Miehen lähiaikojen viat tiivistettynä:
-Osti mulle vääriä irtokarkkeja (ei oo yli kymmenen vuoden aikana tajunnut, mitä mä aina valkkaan pussiini)
-Ei anna lapsille välipalaa, koska kohta on ruoka, mutta jatkaa istumista sohvalla ja vaivautuu vasta tunnin päästä tekemään ruokaa, joka on siitä taas tunnin päästä valmista, koska keittiössä oli raivattava vähän ennen valmistusta.
-Keittiö on edelleen pommi. Eilen se oli siisti, pakotin lapset siivoamaan, mutta mies ei osaa tehdä edes sitä.
-Mies ei osaa laittaa pyykkejä kuivamaan. Jos pyykkikorissa on märkiä vaatteita pesukoneen edessä, ja ohi kulkiessa pitää aina hypätä kyseisen vadin yli, niin eikö vittu voi huomata, että ne vois laittaa kuivumaan??
-Miehen mielestä täällä ei tarvitse imuroida. No ei ehkä, jos tykkää pölypalloista jotka siirtyy huoneen toiselta laidalta toiselle aina kun liikuttaa ovea, ja tykkää eteisessä kahlata kivissä ja keittiönn lattialta sais kokonaisen leivän kasattua muruista. "Justhan mä viikko sitten imuroin!" Mut kun se ei riitä, ääliö, mitäs sotkette täällä!!
-Mies ihmettelee, miksi seksi ei kiinnosta. Ihan pikkujutuista vois lähteä liikkeelle ja vaihtaa puhtaan, reiättömän ja maalitahrattoman t-paidan, joka ei haise kissankuselle. Sit vois käydä parturissa, mua ei kiihota rasvainen harva etutukka otsaan liimautuneena. Sit vois vaihtaa maaliset likaiset verkkarinsakin johonkin muuhun. Ja käytöstäkin voi muuuttaa.
Niin, mä olen siis sairaana enkä jaksa hoitaa omaa osuuttani.
että jaksoit tulla vinkumaan av:lle. 'Osti mulle vääriä irtokarkkeja' -ei vittu, mikä VALITTAJA! Toivottavasti äijäs kävi karkinhakureissullaan myös vieraissa.