Onko käsistään kätevä tekijämies hot or not?
Jos Auton korjaukset, remontit, rakennushommat, pesukoneen korjaus jne. kaikki sujuu.. hot or not?
Ottaisitko moisen vai antaisitko hänet muille?
Kommentit (20)
Kyllä semmonen saa kieltämättä pöksyt kostumaan.
Arvostan kyllä moista, mutta kyllä se riippuu miehestä muuten onko hot.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan kyllä moista, mutta kyllä se riippuu miehestä muuten onko hot.
Simppeli kysely anonyymipalstalla, johon et kyennyt vastaamaan.
Komea kiltti hot, epämiellyttävä mies not.
Minä olen aina ollut kätevä käsistäni vain käteenvedossa. M67
Enemmän arvostan luovuutta ja älykkyyttä. Noihin remppahommiin voi aina palkata ammattilaisen. Oikeastaan olisi melkeinpä ärsyttävää, jos mies olisi koko ajan autoja tai pesukoneita korjailemassa senkin ajan voi mieluummin käyttää vaikka johonkin kivaan yhdessä tekemiseen.
Dilemma on siinä kun naiset haluaa akateemisesti koulutetun miehen ja näillä harvemmin on kädentaitoja. Jos nainen ottaa duunarimiehen niin todennäköisemmin onnistuu remontit, autonkorjaukset tai puunkaadot.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän arvostan luovuutta ja älykkyyttä. Noihin remppahommiin voi aina palkata ammattilaisen. Oikeastaan olisi melkeinpä ärsyttävää, jos mies olisi koko ajan autoja tai pesukoneita korjailemassa senkin ajan voi mieluummin käyttää vaikka johonkin kivaan yhdessä tekemiseen.
Munkin mielestä luovat miehen on hot! Esim. kitaran tai pianon soitto.
Vierailija kirjoitti:
Dilemma on siinä kun naiset haluaa akateemisesti koulutetun miehen ja näillä harvemmin on kädentaitoja. Jos nainen ottaa duunarimiehen niin todennäköisemmin onnistuu remontit, autonkorjaukset tai puunkaadot.
Mutta eihän noita ole oikeastaan mitään syytä osata tehdä itse kun nuo voi aina ostaa palveluina.
Osaaminen on hot. Muut jutut kokonaisuudessaan määrittää sitten ottaisko vai saisiko jatkaa matkaansa.
Kuolisin onnellisena jos saisin tuollaisen. En tiedä mikä siinä on mutta osuu vaan johonkin alitajuiseen lääh puuh -kohtaan tuollaiset miehet. Ja siis jos mun ei tarvisi ikinä enää miettiä autoasioita niin olisin siitäkin superonnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän noita ole oikeastaan mitään syytä osata tehdä itse kun nuo voi aina ostaa palveluina.
Luultavasti kuitenkin jonkun naisen on se duunarimies.
Ehdottomasti hot, niin kuin minun mieheni.
Jos mitään muuta miehestä en tietäisi niin kyllä, lähtisin treffeille.
Sitä en voi luvata, että loppuelämän kumppaniksi huolisin. Siihen kun ei pelkät kädentaidot riitä.
Muillehan nuo toistaiseksi ovat antaneet, vaan eipä niitä muitakaan ole näkynyt. Rahulia ja omaisuuttakin on.