Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoinen tilanne varatun miehen kanssa

Vierailija
26.01.2013 |

Pyydän, lukekaa ennenkuin tuomitsette. Ajatelkaa ennenkuin kirjoitatte. Tiedän kyllä mitä ensimmäisenä mieleen tulee (että olen vähän tyhmä ja mua höynäytetään) mutta asia ei ole niin. Tilanne on sellainen, että en ole moisesta ennen kuullut vaikka ehkä tämmöistä on. En oikeastaan tiedä itsekään miksi tän tänne kirjoitan. Ehkä toivon, että jollakin olisi kokemusta tämmöisestä tai jotain.

Mutta itse tarinaan: Ensinnäkin joo, olen kirjoittanut tästä aiemminkin täällä. Eli siis ihastuimme tämän miehen kanssa toisiimme n. 4kk sitten. Meillä on ikäeroa 30 vuotta, mies on lähemmäs 70- vuotias. Jos nyt jollakin on palava tarve yökötellä asiaa niin sille en mitään voi mutta se ei nyt ollut tässä pointtina.

Mies on asunut avovaimonsa kanssa 19 vuotta ja jo pitkään suhde on ollut platoninen, ei siis fyysinen enää vuosiin. Tiedän tämän varmaksi koska tunsin miehen jo kauan ennenkuin meillä oli mitään ja hän puhui siitä jo silloin. Toisinsanoen hänellä ei ole ollut tarvetta valehdella.

Nainen tietää, että miehellä on toinen nainen ja on hyväksynyt asian mutta pyytänyt, että tapailemme lähinnä kun hän on töissä tai ulkona tms. Olemme saaneet tapaamisemme hyvin sovittua ja näemme n. 3-4 kertaa viikossa.

No, nyt kaikki ihmettelee miksi mies ei jätä sitä naista. No, mies ei halua tehdä sitä sille naiselle. Hän tuntee naisensa tietenkin ja on varma, että nainen ei henkisesti ottaisi kovin hyvin uutista. Mies on myös tottunut tiettyihin rutiineihin ja tapoihin kotonaan ja häntä pelottaa ajatus jättää kaikki taakseen. Nainen ei myöskään taloudellisesti pärjäisi vaan joutuisi muuttamaan. Mies ei pidä hyvänä ideana pois muuttamista ja taloudellisen tuen tarjoamista. Mies on hyväsydäminen ja kiltti eikä haluaisi, että kenellekään tulee ongelmia tästä.

Tiedän, että mies rakastaa mua todella paljon ja hän myös tekee kaiken mitä pystyy jotta olisin onnellinen. Tottakai olen miettinyt sadat kerrat, että olenko sittenkin vähän vajaa? Pitääkö mun hyväksyä tämä? Olen laittanut miehen jo kerran valitsemaan ja siitä seurasi vain se, että kaikilla oli paha olla eikä hän voinut valintaa tehdä. Toki mä voin itse valita ja lopettaa tämän, senkin olen tehnyt jo pariin otteeseen.

Mutta sitten aina mietin. Mietin, että rakastan häntä oikeastaan enemmän kuin ketään koskaan ennen. Joka päivä olemme yhteydessä mutta tosiaan emme tapaa joka päivä. Mies on kaikkea mitä olen aina halunnut miehen olevan. Kun olemme yhdessä teemme ihan normaaleja asioita, käymme kaupassa, syömme, katsomme telkkua, käymme välillä baarissa ym. Eli mitään pelkkää seksiä tämä ei ole. Tämä on ihan kuin normaalia seurustelua muuten mutta ei kuitenkaan.

Olen joutunut puntaroimaan sitä miksi mies kuitenkin valitsee sen toisen naisen tyytyväisenä pitämisen. Esim. niin, että ei tule mun luo yöksi kun nainen on kotona. Mies sanoo, että ei halua järkyttää naista eikä aiheuttaa ongelmia kotona. Silti mua surettaa joskus, että sen ei sitten ole väliä mitä mä haluan.

Olen miettinyt, että kun kerran rakastamme toisiamme ja meillä on hyvä yhdessä niin ollaan toistaiseksi näin. Mulla ei sinänsä ole mikään kiire löytää juuri nyt mitään elämäni rakkautta, olen vasta eronnut pitkästä suhteesta. Ja mistä sitä tietää mitä tästä seuraa. Mitä hyötyä siitäkään on, että jätän rakastamani miehen ja olen yksin?

En koskaan ole ajatellut, että tällaista voisi tapahtua. Toisaalta ymmärrän hyvin (kun miehen tunnen) miksi hän ei lähde suhteesta. Toisaalta tunnen vähän mustasukkaisuutta ja kateutta. Välillä mietin, että nyt kyllä varmasti sen jätän tai laitan valinnan eteen ja välillä taas mietin, että annan asian olla ja jatketaan näin. Kaiken lisäksi mulla on vahva intuitio siitä, että meidän kuuluu olla yhdessä.

Olen tapaillut muita, käynyt treffeillä ym. mutta kukaan ei vaan saa sydämessäni samaa aikaan. Ajattelin lopettaa nyt kaikenlaisen hötkyilyn ja tyytyä osaani. Mieheen jota rakastan ja joka rakastaa mua mutta jolla on avovaimo. Mieheen jonka haluaisin omakseni mutta josta en tiedä saanko koskaan.

Kiitos jos luit ja vielä enemmän kiitos jos viitsit jättää ilkeät kommentit kirjoittamatta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosiaa se toinen vaihtoehto.tulet sitä myös olemaan. Sinuna, vaikka helppo ulkopuolisena sanoa, keskittyisin ihan johonkin muuhun, kuin varattuun mieheen, joka on tehnyt selväksi, ettei tule puolisoaan hylkäämään. Stäkö haluat vaikka seuraavat 15v, jonka moes mahdollisesti elää? Joka tapauksessa sinulla on siinä vaiheessa edessä tilanne, josta on vain mentävä eteenpäin.

Vaikka et sitä oikeaa suunnilleen oman ikäistäsi miestä vielä tavannut, maltin kanssa tulisit mitä luultavimmin tapaamaan ja olemaan se ainoa nainen hänen elämässään.

Tee järkeviä päätöksiä elämässäsi ja opi arvostamaan itseäsi sen verran, ettet kelpuuta olemaan se kakkosvaihtoehto.

Onnea elämääsi, ap!

Vierailija
2/14 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole se tyypillisin tilanne? Miehellä on kotona vaimo, josta välittää ja joka pitää arjen turvallisena ja sitten rakastaja, joka tuo jännitystä elämään. Miksi hän haluaisi muuttaa asioita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet vaihtelua.

Vierailija
4/14 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos muka oikeasti puhunut itse tuon miehen ykkösnaisen(vaimon?) kanssa. Jos et, voisin vaikka lyödä pääni pantiksi, että mies valehtelee sinulle.

Vierailija
5/14 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis asunut avoliitossa 19v eli joskus jo melkein 50v iässä alkanut suhde, josta mies ei halua päästää irti?

Olet juuri eronnut pitkästä suhteesta. Silti olet laittanut miehen valitsemaan joko sinut tai avovaimon ja kaikesta päätellen hän valitsi avovaimon, koska tilanne jäi ennalleen. Jos hän olisi valinnut sinut, olisi kaikki toisin.

Vierailija
6/14 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla täytyy kyllä olla jonkin sortin vanhusfetissi.

Ei normaali ihminen tunne seksuaalista himoa lapsia tai vanhuksia kohtaan.

Vierailija
7/14 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on oikeesti joku issue, joka sun pitäisi hoitaa. Tuntui surulliselta lukea tätä.

Vierailija
8/14 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen puoliso tietää suhteestanne vai oletko tavannut puolison.

