Huolisitko miehen, joka on hyvännäköinen mutta alle 170 cm pitkä?
Kommentit (85)
En ole koskaan nähnyt pituuseroamme ongelmana.
Itse en, koska ole 175cm. Mutta jos olisin 165 niin huolisin miehen joka olisi 166 ja siitä eteenpäin. Toki täytyisi olla ammatti, terveet elämäntavat ja järkeviä harrastuksia.
Olen 167,5 cm ja vielä tukevarakenteinenkin, mutta jostain syystä viehätyn eniten suunnilleen itseni pituisista miehistä. Ei ole tarvetta yrittää näyttää miehen rinnalla pieneltä ja sirolta.
Jos olisin itse alle 170-senttinen, asia olisi eri. Pitkät miehet on ihania. ;)
-177,5 cm
sääliksi käy, monet niistä alkavat kaljuuntuakin tosi nuorina. Ne on sitä bulkkikamaa, jotka kelpaavat perusuduuneihin ja sellaiseksi yleismassaksi.
Ei ihme että niissä maissa on niin patriarkaalinen ja sovinistinen kulttuuri.
Naiset on pakko pitää tosi kyykyssä, jotta niille voitaisiin uskotella, että niiden pitää huolia noita alamittaisia ukonkäppyröitä miehikseen niin runsaissa mitoin kuin mitä niitä niissä maissa on ja vieläpä kunnioittaa niitä perheen päänä. No päänä kai pitää kunnoittaa, kun vartta ei ole ollenkaan.
tuolla etelä-euroopassahan noita hukkapätkiä riittää
piisaa niitä joskus alle 160-senttisiäkin miehiä. Ne on jotenkin vastenmielisen näköisiä gnomeja, ei voi mitäään. Suomessa miehet onnekseen kasvavat lähes aina edes vähän yli 160-senttisiksi.
pituuttaan elämällä lenkkipolulla tai kuntosalilla, joten ne ei ole ikinä kotona. Jos ovat, ne ovat niitä vittumaisia alemmuuskompleksisia miehiä, jotka rankaisevat naistaan siitä, että ovat jääneet lyhyiksi.
On tragedia syntyä pieneksi mieheksi. Sitä ei voi lopultakaan kompensoida millään, ja lopulta tulee vihaiseksi ja katkeraksi ja sitten on lyhyyden lisäksi vastenmielinen luonteeltaan. Tosi kurja pattitilanne.
tosi lyhyet miehet kompensoi pituuttaan elämällä lenkkipolulla tai kuntosalilla
muistan lukiosta tosi tapin poikarukan, joka oli telinevoimistelija joten hankki itselleen edes leveät hartiat. Näytti tosi koomiselta kun oli leveämpi kuin pidempi :D
Sit meillä oli toimitusjohtajana ihan älyttömän lyhyt tyyppi. Sillä oli vielä tosi homomainen ääni ja se oli kalju. Oli se kuitenkin vaimon saanut, ilmeisesti siksi että sosiaalinen status oli korkea. Mutta se ei kans puhunut yhtään mistään muusta kuin siitä, kuinka se harrastaa triatlonia ja pitkänmatkanjuoksua. Lopulta se sai kenkää, enkä ihmettele. Mitään ei osaanu, haahuili käytävillä eksyneen näköisenä ja keskitty miettimään, miten firma saataisiin näkymään erilaisten urheilukilpailujen reittien varrella :D
köyhä alle 170-senttinen... niin komea ei voi naamastaan olla koskaan että alkaisi kiinnostaa, valitettavasti.
kun ei se saa ketään pettämään kanssaan. Se joutuu onnittelemaan itseään joka päivä siitä että on saanut edes jonkun
Olen itse tosi lyhyt, enkä ollenkaan viihdy hongankolistajien seurassa.
ilman muuta. Monta on ollutkin.
t. 174cm
olen itse alle 160cm. Mutta kyllä ihmisessä tärkein kuitenkin on persoonallisuus.
Vaikka itse olenkin hoikka ja lyhyt, pidän rotevista isokokoisista miehistä.
Jos mies olisi muuten supermahtava, sitten ottaisin. Olen 177cm enkä tykkää olla miestäni lyhyempi. Kerran seurustelin 170cm pitkän miehen kanssa ja aika norsu olo oli hänen vierellään. Nykyinen mieheni on 187cm ja se on hyvä pituus.
Mutta pitkällä siskollani on itseään päätä lyhyempi mies ja ihan hyvin heillä sujuu :)
Jos mies olisi muuten supermahtava, sitten ottaisin. Olen 177cm enkä tykkää olla miestäni lyhyempi. Kerran seurustelin 170cm pitkän miehen kanssa ja aika norsu olo oli hänen vierellään. Nykyinen mieheni on 187cm ja se on hyvä pituus.
Mutta pitkällä siskollani on itseään päätä lyhyempi mies ja ihan hyvin heillä sujuu :)
pituuttaan elämällä lenkkipolulla tai kuntosalilla, joten ne ei ole ikinä kotona. Jos ovat, ne ovat niitä vittumaisia alemmuuskompleksisia miehiä, jotka rankaisevat naistaan siitä, että ovat jääneet lyhyiksi.
On tragedia syntyä pieneksi mieheksi. Sitä ei voi lopultakaan kompensoida millään, ja lopulta tulee vihaiseksi ja katkeraksi ja sitten on lyhyyden lisäksi vastenmielinen luonteeltaan. Tosi kurja pattitilanne.
Mikäs asiantuntija sinä olet?
Itse olen lyhyt mies (172 cm) enkä ole koskaan kokenut sitä ongelmaksi. En ole koskaan edes halunnut olla pidempi. Pidän itsestäni tällaisena enkä todellakaan ole katkera tai vihainen. Eikä ihmiset ole minua vastenmieliseksikään haukkuneet.
t. 184cm