisuudestaan varmat omahyväiset paskiaiset ovat ihan varmasti pahempi uhka lähipiirinsä hyvinvoinnille kuin pilven pössyttelijät. Mikään ei pilaa ihmisten elämää pahemmin kuin loputon kyräily ja vihamielisyys.
Kyllä, tuollaiset toisia ihmisiä halveksuvat, omasta moraalisesta ylivertaisuudestaan varmat omahyväiset paskiaiset ovat ihan varmasti pahempi uhka lähipiirinsä hyvinvoinnille kuin pilven pössyttelijät. Mikään ei pilaa ihmisten elämää pahemmin kuin loputon kyräily ja vihamielisyys.
Miksi pitäisi hyväksyä narkkari? Täysijärkinen ihminen osaa olla ilman huumaavia aineita.
...kun te kaikki saastaiset paskanarkkarit olette linnassa tai haudassa. Kuvottaa elää samassa maassa teidän kaltaisten surkeiden saastojen kanssa, hyi helvetti. Ja sitten vielä ihmetellään, miksi nyky-yhteiskunnan moraali on kuralla, onko ihmekään kun te saatte elää vapaasti.
mutta jossain kohtaa menee vähän liikaa yli. Jatka harjoittelua ap, kyllä susta ammattilainen tulee. :)
kannabis on laitonta ja te jotka sitä käytätte, teette rikoksen.
Onneksi on edelleen ihan mahdollista elää sellaisessa kaveripiirissä, missä kukaan ei kannabista käytä, vaikka toista väitättekin.
Kannatan henkilökunnan pakollisia huumetestejä hoitolaitoksiin, päiväkoteihin ja oppilaitoksiin ja kiinni jäätäessä varoituksen jälkeen kenkää, jos ei käyttö lopu.
Ainut tapa suojata yhteiskuntaa on narkkareiden rankaiseminen mahdollisimman rankalla tavalla. Ei ole oikein, että normaalit ihmiset joutuvat kärsimään rikollisten elämäntapojen vuoksi.
Ei voi olla todellista, kuinka joillekin voi olla noin tärkeää toisten ihmisten elämän kontrollointi. Joku toimii eri tavalla kuin minä -> rikollinen, ihmispaskaa, linnaan pois minun silmistä.
Jos teillä olisi kyky hävetä itseänne, kehottaisin teitä nyt häpeämään. Mutta koska te että kykene näkemään mitään väärää itsessäne, nyt voin vain katsoa synkkänä sivusta.
PS: En ole koskaan edes kokeillut kannabista, kaikenlainen pakkokontrollointi ja mielipidefasismi on vain jo lähtökohtaisesti kurjinta mitä ihmiskunta osaa tehdä.
...kun te kaikki saastaiset paskanarkkarit olette linnassa tai haudassa. Kuvottaa elää samassa maassa teidän kaltaisten surkeiden saastojen kanssa, hyi helvetti. Ja sitten vielä ihmetellään, miksi nyky-yhteiskunnan moraali on kuralla, onko ihmekään kun te saatte elää vapaasti.
No muttakun ei me saada. Sun lakis kieltää, siinähän se ongelma just onkin, pelle.
Kumpaakaan en ole kokeillut vaikka kipuja on. Saako kannabista reseptillä?
Kumpaakaan en ole kokeillut vaikka kipuja on. Saako kannabista reseptillä?
Molempia saa reseptillä. Molempia sai ennen ilman.
No esimerkiksi punaisia päin voi kävellä keskellä yötä, jos missään ei näy autoja. Ja sekin on potentiaalisesti vaarallisempaa, kuin oman kukan omassa kodissa polttelu.
Demokratia kelpaa oikein hyvin tässä tapauksessa. Suuri osa sivistysvaltioista katsoo hampun kasvatusta ja polttelua läpi sormien tai on jopa laillistanut koko touhun.
Orjuus ja vapaus päättää omasta päihteestä on mielestäsi eri mittaluokan kysymyksiä, mutta vertaat kuitenkin hamppua murhaan.
Oletko, ihminen, aivan pelle?