Mitä sinä vanhalla ukolla oikeasti teet ellet sitä rahan takia halua. Jos mies on rikas niin ainoastaan silloin ymmärrän mieltymyksesi.

Olet kakkonen ja kakkosena pysyt. Mies kupsahtaa ja sinä et sitä peri vaan miehen suku. Onko hänellä lapsia?

Vierailija
9/14 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin pitkän suhteen jälkeen vahva kiintymys ja lojaalius pitää yhdessä loppuun asti.

Jos tämä sinulle ei riitä, sinun pitää lopettaa suhde.

Muutenkin mietin miksi haaveile omaishoitajan paikasta tuolla iällä...

Vierailija
10/14 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika kiva juttu, että melkein 70 v ukolla toimii pelit ja vehkeet vielä noin suurella innolla :-)

Mutta siis sähän olet kakkonen. Enkä usko myöskään, että avovaimo tietää sinusta. Voithan jatkaa noin, mutta luulen, että mustasukkaisuutesi ja tyytymättömyytesi kasvaa joka kuukausi suuremmaksi ja lopulta se on sietämätöntä. Ja vaikka sä tuskailisit sen asian kanssa niin silti mies laittaa avovaimonsa ykköseksi. Itse arvostaisin itseäni niin paljon, että lopettaisin tollaisen suhteen. Oli ikä tai ikäero mikä tahansa.

Vierailija
11/14 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on petetty ja vakavasti sairas. Mailmassa ei ole olemassa miestä,varsinkin noin iäkästä,joka ei olisi jättänyt vaimon nuoren naisen takia. Lisäksi kukaan noin 40v nainen ( Katariina L ) on 42v,ei olisi kirjoittanut moista teksiä. Myös kommentti nro.2 on hänen. Ja te uskotte naiset:))

Vierailija
12/14 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vaimo tiennyt. Tai oikeastaan tiesi, mutta asiasta ei puhuttu. Nainen asui appiukon omistamassa asunnossa ilmaiseksi ja oli todella vihainen, kun testamentissa se meni kälylleni eli appiukon tyttärelle, jonka kaksi poikaa muutti asuntoon samantien. Vuokrasopimustahan ei ollut, joten ei voinut häätääkään. Rakastajatar tajusi lähteä.

Kun appi kuoli, löysin jäämistöstään alastonkuvia tuosta toisesta naisesta, kohtuullisen rivoja. Pitihän ne nettiin laittaa :-). Melkein naisen omalla nimellä.

Vierailija
13/14 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voit joko tyytyä osaasi tai jos se ei sellaisenaan miellytä, päättää suhteen. Kysyit, mitä haittaakaan suhteessa olosta voi olla. On aina olemassa riski, että joku loppupeleissä sopivampi kumppaniehdokas jää sinulta huomaamatta, koska olet niin keskittynyt tämän suhteen ylläpitämiseen. Oletko valmis ottamaan sen riskin?

Vierailija
14/14 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoh. Tiedätkö millaista on elää pitkässä suhteessa? Suhteessa on huonoja kausia ja hyviä kausia. Yhdessä pysytään, koska rakastetaan. Sinä olet tämän pariskunnan huonoa kautta. Kun se menee ohi poistetaan sinut kuvioista. Ymmärräthän, että neljän kuukauden huuma ei ole rakkautta. Sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Jos haluat tietää mitä on rakkaus vietät elämästäsi 19 vuotta jonkun kanssa. Silti kaikkea hyvää sinulle ja toivon, että löydät jonakin päivänä ihmisen, joka rakastaa sinua ja jota rakastat. En usko, että se on tämä mies. Syy, miksi hän ei jätä avovaimoaan on se, että hän sinua kokeneempana osaa erottaa rakkauden ja alkuhuuman toisistaan. Jos pysytte yhdessä tässä kuviossa muutaman vuoden voit palata täälläkin kertoilemaan lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi