Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa yksi tuttu, joka on olevinaan niin ekohihhulia

Vierailija
26.01.2013 |

silti lentää kerran tai kaksi vuodessa rantalomalle jne. Jaksaa mm. motkottaa yksityisautoilusta, muttei ota huomioon, että lentämiensä matkojen ilmastokuormituksella ajaisi autoa pari vuotta ihan tyytyväisenä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on valittava et lentää lomalle + yksityisautoilee (niinkuin tavalliset perheet suomessa elävät) vai pelkästään lentää lomalle, niin onhan tuo jo paljon parempi vaihtoehto.

Jos joku tyyppi tekis vaikka vapaaehtoistyötä lasten ja nuorten parissa, mut aikaa ei jäisi enää vaikkapa vanhusten ulkoiluttamiseen, niin pitäiskö hänen sit lopettaa myös tämä lasten parissa tehtävä vapaaehtoistyö, koska muuten olis tekopyhä hihhuli kun ei välitä siitä että vanhukset makaa laitoksissa vaipoissaan?

Ei kukaan voi olla täydellinen ja pelkkä ihmisen olemassaolo kuluttaa saakelisti luonnonvaroja, hyvä et tekee sentään jotain jollekin asialle.

Vierailija
2/3 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta olen kyllä sitä mieltä, että ei pitäisi niin suureen ääneen tuomita toisten elämäntapaa, jos kuitenkin itsekin sitten tekee ekologisesti kestämättömiä valintoja. Myönnän, että mua häiritsee joidenkin sellaisten ihmisten tuohtumus toisten valinnoista, jotka kuitenkin itse lentelevät useita kertoja vuodessa.

Pyrin itse tekemään mahdollisen ekologisia valintoja, mutta olis mullakin paljon petrattavaa. Mutta esim. auto on sellainen, josta asuinpaikan takia ei yksinkertaisesti voi luopua. Onneksi meidän ei tarvitse kulkea sillä työmatkoja, joten on vähän enemmän varaa valita, kuinka paljon sitä käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla täydellinen ja pelkkä ihmisen olemassaolo kuluttaa saakelisti luonnonvaroja, hyvä et tekee sentään jotain jollekin asialle.

Paitsi motkottavan muille..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän