Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELP! Punaine hiusväri haalistuu nopeasti ja hiukset ovat ihan laikukkaat!

Vierailija
07.12.2005 |

Viikossa haalistuu ihan törkeän näköiseksi. Olen kokeillut eri värimerkkejä ja käytän myöskin värhätyille hiuksille tarkoitettuja tuotteita.

Nyt on taas hiukset ihan kamalat! Vanhoista raitakohdista ihan oranssit ja laikukkaat.

Mikä avuksi?????

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan totta. Itse harmitellu samaa myös n.15v ja kampaaja paljasti lopulta ettei juuri lämmin punainen pysy haalistumatta hiuksissa pitkään. Kuulemma " kylmät" punaiset pysyvät kauemmin, mutta sehän tarkoittaa enempi luumun sävyä kuin esim.mahonginpunaista. Ärsyttävää tosiaan.

Vierailija
2/2 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksikin, tottakai raita kohdissa väri on vaaleampi koska pohjakin on vaaleampi. Ainoa keino saada tasainne väri jos on raitoja, on ensin tehdä värin poiusto koko päähän ja sitten uusi punainen kehiin. Eli teet sen joko kalliisti kampaajalla tai sitten vähän halvemmasti kotona. Ensin raita-aine/värin pouistoaine päähän ja sitten sen j' älkeen punaiseksi värjäys.

Tietysti tämä kuluttaa hiusta, varsinkin jos on muutenkin huono kuntoiset hiukset. silloin menisin kyllä kampaajalle. Itse olen tehnyt värin poiston muutaman kerran itse ihan hyvällä tuloksella. tottakai se blondaus hiusta kuluttaa, mutta hommaa hyvät hoitoainneet. Ja hennalla elä ala sotkemaan. sen jälkeen nimittäin ei tartu permanentit tai muut värit kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi