Mistä lapsemme saisi apua???
Sai lähetteen jorviin,koska sai sairaskohtauksen illalla, johon ei löydy selitystä. Osasto täynnä ja vain yksi lääkäri paikalla. Onko olemassa vaihtoehtoa mihin voisi viedä? Lapsemme on isänsä kanssa koska itse olen vauvan kanssa kotona ja kauhuissani. Onko olemassa jotain yksityistä sairaalaa jossa lapsemme tutkittaisiin???
Kommentit (8)
Luulisi, että jos jotain vakavaa epäillään niin tutkimukset rullaisivat jo.
sen mutta huolestuttaa ja haluaisin tietty, että oma pieni kulta sais apua. Mä alan olla epätoivoinen jo:(
Mutta kuten sanoin, lapsi on siellä " turvassa" ja avun saatavilla.
Isänsä on hänen kanssa.
Sinun täytyy nyt levätä jos kotona on vielä vauvakin huolehdittavana.
Etteivät joudu odottamaan enempää. Tyttö kuulemma on nukahtanut. Nukkuis nyt aamuun asti ja pääsis sitten tutkimuksiin.
Jos tytöllä on jotain vastaavaa. Lääkärin mielestä olisi pitänyt kouristella, mutta ehkä kuume aiheutti tytöllemme poissaolokohtauksen. Ei ole ollut kovasa kuumeessa ikinä. Kaikki on varmasti hyvin ja kohta tulee taas kotiin ja on reipas oma itsenä.
arvatkaa miten puhki olet kun lääkärinä talla tämmöisen yön läpi. jos tämä on viikolla seuraava on nk lepopäivä josta ei tule palkkaa.
t. sivusta katsoja
Suuri kiitos neuvoja antaneille! Tyttö tuli isänsä kanssa aamuyöstä kotiin ja kaikki mahdolliset tutkimukset oli saatu tehtyä, vaikka huonolta aluksi vaikutti. Lääkäri oli sitä mieltä, että olivat kuumekouristuksia. Lääkäri, jolta saimme lähetteen jorviin sanoi, etteivät olisi kuumekouristuksia, koska kouristuksia ei ollut. Jorvissa taas sanottiin, että kuumeesta johtui. Jokatapauksessa pelästyin tk-lääkärin ei aavistustakaan mitä voisi olla mielipidettä. Nyt on tarkat ohjeet ja lääke, jos uusiutuu. Itselläni oli lapsena myös ja on kuulemma periytyvää. Että tämmösen vitsauksen sai äidiltä:( Onneksi on harvoin kipeä tuo pikkukulta.
Mehiläinen 24 H
Pääkaupunkiseutu
010 414 0444