Oletko mielestäsi isotissinen ?
Kommentit (65)
30E. Teininä olin, koska rinnat tulivat tosi aikaisin. Nykyään kun muillakin on, ja vielä paljon isompia, niin eivät enää ole. :) mikä sopii mainiosti. Nämä sopii kroppaan just hyvin. :)
Aika kapea rintakehä sulla.
30E. Teininä olin, koska rinnat tulivat tosi aikaisin. Nykyään kun muillakin on, ja vielä paljon isompia, niin eivät enää ole. :) mikä sopii mainiosti. Nämä sopii kroppaan just hyvin. :)
Aika kapea rintakehä sulla.
Pirun päärynä, yläkroppa linnanneidon ja alakroppa peltotyöläisen. ;)
Hämäläisyys taas näyttäytyy. 65E siis suomikoko. D'oh. :D
On ne aika isohkot, mutta usein oikein pukeutuessa ei näytä niin kamalan massiivisilta.
Itse pidän isorintaisuuden rajana sitä, pystyykö ostamaan liivinsä edullisista ketjuista vai ei - jos esim. mikään sentyyppinen ketju kuin KappAhl tai Lindex ei vaivaudu pitämään valikoimissaan mallia johon mahtuisin, silloin kyse on varmaankin normia isommasta koosta.
Raskaus- ja imetysaikoina lehahdin sille puolelle, mutta viime vuosina olen taas mahtunut KappAhlin kokoon 80DD, joten taidan olla taas justjust keskikokoisten joukossa enkä enää erityisen isorintainen.
Changen koot tietysti oma juttunsa, nytkin on päällä Changen koko 75H. Ei paras mahdollinen malli nykyiselle koolleni, olisi imartelevampiakin, mutten viitsi heittää näitä vanhoja roskiinkaan kun ne eivät olkahihnoja kiristämällä myöskään väljiä ole.
koko tällä hetkellä kaiketi 80D, ennen raskautta oli 75C, puolivälissä mennään. Luulen, että raskauden lopussa alan olemaan isotissinen.
80B. Muiden mielestä ehkä olen pienitissinen, mut omasta mielestäni aivan sopiva. Isompia en haluaisi (imetysaikana isot meloonit olivat ahdistavat), näin olen sopusuhtainen.
Haaveilen pienennysleikkauksesta
Siskoni on myös kokoa 70D, eikä ne ole oikeastaan yhtään isommat kuin nämä minun 80B lätyskäni.
Tietysti jos haluat olla täysin rinnaton...
Kyllä on ainakin kroppaan suhteutettuna. Olen lyhyt ja hoikka ja rinnat 70E. Kroppa on tällaista tiimalasimallia. Monesti on kyselty onko silarit, kun ei tunnu sopivan kroppaan. Pienemmätkin kelpais, ois helpompi ostaa vaatteita :)
ja tuskin ainoastaan omasta mielestäni. Pienennysleikkaus olis mahtava. Koko on 80I
, mutta terhakkaat ja kiinteät ne on ;) Luultu jopa silikoneiksi :DDD
80b
80JJ/N, ennen imetyspuuhia 80H/I.
Haaveilen pienennysleikkauksesta
Siskoni on myös kokoa 70D, eikä ne ole oikeastaan yhtään isommat kuin nämä minun 80B lätyskäni.Tietysti jos haluat olla täysin rinnaton...
Aina tiellä. Ei kauniit. Painavat. Tekevät musta tankin. Imetyksellisesi ihanfiaskot. Tubulaariset. Aikoinaan maidonnousun aikaan jättimäiset, sen jälkeen rumat moljakkeet, raskaat, roikkuvat. Urheillessa ärsyttävät (thank god for shock absorber).
Kuljen ihan urpon näköisenä, kun aina huomaamattakin vedän hartioita eteen piilottaakseni inhoamani ryntäät. Vihaan niitä. Niistä on ollut mulle aina pelkkää harmia ja haittaa. Todennäköisesti jonain päivänä niihin iskee vielä syöpäkin niin avot. Haluaisin olla a-kupein varustettu, tai korkeintaan pikkuriikkisin b:n.