Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei antanut lahjaa

Vierailija
25.11.2012 |

En tiedä olenko lapsellinen vai mitä mutta jäin ilman syntymäpäivälahjaa aika tuoreelta miesystävältäni. Onnitteli hän kyllä ja kävi kahvilla...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmää. :( Olisi edes yrittänyt keksiä jotain.

Vierailija
2/9 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymäpäivälahjan häneltä. Älä syyllistä, mutta sano, että ensi kerralla sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itkisit täällä kun lahja oli väärä, tai ainakin väärän värinen.

Miehet eivät ole ajatuksenlukijoita, harvat niistä osaa lukea rivienvälejä. Suu auki nainen!

Vierailija
4/9 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymäpäivälahjan häneltä. Älä syyllistä, mutta sano, että ensi kerralla sitten.

En ole ap, mutta mielestäni olisi erittäin noloa ruveta tuollaista itse kerjäämään toiselta aikuiselta ihmiseltä. Itse on tuoreen miesystävän tajuttava, että synttärisankaria on muistettava. Jos ei lahja niin edes ruusu.

Ap:n ei auta kuin odottaa sitä, että miesystävän lähipiirissä joku toinen täyttää vuosia ja kutsuu kahville. Silloin tarkkailee, viekö lahjan ja jos ei, niin opettaa viemään. Jos miesystävä silloin ilman muuta ilman opastamisia vie jotain, niin sitten ei vain välittänyt ap:n synttäreistä mitään.

Vierailija
5/9 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kaikki miehet eivät ole täydellisiä ja kaikille ei ole kotona opetettu toisten huomioimista. Jos ap haluaa jatkossa mieheltä synttärilahjan, se kannattaa sanoa ääneen. Varmasti mies haluaa pitää ap:n tyytyväisenä - hän vaan ei osaa eikä tajua.

En ole ap, mutta mielestäni olisi erittäin noloa ruveta tuollaista itse kerjäämään toiselta aikuiselta ihmiseltä. Itse on tuoreen miesystävän tajuttava, että synttärisankaria on muistettava. Jos ei lahja niin edes ruusu.

Ap:n ei auta kuin odottaa sitä, että miesystävän lähipiirissä joku toinen täyttää vuosia ja kutsuu kahville. Silloin tarkkailee, viekö lahjan ja jos ei, niin opettaa viemään. Jos miesystävä silloin ilman muuta ilman opastamisia vie jotain, niin sitten ei vain välittänyt ap:n synttäreistä mitään.

Vierailija
6/9 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi sitten, kun on hätä = ovat vaarassa tulla lempatuiksi

eli tietävät kyllä, että normaalit ihmiset muistavat toisiaan synttäreinä (varsinkin tasakymppeinä tms. "oikeasti juhlittuina merkkipäivinä), mutta tietoisesti eivät osta mitään. se on vallankäyttöä se.

-narsistin exä-

Vierailija
7/9 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä osaa kerjätä lahjaa mutta PIENI muistaminen kuuluu ainakin itselleni luonnostaan. Pettynyt olo todellakin nyt. Varmaan tulee lahjaton joulukin hänen osalta.

Vierailija
8/9 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen. Yksinkertaisesti saita. Ilmoitti jo heti alkuun, että hänellä ei sitten ole tapana ostaa joululahjoja.

Sain sitten synttäreiksi ja jouluksi tohvelit (parin kuukauden välein) kuitenkin. Niin ja "oikein hummelin sukat".

Osa näistä saattoi tietysti olla myös anopintekeleeltä.

Viimeksi mulle selvisi, että anoppi oli lähettänyt mulle viinipullon, ja mies juonut sen itse. Mahtaa se anopppi ajatella, että olen kiittämätön, kun en siitä mitään sanonut.

Vierailija
9/9 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen. Yksinkertaisesti saita. Ilmoitti jo heti alkuun, että hänellä ei sitten ole tapana ostaa joululahjoja.

Sain sitten synttäreiksi ja jouluksi tohvelit (parin kuukauden välein) kuitenkin. Niin ja "oikein hummelin sukat".

Osa näistä saattoi tietysti olla myös anopintekeleeltä.

Viimeksi mulle selvisi, että anoppi oli lähettänyt mulle viinipullon, ja mies juonut sen itse. Mahtaa se anopppi ajatella, että olen kiittämätön, kun en siitä mitään sanonut.

Ei hän saita ole. Ainakaan en sellaisia piirteitä ole hänessä huomannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi