miksi jotkut laittaa dödön jo illalla?
Kommentit (14)
Laittoi aina heti suihkun jälkeen, koska dödö-purkissa käskettiin laittaa puhtaalle iholle :) Aamullahan se iho ei enää olis puhdas...
Outoa. Joku hormonihäiriö?
ihan ne naishormoonit :)
Laittoi aina heti suihkun jälkeen, koska dödö-purkissa käskettiin laittaa puhtaalle iholle :) Aamullahan se iho ei enää olis puhdas...
niin minäkin teen.
Ja haisenkin kyllä parissa tunnissa nykyisin. Jos aamulla laittaisi, niin iholla olisi jo paljon basilleja, jotka sitten siirtyisivät muhimaan sinne dödöön.
Epäilenkin tätä syyksi siihen, että exän dödöt haisevat hirveälle, kun hieroo likaiseen ihoon.
Mäkin pesen sitten aamulla kainalot uusiksi ja laitan dödön.
Tekeekö monikin niin, että käy illalla suihkussa mutta laittaa vasta aamulla dödön pesemättä kainaloita ensin?
En mä vaan pystyis.
niin minäkin teen.
Ja haisenkin kyllä parissa tunnissa nykyisin. Jos aamulla laittaisi, niin iholla olisi jo paljon basilleja, jotka sitten siirtyisivät muhimaan sinne dödöön.
Epäilenkin tätä syyksi siihen, että exän dödöt haisevat hirveälle, kun hieroo likaiseen ihoon.
ettei mun tarvi sitten aamulla pestä uusiksi, eikä laittaa dödöä, kun teho kestää kyllä päivän, kunhan heti pesun jälkeen on laittanut.
Luin vain avausviestin.
Ei muuten laita. Siinä ei olisi mitään järkeä. Siis voi laittaa illalla, mutta laitettava on aamullakin.
Oli sitten vuorokaudenaika mikä hyvänsä. En edes hikoile itse mitenkään erikoisen paljon, mutta kammoksun hien hajua ja hikiläikkiä kainaloissa.
koska käyn suihkussa illalla, ja jos en laittaisi illalla sitä dödöä haisisi jo pahasti hiki aamulla. Täytyisi uudestaan pestä ja sitten laittaa dödö. Mutta laitain tehokasta 48 h suojan antavaa dödöä illalla niin ei tarvi aamulla pestä eikä laittaa dödöä.
vaihdevuosissa. Käyn iltaisin suihkussa, ja en laita silloin dödöä, koska ihottumat on pahana. Annan ihon öisin levätä. Ukko joutuu siis mahdolliset hajukärsimykset öisin sietämään ;) Aamulla pesen kainalot, ja laitan silloin dödön, jotta en haisisi töissä. Sen verran olen huomaavainen asiakkaita ja työkavereita kohtaan.
nukun ilman hajusteita. Aamulla en haise, enkä juuri hikoile muutenkaan. Aamulla pyyhin kainalot vauvanpuhdistuspyyhkeellä ja laitan dödön. Hyvin pelaa.
Ihoni ei kestä paljoa pesua, siksi nuo vauvanhoitopyyhkeet ovat minulle loistoapu. Ja Rainbow on niissä paras merkki. :)
Outoa. Joku hormonihäiriö?
Mulla se oli hormonihäiriö. Nimittäin kilpirauhaseen liittyvä. Mutta sitä ei tavalliset lääkärit bonganneetkaan eikä pelkkä Thyroxinkaan auttanut. Mutta kun sain kilpirauhasen vajaatoimintaan hoitoa (kuultuani, että vaikka arvot ovat viiterajoissa vika voi olla siellä) ja T3-lääkettä, niin hikoilu hävisi. Se on säästänyt minulle pitkän pennin kun ei enää mene paidat pilalle.
On miehellekin mukavampaa kun vieressä ei nuku haisuli =)
Aamulla pesen kainalot ja laitan dödöä uudemman kerran.