Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on leijona nainen?

Vierailija
27.01.2013 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

linjaa aikuisena. Mielenvikainen, näin omalla kohdallani.

Vierailija
2/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ollenkaan vastaa tähän asti vastanneiden kuvauksia. Olen ujo ja syrjäänvetäytyvä, erakkouteen taipuvainen. Rauhallinen ja hyvin rationaalinen, en kovin tunteellinen. En oikein usko noihin horoskooppeihin kun en kerran itsekään oman tähtimerkkini kuvaan sovi yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa olla aina huomionkeskipisteenä, ikuinen martyyri. Äkkipikainen ja suuttuu helposti, ei pyydä ikinä anteeksi vaikka on tehnyt väärin. Epävakaa persoona.

Vierailija
4/22 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjää kyllä elämässään, kun putoaa aina tassuilleen vaikka kuinka korkealta.

Vierailija
5/22 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen pomo ja narsistinen pikkupomo.

Vierailija
6/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2013 klo 23:48"]

linjaa aikuisena. Mielenvikainen, näin omalla kohdallani.

[/quote]

No nytpäs vitsin murjasit. :) Olen leijona nainen ja ollut koko lapsuuteni koulukiusattu. Sieltä ollaan kyllä noustu ylös ja sen jälkeenkin selätetty vaikeuksia, vaikka mitä. Sanoisin että leijona nainen on hyvin vahva ja tempperamenttinen. Lojaali ystävä ja saattaa välillä sanoa turhankin suoraan. Siitä sitten heikomman itsetunnon omaavat ottavat nokkaansa ja pitävät sen seurauksena kaikkia leijonia narsisteina. Olen melko varma, narsisteja löytyy jokaisesta tähtimerkistä. :)

Älkää ihmiset katkeroitu niin pirusti. Elämä on oikeasti niin helpompaa.  Hengittäkää välillä.

Vierailija
7/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on AB-veriryhmän mies!?!?

Miten käyttäytyy hermafrodiitti, jota ajatellessa lampaan suolessa tuntui tukku sulamatonta heinää?!?!

Vierailija
8/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä aurinkomerkki ei kerro mitään. Pitää ottaa huomioon nouseva merkki ja kuumerkki koska ne alkavat vaikuttamaan enemmän teini-iässä ja viimeistään kolmekymppisenä.

Olen aurinko-leijona, nouseva kaksonen ja kuu-neitsyt ja olin nuorempana villi ja vapaa, kehuja kerjäävä, suuruudenhullu "prinsessa", ja vanhemmiten minusta tuli järjestelmällinen, pikkutarkka, konservatiivinen nipottaja :D Voisi ts. verrata luontaista muutosta Täydellisten Naisten Gabriellesta Breehen.

Vierailija
9/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2013 klo 00:04"]

Narsistinen pomo ja narsistinen pikkupomo.

[/quote]

Kuvailit juuri OINASnaisen.

Vierailija
10/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti.Ja taas sama. En kirjoita enää mitään koska ymmärsin,että keräät ne minua vastaan.Hyvää yötä.

Vierailija
11/22 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Leijonanainen,Aurinkoinen persoona :-) Herkkä/Haavoittuvainen,Sydämellinen,Hauska ja Hassu,erikoinen niin päältä kuin sisältäkin ,mutta pääasiassa hyvässämielessä :) Toki hiukan haastetta ja hankaluutta minussakin on,mutta ei mitään sellaista mistä ei hengissä selviäisi :-D

Vierailija
12/22 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee olevansa aina jotenkin etuoikeutettu. Tottunut saamaan erityiskohtelua.

Vierailija
13/22 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuhea karvainen. Grrrrr

Vierailija
14/22 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no , se on ämmäleijona, olevinaan joku. Ilman komeaa harjasta! usein liuhu, ohut, lyhyehkö tukka. Vian urosleijonilla on komea harjas....    joutuu usein hankkimaan elannon perheelleen yksin. kuten eläinmaailman leijonamuijakin.

Vierailija
15/22 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauroin naiselle, joka horoskoopissa leijona ja kuulemma merkkinsä tatuoituna ihoon, mutta sukupuoli oli väärin!  oli komeaharjainen uros, vaikka kyseessä ohuthiuksinen tuittupäämuija.

Vierailija
16/22 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahah. Minä olen ainakin ärhäkkä, mutta laiska, ujo, melko älykäs, ilkeä, halutessani hauska, marttyyri, muita syyllistävä, paskapää, lyhytpinnainen, ruma, uhrheilullinen ja ärsyttävä. Varmaan ihan helvetisti jäi adjektiiveja tosta listasta pois, mutta niitä pitäs kysyä kavereilta. Toisaalta olen niin hyvä feikkaamaan, että kavereiden antamat määreet on varmaan aika, öööö, erilaisia kuin omani. Ja sit toisaalta luulen, että olen samanlainen perseaivo, vaikka olisin mikä tahansa tähtimerkki.

Vierailija
17/22 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona naiset ovat yleensä kauniita ja itsevarmoja, sanavalmiita, iloisia, hyvinkin avokätisiä, kilttejä, kaikissa narsistisuus ei ilmene, tuppaavat ajattelemaan muita ennen itseään. Ilkeitä leijona naiset eivät ole ja enemmän leijona miehissä on ylimielisyyttä havaittavissa kuin naisilla. Toiset tulkitsevat leijonan terveen itsetunnon ylimielisyytenä kun itse ovat vain kateellisia. Tykkäävät flirttailla miehille ja ovat avoimia seksin suhteen tietty kaiken muunkin. Suorasanaisia eivät siis pelkää sanoa omaa mielipidettään asioista mikä on hyvä asia, heiltä löytyy myös sen verran järkeä että ei sano kaikkea mitä mieleen tulee eli osaavat hillitä myös itseään :) leijona naiset ovat ihania ja luotettavia, sydämmellisiä.

Vierailija
18/22 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo... anteeksipyyntöä on turha odottaa ja marttyyriutta löytyy. Mutta niin myös luotettavuutta ja loistavaa, kuivaa huumoria. Suoria, mutta eivät sitten itsekään kyllä helposti loukkaannu.

Vierailija
19/22 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita.

T: Mies

Vierailija
20/22 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuinen, sosiaalinen, tykkää olla esillä, näyttävä, kovaääninen, vähän villikin.