Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon sormetus

Vierailija
27.01.2013 |

Sormetin juuri vaimolleni orgasmin. Ah, sitä palloutuvaa vaginaa, ja sen jälkeistä puristusta. Sykkivä nuori emätin. Nautinnosta vääntyilevät kasvot. Turvassa, sylissä.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pallouduit kun sormetit ja olit sylissä, turvassa". (Voisi laittaa vaimolle tekstarina).

Palloudu rauhassa rakkaani!

Vierailija
42/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin niin kuvitella sen hikisen peräkammarityypin, joka tämänkin aloituksen on suoltanut.

Voin kuvitella seksielämäsi, vaikken haluaisi. Ylipainoisen, pari kertaa alkuihmisen nussittavana olleen haisevan parhaat päivänsä nähneen naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin niin kuvitella sen hikisen peräkammarityypin, joka tämänkin aloituksen on suoltanut.

Voin kuvitella seksielämäsi, vaikken haluaisi. Ylipainoisen, pari kertaa alkuihmisen nussittavana olleen haisevan parhaat päivänsä nähneen naisen.

Ahahhahahaa! :D

Vierailija
44/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormea, jolla olin somettanut. Tuoksusi viipyi luonani koko työpäivän. Loppu.

Vierailija
45/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahhahahaa! :D

Vierailija
46/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopuksi annoin sinun nukahtaa syliini. Raukeana, tyydytettynä, rakastettuna.

Vierailija
47/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopuksi annoin sinun nukahtaa syliini. Raukeana, tyydytettynä, rakastettuna.

Vierailija
48/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän muistoa palloutuvasta vaginastasi ja vääntyilevistä kasvoistasi povessani, ikuisesti, turvassa.

Vierailija
49/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylissä, turvassa. Sormet naiselleni tuoksuen. Jaksoin taas paremmin niitä tylsiä palavereja.

Vierailija
50/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän juttuja, kurja juttu kun sulla ei ota eteen, mutta ei se niin kamalaa ole....

Vierailija
51/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tämä on päivittäistä normaalia seksiä.

Vierailija
52/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti kovasti pallovaginan turvallisessa sylissä räplääjä. siinä meni mun kiinnostus seksiä kohtaan vähäksi aikaa kun tämän jutun luin.

veikkaan kirjoittajaksi sellaista omasta mielestään hurmaavan hellää keski-ikäistä miestä, joka pullea vatsa sykkien hipeltää jotain seminuorta naikkosta.

ei ihme jos kasvot vääntelehtii, kun ukkeli kuiskii korvaan 'olet sylissäni, turvassa, tunnen kuinka kostea vaginasi palloutuu taitavien sormieni kiihkeästä kosketuksesta'.

tää saattaa olla jopa pahempi kuin se toisen ketjun naisen päällä vääntelehtijä, jonka anusta pitää nuolla.

Vierailija
53/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla varmaan hieno seksielämä?

Vierailija
55/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vain, saan sitä juuri niin paljon, kuin haluan/tarvitsen.

Vierailija
56/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti kovasti pallovaginan turvallisessa sylissä räplääjä. siinä meni mun kiinnostus seksiä kohtaan vähäksi aikaa kun tämän jutun luin.

veikkaan kirjoittajaksi sellaista omasta mielestään hurmaavan hellää keski-ikäistä miestä, joka pullea vatsa sykkien hipeltää jotain seminuorta naikkosta.

ei ihme jos kasvot vääntelehtii, kun ukkeli kuiskii korvaan 'olet sylissäni, turvassa, tunnen kuinka kostea vaginasi palloutuu taitavien sormieni kiihkeästä kosketuksesta'.

tää saattaa olla jopa pahempi kuin se toisen ketjun naisen päällä vääntelehtijä, jonka anusta pitää nuolla.

Veikkaan tämän kirjoittaksi sellaista ylipainoista tatuoitua "naista", jota ei ole koskaan oikeasti rakastettu ja käytetty hyväksi (ei pahaksi) vaan nussittu. Käsityksesi rakastelusta on vääristynyt huonojen kokemustesi takia.

Vierailija
57/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkä sointi ja orgasmi lähestyy. Sykkivä puristus kuin kättely sormeni ympärillä, palloutuva vagina kietoutuen koko hehkullaan. Nautinnon voihkaisut, hengitämme samaa ilmaa. Turvassa, sylissä.

Vierailija
58/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko jo ettei kaikkia kiinnosta tuollainen sylissä, turvassa, sormetus -touhu.

Vierailija
59/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkä sointi ja orgasmi lähestyy. Sykkivä puristus kuin kättely sormeni ympärillä, palloutuva vagina kietoutuen koko hehkullaan. Nautinnon voihkaisut, hengitämme samaa ilmaa. Turvassa, sylissä.

no nyt päästiin asiaan.

soin kuin kostea harppu sormissasi, sylissä, turvassa.

Vierailija
60/99 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista, ihanaa.