Huolisitko miehen, joka on hyvännäköinen mutta alle 170 cm pitkä?
Kommentit (85)
Olen itse 169cm pitkä, viihdyn koroissa ja en yksinkertaisesti tunne itseäni naiselliseksi, jos en voi katsoa miestä ylöspäin. Kokeiltu on.
En, koska jos saisimme yhdessä pojan, niin hänestäkin tulisi lyhyt. Olen itsekin hieman keskivartoa lyhyempi.
En, koska jos saisimme yhdessä pojan, niin hänestäkin tulisi lyhyt. Olen itsekin hieman keskivartoa lyhyempi.
Olen namisissa 168cm pitkän miehen kanssa
Olen namisissa 168cm pitkän miehen kanssa
erityisen hyvännäköisen :)
Mun mies on 174cm ja minä 170 cm ja poikamme on 194cm.
Sinä oletkin keskivertoa pidempi, eikä miehesikään alle 170 cm.
(ja varmaan pituusgeenejä muualla suvussa)
Ehkä minun puolen suvussa on jättiläinen piilossa kaapissa? Siellä kun ei kaikista isistä ole ihan tarkkaa tietoa :) Miehen suku on lyhyttä tappia kaikki.
Mun mies on 174cm ja minä 170 cm ja poikamme on 194cm.Sinä oletkin keskivertoa pidempi, eikä miehesikään alle 170 cm.
Mun mies on 174cm ja minä 170 cm ja poikamme on 194cm.Sinä oletkin keskivertoa pidempi, eikä miehesikään alle 170 cm.
Ei vaiskaan.
Älykkyyskin periytyy tietyissä määrin, eli tuollainen pituuslaskelmoivan lapsi voi periä äitinsä hmm. älykkyyttä ja oppii kasvatuksen kautta elämän perusarvoja.
Siinä on sitten naurussa pitelemistä, kun nai pitkän kusipään rodunjalostusmielessä ja tuloksena onkin lyhyempi jälkikasvu. Meinaan ei sitä koskaan tiedä kenen isovanhemman pituusgeeni osuu lapselle.
Itse olen 175 pitkä, enkä huolisi miestä joka on minua lyhyempi
Ei vaiskaan.
Älykkyyskin periytyy tietyissä määrin, eli tuollainen pituuslaskelmoivan lapsi voi periä äitinsä hmm. älykkyyttä ja oppii kasvatuksen kautta elämän perusarvoja.
Siinä on sitten naurussa pitelemistä, kun nai pitkän kusipään rodunjalostusmielessä ja tuloksena onkin lyhyempi jälkikasvu. Meinaan ei sitä koskaan tiedä kenen isovanhemman pituusgeeni osuu lapselle.
En ole tietoisesti pituuslaskelmoiva (tässä aiemmin vain vähän terävästi ilmaisin itseäni), mutta jostain syystä olen päätynyt naimisiin hujopin kanssa. Hän ei tosin ole kusipää. ;)
Mutta ihan järjellä ajatellen lyhyiden naisten kannattaa pyrkiä pitkien miesten kanssa naimisiin (ja lyhyiden miesten pitkien naisten kanssa). Ihan vain että ei nuo pituus- ja lyhyysgeenit niin kamalasti kasaantuisi. Ääripäät muuten lisääntyvät yhteiskunnassa, mistä tulee ihan käytännön ongelmia. Eivät mahdu lentokoneissa penkeille tai yltä kaapeille. ;)
Ainoa miinus että lapset tuppaa jäämään myös lyhyiksi kun ollaan molemmat lyhkäsiä.
Mutta eipä sitä sillon joskus tollasia aatellu.
pelkällä ulkonäöllä ei vielä pitkälle pötkitä. Jos taas pelkästä pituudesta puhutaan, niin tykkään enemmän jos mies on lähempänä omaa pituuttani (165 cm) kuin jos on kovin kaukana. Pituuden puolesta siis 170 cm on mieluisampi kuin 190 cm, kokemusta on kummastakin.
En ottaisi itseäni lyhkäsempää miestä.
Minimiehet on hassun näköisiä pidemmän naisen rinnalla.
Ainoa miinus että lapset tuppaa jäämään myös lyhyiksi kun ollaan molemmat lyhkäsiä.
Mutta eipä sitä sillon joskus tollasia aatellu.
vaikka lapset jäävät lyhyeksi. Ei kaikkien tarvitse pitkiä olla ;)
Alkuperäiseen kysymykseen vastaan että voisin. Minulla on ollutkin muutama miesystävä vuosien varrella, joiden pituus on ollut 165-169cm. Tykkään lyhyistä ja lyhyehköistä miehistä, kunhan ovat muuten miehekkäitä, huumorintajuisia ja älykkäitä. Eikä hyvästä ulkonäöstäkään ole haittaa. Nykyinen mieheni on huimat 174cm pitkä ja hän on melkein liian pitkä minulle. Olen itse 162cm. Ahdistun pitkän miehen rinnalla, tulee jotenkin lapsi-olo.
Olen itse 175cm, enkä halua enää itseäni lyhyempää miestä. Aikanaan olen seurustellut sellaisen kanssa yli 5v, mutta enää en halua.
Hah! Tämäkin palsta on täynnä älykääpiöitten kommentteja
ei haluta lyhyttä puolisoa koska lapsista tulee pätkiä! What?
pituudella ei pötkitä pitkälle,samallaisia kusipäitä löytyy pitkistä ku lyhyistä ihmisistä
minun päättelyni mukaan pitkät miehet ovat epämiellyttävännäkösiä sellasia laihoja luikkuja
onneksi itse rakastuin 173cm mieheen ja uskomattoman ihana juttu että toinen lapsista peri hänen kauniit ja komeat piirteet
mielummun annan lapselle komeuden ku pitkän varren ja ruman naaman
En. Olen 165cm pitkä, mutta haluan miehen jonka kainaloon mahdun :)
Ja sellaisen löysinkin.
Ottaisin kyllä, jos on luonteeltaan sopiva, hyvännäköinen ja muutenkin kolahtaa. Ei musta pituus ole mikään oleellisin asia viehättävyydessä. Ja julkkiksistahan kuumistelen esim. Alexi Laihoa, joka on tuon alle 170 mutta silti seksikäs kuin mikä. ;)