Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Millainen on leijona nainen?
27.01.2013 |
Kommentit (22)
Olen vesimies-mies ja puolisoni on leijona-nainen. Kumpikin vahvoja egoja, jotka ajoittain törmäävät rajusti.
Puolisoni on kaunis, näyttävä nainen. Oikea leijonaemo, joka puolustaa pesäänsä. Hieman narsistinen, kaipaa palvontaa, tarjoaa turvaa ja lämpöä. Luotettava. Äärettömän muuntautumiskykyinen. Seksikkyydessään ja seksissä omaa luokkaansa.
En vaihtaisi.
Olemme reilusti keski-ikäisiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse olen aurinko leijona (ihan neitsyen rajapinnassa syntyny) ja nouseva rapu. Oon huomannu et oon sosiaalinen, kaikkien kanssa toimeentuleva, puhelias, kuuntelija, auttavainen, toiset huomioon ottava, energinen, hyviä juttuja, saan toiset helposti mukaan keskusteluun.. "Sellanen menevä ilopilleri joka tartuttaa positiivisuutta ja iloista elämänaasennetta muihin, et mun näkeminen saa hymyn huulille" (Näin on tutut
sanonu :D) mut oon myös herkkä haavoittuvaine jos joku loukkaa mua, annan helposti anteeks, en oo pitkävihane, tunteellinen, sovittelija, joissakin asioissa ihan hemmetin tarkka ja tähtään tietyissä asioissa perfektionismii, koska asiat pitää tehä tietyllä tavalla!