Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla salasuhde, olen aina miettinyt missä ihmeessä tapaatte

Vierailija
27.01.2013 |

toisenne jos molemmat varattuja? Aina hotellihuone, auton takapenkillä vai missä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hotellissa kyllä.

Vierailija
22/24 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki käydään kahvilla, leffassa, konserteissa. Meidän suhde on muutakin kuin panemista.

jos kaikenmaailman tilaisuuksissa yhdessä olette? Minun mustasukkainen mieheni tappaisi minut, jos kuulisi, että olen ollut jonkun kanssa edes kahvilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ollut salasuhde (ilman seksiä), mutta en ikimaailmassa menisi toisen kotiin tai toisi vierasta omaan kotiini!

Kun aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa, ostimme molemmat uudet sängyt, patjat ja lakanat, koska emme halunneet maata toistemme entisissä aviovuoteissa.

Vierailija
24/24 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki käydään kahvilla, leffassa, konserteissa. Meidän suhde on muutakin kuin panemista.

jos kaikenmaailman tilaisuuksissa yhdessä olette? Minun mustasukkainen mieheni tappaisi minut, jos kuulisi, että olen ollut jonkun kanssa edes kahvilla!

Niinpä se, että meidät nähdään yhdessä, ei ole mitenkään ihmeellistä. Oman miehen kanssa esim. musiikkimaku on ihan erilainen, joten käyn kuuntelemassa mun musiikkia vanhan kaverin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä