G: Jos antaisin sinulle koon 29 pillifarkut ja pyytäisin pukemaan päälle,
Kommentit (66)
28 olisi passeli jos pituus riittäisi
yltävän halkion, että pohkeet mahtuu. Muuten koko olis just passeli.
housut olisivat olleet sopivat 25 vuotta sitten.
-45v. mamma
vaikka normaalipainoinen olenkin. Voisi jäädä reidestä ja takapuolesta kiinni. Farkuista ei yhtään tiedä koosta onko istuvat. Riippuen myös missä on tehty niin kokomerkintä voi heitellä 29" voi oikeasti olla vaikka 31".
Itselle on kokoa tärkeämpi istuvuus.
normaalisti. Mutta tällä hetkellä ei nuokaan jalkaan menisi, raskaana olen nääs :)
Kieltäytyisin ja ihmettelisin motiiviasi, joskaan jälkimmäistä en todennäköisesti ääneen.
Päällehän noita ei mulle saisi, mutta vaikka ne olisivat mulle sopivat farkut, olisi tuo tilanne outo ja kieltäytyisin pukemasta.
käytössä on 27/28 pillifarkut.
T:164cm ja 56kg
pitänyt ostaa uudet koska vanhat on jo kulahtaneita :) Samaa kokoa ollaan siis ;)
tippuisivat kun oma koko on 25-26
Ne jalkaani, mutta en ole varma, saisinkovetoketjun kiinni. Jos saisin,niin hengittäminen olisi vaikeaa.
Tosin olen tosi kriittinen, farkkujen pitää istua täydellisesti. Siksi niitä on vaikea löytää ja käytänkin kaikki hyvät aina loppuun asti.
En tykkää pillifarkuista yhtään, omille jaloilleni sopivampi on bootcut. Hyvät naurut kuitenkin saataisiin, ja se pelastaisi päivän!
Ei ne edes näytä pahalta, koska niissä on hyvä leikkaus ja väri on sopiva ja kunhan katsoo vähäsen mihin niitä yhdistää.
kyllä varmaan päälle menisivät. Kauheilta kyllä näyttäisivät, ei mielestäni pillit käy kun todella hoikille ja nuorille!
Ei varmaan menis päälle.
Mulla on (tarkoituksella) treenatut reidet ja iso, naisellinen, takapuoli :)
ja vedän leikiten vetoketjun kiinni.
t.4 lapsen äiti
Kokoni on 42. Kyllä, puhun vyötärön tuumakoosta. Aika kettuilua olisi tarjota tämän kokoiselle tuollaisia housuja :D