Te joilla salasuhde, olen aina miettinyt missä ihmeessä tapaatte
toisenne jos molemmat varattuja? Aina hotellihuone, auton takapenkillä vai missä?
Kommentit (24)
Ja toki käydään kahvilla, leffassa, konserteissa. Meidän suhde on muutakin kuin panemista.
jos kaikenmaailman tilaisuuksissa yhdessä olette? Minun mustasukkainen mieheni tappaisi minut, jos kuulisi, että olen ollut jonkun kanssa edes kahvilla!
Minullakin on ollut salasuhde (ilman seksiä), mutta en ikimaailmassa menisi toisen kotiin tai toisi vierasta omaan kotiini!
Kun aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa, ostimme molemmat uudet sängyt, patjat ja lakanat, koska emme halunneet maata toistemme entisissä aviovuoteissa.
Ja toki käydään kahvilla, leffassa, konserteissa. Meidän suhde on muutakin kuin panemista.
jos kaikenmaailman tilaisuuksissa yhdessä olette? Minun mustasukkainen mieheni tappaisi minut, jos kuulisi, että olen ollut jonkun kanssa edes kahvilla!
Niinpä se, että meidät nähdään yhdessä, ei ole mitenkään ihmeellistä. Oman miehen kanssa esim. musiikkimaku on ihan erilainen, joten käyn kuuntelemassa mun musiikkia vanhan kaverin kanssa.
Mutta hotellissa kyllä.