Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannabisnarkkarit on ihmispaskaa

Vierailija
27.01.2013 |

Järkytyin lukiessani tuota lähihoitaja & kannabis -keskustelua, ihanko oikeasti jonkun mielestä AP teki väärin sen lähihoita-opiskelijan käräyttäessään?

Ainut vääryys tuossa jutussa on se, ettei se saastainen narkkarinalku joutunut linnaan mietiskelemään omia huonoja valintojaan. Toivottavasti moni muukin paljastaisi poliisille noita kannabispaskoja, että yhteiskunta puhdistuisi.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun pedofiili käyttää lapsia hyväkseen ja puolustautuu sanomalla, että hän nyt vaan toimii eri tavalla kuin te muut. Ja lisää että hänellä on siihen oikeus, koska lait ovat ihmisen säätämiä ja ne voi muuttua sadan vuoden kuluttua.

Pedofiliaa ja kannabista ei voi verrata, toinen on ulkopuoliseen ihmiseen kohdistuva rikos ja toinen on ihmisen oma valinta, joka ei vaikuta muihin. Seuraavaksi varmaan rinnastat kansanmurhan ja punaisia päin kävelyn?

Kuinka tyhmä täytyy ihmisen olla että kuvittelee ettei huumeiden käyttö vaikuta muihin ihmisiin???

Vierailija
42/97 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni ihminen ympärilläsi polttaa välillä dullaa. Me opetetaan sun lapsia, ajetaan sulle taksia, tehdään sulle ruokaa, myydään sulle vaatteita/aspiriinia/koiranruokaa/huonekaluja, suunnitellaan sulle taloja/kaupunkeja/maisemia, hoidetaan sun sairauksia/puutarhaa/lemmikkejä. You name it, we do it. Me narkkaripaskat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun pedofiili käyttää lapsia hyväkseen ja puolustautuu sanomalla, että hän nyt vaan toimii eri tavalla kuin te muut. Ja lisää että hänellä on siihen oikeus, koska lait ovat ihmisen säätämiä ja ne voi muuttua sadan vuoden kuluttua.

Pedofiliaa ja kannabista ei voi verrata, toinen on ulkopuoliseen ihmiseen kohdistuva rikos ja toinen on ihmisen oma valinta, joka ei vaikuta muihin. Seuraavaksi varmaan rinnastat kansanmurhan ja punaisia päin kävelyn?

Kuinka tyhmä täytyy ihmisen olla että kuvittelee ettei huumeiden käyttö vaikuta muihin ihmisiin???

Miten esimerkiksi minun hampun polttoni vaikuttaa keneenkään? Valaisetko. Yksin kotona poltan.

Vierailija
44/97 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että olet tosissasi. Olen todella kiitollinen puolestasi. Elämä on oppimista varten ja sinulla tulee olemaan vielä todella paljon oivaltamisen hetkiä.

Sen että lakia saa rikkoa jos kokee sen huonoksi? Mitä muita lakeja saa rikkoa? Saako jokainen päättää ne itse? Vai onko kannabis erityinen, muita lakeja pitää sitten noudattaa? Sittenkin vaikka ne olis itsestä tosi huonoja?

Jos teitä on niin suuri joukko kuin annatte ymmärtää niin helpostihan se laki muuttuu, ei siinä mitään kansalaistottelemattomuutta tarvita, riittää ihan tää demokratia mikä meillä on. Miksei demokratia kelpaa, miksi pitää saada anarkia?

p.s. Jos kannabis on niin tärkeä, että sitä verrataan vaikkapa orjuuteen tms. ihmisoikeuteen niin sanoisin että huh huh. Mulla on tosiaan paljon oivallettavaa, sillä minusta orjuus ja kannabis on aivan eri mittaluokan kysymyksiä.

Vierailija
45/97 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just julkaistiin Suomessa jonkinlainen tutkimus tms. jonka mukaan asian kanssa tekemisissä olevat, asianajajat, poliisit jne pitävät turhana cannabiksen kriminalisointia, myös viranomaiset ovat kääntymässä sen kannalle, että sen voisi laillistaa yhtä hyvin. Sä olet vähän jäljessä, ap... Tää on kyllä varmaan provo.

