Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sai erektion kun hän piti 4v tytärtämme sylissään :-(

Vierailija
27.01.2013 |

:-(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroktioherkän miehen "jamppa" aktivoituu välittömästi naispuolisen läheisyydestä sylissä. Ei aihetta huoleen,eikä kannata syyllistää. Noloa muutenkin varmaan miehelle, isälle.

Vierailija
2/7 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta.

Mitä teet asian suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi tyhmästi eikä kaikki mekaaniset reaktiot ole yhteydessä seksuaaliseen haluun.

Samantapainen hankala juttu on, että nainen voi kostua raiskatessa. Hän ei silti halua sitä raiskausta, mutta keho ei toimi ainoastaan tunteesta vaan osa reaktioista on mekaanisia. Jos miehesi on muuten hyvä isä ym., ei ole syytä epäillä pedofiiliaa tai muuta. Häntä itseäänkin varmasti ahdistaa asia.

Vierailija
4/7 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa sairasta perhe-elämääsi meillekin. Heti huomenna yhteys jonnekin hoitavaan tahoon! Emme voi auttaa tuossa mitenkään, alkoi oksettamaan.

Vierailija
5/7 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sopivasti potki ja hieroskeli munaskuita.

En tosin ottanut sitä noin vakavasti.

Vierailija
6/7 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen mies ja mulle on käynyt ihan samalla tavalla. Olen myös saanut erektion kun olen ahtaassa autossa pitänyt kauppakassia sylissä, saanut erektion useassa tylsääkin tylsemmässä palaverissa jne. Puhumattakaan siitä että joka aamu herätessäni mulla on erektio ja saan niitä spontaanisti varmaankin kymmeniä kertoja päivässä. Mikä tahansa mekaaninen hankaus riittää, varsinkin jos sattuu vielä olemaan vessahätä - ei vaadi minkäänlaista eroottista ajatusta, halua tms. vaan on reaktionta ihan puhtaasti mekaaninen.

Diagnoosi tapahtuneelle on siis: mies, jolla värkit vielä toimii.

Eli en vetäisi miehesi kohdalla nyt hirveän pitkälle meneviä johtopäätöksiä asiasta, mutta ymmärrän että keskivertonaiselle tällä foorumilla se on mahdotonta. Varsinkin näille Porvoon mammoille.

Joten älä nyt ihan vielä juokse miestäsi karkuun ja jätä lastensuojeluilmoitusta.

Vierailija
7/7 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen mies ja mulle on käynyt ihan samalla tavalla. Olen myös saanut erektion kun olen ahtaassa autossa pitänyt kauppakassia sylissä, saanut erektion useassa tylsääkin tylsemmässä palaverissa jne. Puhumattakaan siitä että joka aamu herätessäni mulla on erektio ja saan niitä spontaanisti varmaankin kymmeniä kertoja päivässä. Mikä tahansa mekaaninen hankaus riittää, varsinkin jos sattuu vielä olemaan vessahätä - ei vaadi minkäänlaista eroottista ajatusta, halua tms. vaan on reaktionta ihan puhtaasti mekaaninen.

Diagnoosi tapahtuneelle on siis: mies, jolla värkit vielä toimii.

Eli en vetäisi miehesi kohdalla nyt hirveän pitkälle meneviä johtopäätöksiä asiasta, mutta ymmärrän että keskivertonaiselle tällä foorumilla se on mahdotonta. Varsinkin näille Porvoon mammoille.

Joten älä nyt ihan vielä juokse miestäsi karkuun ja jätä lastensuojeluilmoitusta.

Minulla on tuollainen mekaanisesti erektioherkkämies - toisenlainen mies sillä saralla, kuin kukaan aikaisemmista. Hänen värkki tosiaan aktivoituu sylityksestä, halauksesta ja varsinkin suudelmasta, vaikkei sitä edes haluttaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi