Huolisitko miehen, joka on hyvännäköinen mutta alle 170 cm pitkä?
Kommentit (85)
Aikoinaan ennen kun tapasin tulevan mieheni, ajattelin ja sanoin kaikille suureen ääneen että en huoli muuta kuin pitkän ja komean miehen. Itse olen 168 cm pitkä. Mutta kappas kun tapasin 173 cm pitkän ja komean mieheni niin jalat meni alta ja unohtu kaikki kriteerit mitä olin asettanut. Sen jälkeen lähinnä huvittanu naiset jolla tarkat pituus vaatimukset. Se kun ei paljon lämmitä että mies on pitkä jos siinä kaikki muu on pielessä..
En, vaan pitkät miehet sytyttää mut. Ja pitää olla yli 185 cm, leveä harteinen ja komea. Ja fiksu ja kunnianhimoinen. Onneksi tajusin napata omani aikaisin, kun vaatimuslista on aika kohtuuton.
No en helvetissä ottas, lyhyet ei vaan sytytä, pitää olla väh. 180 cm.
T. 169 cm
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 22:06"]
No en helvetissä ottas, lyhyet ei vaan sytytä, pitää olla väh. 180 cm.
T. 169 cm
[/quote]
Sä tulet vielä muuttamaan mielipiteitäsi. Sä tuut. Sano mun sanoneeni.
T: 11cm mies
Ilman muuta. Nuorena seurustelinkin pitkään n. 167 cm miehen kanssa, ja nykyinen aviomieheni ja lasteni isä on 172 cm.
Kun asiaa ajattelen, en ole koskaan edes ihastunut yli 180 cm miehiin, minulle pituus on pikemminkin turn-off.
Huolisin. Miehen pituudella ei ole minulle mitään väliä. Monella muulla ominaisuudella sitten taas on (ystävällisyys, hyväntuulisuus, auttavaisuus, jne).
ei haittaisi jos aivan ihana muuten, ktse olen melkein 180 cm.
Kyllä mulla on jo sen pituinen mies :)
ite muuten oon 176 cm. Hämmästyttävä ero....
Mutta jos olisin 165 niin huolisin miehen joka olisi 166 ja siitä eteenpäin. Toki täytyisi olla ammatti, terveet elämäntavat ja järkeviä harrastuksia.
Jos miehen ainoa "vika" on pituus niin mitä se haittaa. Mulla on ollut poikaystäviä, jotka noin 170 pitkiä. Ei kai se niin paha vaikka olis allekin. Voisin kyllä alkaa vähän nikotella jos olisi alle 165, mutta en usko että se olisi se ratkaiseva tekijä.
Mulla on siis ollut sekä lyhyitä että pitkiä poikaystäviä ja tässä asiassa sanoisin, että koolla ei ole väliä. Sen toisen jutun pituudella on sitten enemmän väliä kun miehen kokonaispituudella.
Pituus ei ole se ratkaiseva tekijä.
Oma mieheni on 170 cm.
Itse olen 170 cm ja varmasti kävisin läpi jonkinlaisen "kriisin" jos rakastuisin 160 mieheen, mutta ei se olisi este suhteelle.
Nuorempana seurustelinkin hetken erään 164 cm miehen kanssa, ja pituusero oli isompi ongelma ystävilleni kuin minulle. :D
helvetin hyvä sängyssä ja iso munainen sekä hyväluonteinen ja kotityöt sujuisi häneltä yhtä hyvin kuin itseltäni.
Lisäksi hyväpalkkainen.
Noilla kriteereillä ottaisin.
Siis tommoisen itäkeskuksen turkkilaisen miehen?