Kuka haluaa mennä sairaalaan missä hoitajat käyttää kannabista?

Kuka haluaa laittaa lapsensa tarhaan missä hoitajat käyttää kannabista?

Kuka haluaa laittaa lapsensa sairaalaan jossa hoitajat dokaa työaikana? Kuka haluaa laittaa lapsensa tarhaan jossa hoitajat dokaa työaikana?

Ei kukaan.

En ole lastentarhassa vaan toisenlaisessa, hyvässä työpaikassa. Poltan sätkän silloin tällöin eikä se vaikuta muuhun elämääni millään lailla. Sätkään saan tarvikkeita ystävältäni joka kasvattaa sitä ylimääräisessä komerossa. Kukaan niistä lähipiirini ihmisistä, joka ei harrastuksestani tiedä, ei voisi ikinä kuvitellakaan että tämä kuuluu tapoihini.

Ja kyllä, minulla on lapsia.

Kukaan ei halua laittaa lapsia sellaiselle joka dokaa työaikana. Mutta kannabis on kielletty aina.

Eikä moni halua antaa ollenkaan sellaiselle joka käyttää kannabista koskaan missään.

Vierailija
46/97 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moraalin norsunluutornissa viinilasi kädessä.

Vierailija
47/97 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yhteiskunta puhdistuisi

...minulle tulee aina pahalla tavalla kylmät väreet, kun joku puhuu "yhteiskunnan puhdistamisesta"?

Koska sinä olet ensimmäinen, joka puhdistettaisiin pois?

Vierailija
48/97 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutukseltani maisteri(kasvatus), mieheni on tohtori (luonnontieteet, ystäväpiiriimme kuuluu paljon akateemista ja fiksua sakkia, ja kyllä, silloin tällöin rentoudumme polttamalla pienet marisätkät. Emme mene sekaisin, emme ole narkkareita, huumehörhöjä tms., vaan aivan normaaleja nykyaikaisia ihmisiä. Ja AP, meitä on paljon.

Vierailija
49/97 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yhteiskunta puhdistuisi

...minulle tulee aina pahalla tavalla kylmät väreet, kun joku puhuu "yhteiskunnan puhdistamisesta"?

Vierailija
50/97 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos foorumisofta, kun tuplasit lauseeni :(

Vierailija
51/97 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutukseltani maisteri(kasvatus), mieheni on tohtori (luonnontieteet, ystäväpiiriimme kuuluu paljon akateemista ja fiksua sakkia, ja kyllä, silloin tällöin rentoudumme polttamalla pienet marisätkät. Emme mene sekaisin, emme ole narkkareita, huumehörhöjä tms., vaan aivan normaaleja nykyaikaisia ihmisiä. Ja AP, meitä on paljon.

Anna osoite, niin ilmoitan poliisille. Opittepahan sitten tekin yhteiskunnan tavoille.

-AP

Vierailija
52/97 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan nykyaikaan, jossa cannabis on normaali rentoutumistapa, kaikkia yhteiskuntaluokkia edustaville ihmisille. Ihmispaskaa on sitten nekin mun tuntemat, työssäkäyvät, hyvissä viroissa olevat ihmiset, äidit, isät, siskot ja veljet, joista on tavallista polttaa paukut aina joskus. En ole enää 2000-luvulla tuntenut ketään, joka pitäisi cannabista pahana ja tuomittavana asiana, siis nekään jotka eivät itse polta. Kaikista se on ihan ok. Maailmassa on oikeitakin ongelmia ;)

Vierailija
53/97 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla kannabis-kasvatusmaistereita.

Puutarhuri on se ammattinimike.

Älkää sotkeko kunniallista ammattia tällaiseen roskasakkiin!

Vierailija
54/97 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just julkaistiin Suomessa jonkinlainen tutkimus tms. jonka mukaan asian kanssa tekemisissä olevat, asianajajat, poliisit jne pitävät turhana cannabiksen kriminalisointia, myös viranomaiset ovat kääntymässä sen kannalle, että sen voisi laillistaa yhtä hyvin. Sä olet vähän jäljessä, ap...

Tää on kyllä varmaan provo.

Vierailija
55/97 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lastentarhassa vaan toisenlaisessa, hyvässä työpaikassa. Poltan sätkän silloin tällöin eikä se vaikuta muuhun elämääni millään lailla. Sätkään saan tarvikkeita ystävältäni joka kasvattaa sitä ylimääräisessä komerossa. Kukaan niistä lähipiirini ihmisistä, joka ei harrastuksestani tiedä, ei voisi ikinä kuvitellakaan että tämä kuuluu tapoihini.

Ja kyllä, minulla on lapsia.

"Ja kyllä, minulla on lapsia."

No ei ole kauaa.

Vierailija
56/97 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään lapsen ei pitäisi joutua kärsimään noin vastuuttomasti elävien ihmisten typeryyksistä.

hävetkää.

Vierailija
57/97 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos kukaan miettinyt että todennäköisesti monet laittavat lapsensa hoitotädille joka kallistaa kuppia ja ehkä popsii lääkkeitä ahdistukseensa yms... Itse käytin aineita teininä ja jouduin kokemaan sen helvetin, enkä enää sormellani huumeisiin koskisi koska tiedän, ne ei minulle sovi! Mutta tosiaankin itsekin tunnen MONTA jotka toisinaan (harvemmin) saattaa jointin polttaa eikä se niistä hippejä tai narkkeja tee. Mutta ehdoton ei on mulle MITKÄÄN päihteet+lapset "yhdistelmä" (ok, huono sanavalinta) En koskaan voisi altistaa lastani (kun sellaisen toivoakseni joskus saan) millekään päihteelle. Mutta on totta että kannabis aiheuttaa huomattavasti vähemmän haittaa yhteiskunnalle kuin esim. alkoholi, mutta en lähtisi mitään niistä suosittelemaan, koska joillekin yhden päihteen käyttäminen madaltaa kynnystä käyttää sitten niitä muita... niin kuin minulle kävi. (porttiteoria ei ole tuulesta temmattu)

En siltikään halua haukkua narkkaripaskoiksi niitä ihmisiä, joilla se kannabis on sama kuin useimmilla alkoholi, tapa rentoutua. Ei sitä joka päivä pössytellä, tietenkään!! Kohtuus kaikessa ja maalaisjärkeä saa käyttää. :)

Vierailija
58/97 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moraalin norsunluutornissa viinilasi kädessä.

Kenenkään ei pidä käyttää huumeita. Varsinkaan sairaanhoitajan joka on vastuussa ihmishengistä.

Tuollaisesta pitäisi saada vankila tuomio.

Vierailija
59/97 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just julkaistiin Suomessa jonkinlainen tutkimus tms. jonka mukaan asian kanssa tekemisissä olevat, asianajajat, poliisit jne pitävät turhana cannabiksen kriminalisointia, myös viranomaiset ovat kääntymässä sen kannalle, että sen voisi laillistaa yhtä hyvin. Sä olet vähän jäljessä, ap... Tää on kyllä varmaan provo.

Vierailija
60/97 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan nykyaikaan, jossa cannabis on normaali rentoutumistapa, kaikkia yhteiskuntaluokkia edustaville ihmisille. Ihmispaskaa on sitten nekin mun tuntemat, työssäkäyvät, hyvissä viroissa olevat ihmiset, äidit, isät, siskot ja veljet, joista on tavallista polttaa paukut aina joskus. En ole enää 2000-luvulla tuntenut ketään, joka pitäisi cannabista pahana ja tuomittavana asiana, siis nekään jotka eivät itse polta. Kaikista se on ihan ok. Maailmassa on oikeitakin ongelmia ;)

Alkoholikin on tarpeeksi paha juttu, mutta kannabis on sairasta. Mutta sun laisesi narkkarit ei sitä ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi