Tupakoiva työkaveri ärsyttää!
Juoksee monta kertaa päivässä tupakalla eli on poissa työpisteeltään ja olettaa että minä toimin hänen sihteerinään eli vastaam puhelimeensa, otan viestejä vastaan jne. Tässä on vain se pulma että itselläni yhtä paljon työtä ja yhtä moneen puheluun vastattava. En siis todellakaan aio ottaa tavaksi vastailla hänen puhelimeensa hänen tupakalla ollessaan jos itsellä työt pahasti kesken. Etenkin kun useimmiten tämä puheluun vastaaminen tarkoittaa minulle selvittelytyötä. Ärsyttää!
Kommentit (25)
siis kun vastaamme asiakkaidemme puheluihin se aina tarkoittaa sitä että kysyvät jotain selvitettävää asiaa ja sehän tarkoittaa sitä että se joka vastaa niin selvittää. Katson että mun ei tarvitse omien töiden lomassa alkaa toistenkin puolesta tätä tehdä.
Meillä on kännyt mutta eipä se tupakoitsija viitsi sitä sentään "tauolleen" mukaan ottaa...
Joo en todellakaan vastaile hänen kännyynsä hänen tupakkitauollaan. Soittakoot takaisin kun tulee!
ap
ei me muutkaan juosta työajalla monta kertaa päivässä tauoilla! Saati että odottaisimme toisten tekevän työmme sillä välin.
työkaverin työkännyyn sillä välin kun toinen on tapakalla? WHAT? Jos kaikilla on oma työnkuva niin hoitakoot sen myös!
Hassua että jonkun mielestä toisten pitäis hoidella tupakoitsijan työt kun tämä tupruttelee monta kertaa päivässä!
Ap suosittelen että seuraavan kerran kun lusmu on tupakalla ja puhelimensa soi niin vastaa ja sano että " sori ei ehdi sinua auttamaan kun tervaa keuhkojaan ylimääräisellä palkallisella omalla tauolla mutta haluatko jättää soittopyynnön niin palaa asiaan?"
meillä oli (on) samanlainen tapaus, käänsi puhelunsa mulle kun lähti hoitamaan tärkeää asiaa (=kävi tupakalla) tai sitten keskuksesta käännettiin mulle kun hän ei vastannut.
Lopulta olin ihan puhki kun mun puhelin soi koko ajan enkä voinut päätellä kenen puheluita ne on. Omat hommatkin ois pitänyt hoitaa. Jokainen puhelu kun vaati jonkunlaisen toimenpiteen / neuvomista
Kävin sanomassa esimiehelle että ei riitä mun kapasiteetti ja pidettiin palaveri.
No selvisi että en tosiaan ole tämän henkilön sihteeri ja hälle sitten soittopyyntöjä jos ei itse vastaa puhelimeen.
Nyt vihaa mua yli kaiken eikä puhu mitään, paiskii ovia kun näkee...
Mut joo elämä helpotti kun on vaan omat duunit jotka pitää jo tarpeeksi kiireisenä.
Tuo henkilö ei käy ikinä muitten kanssa kahvilla vaan ottaa aikaa kuinka kauan muut istuvat, ja se oikeuttaa hänen tupakkataukonsa. Pitäköön niin paljon taukoa kun haluaa mutta hoitaa myös työt itse eikä sitten kiukuttele kun toinen ei olekaan hoitanut töitä sillä välin.
Kahvitauon pitäjät ovat kuitenkin lähellä puhelinta ja pystyvät siinä tarvittaessa menemään työpisteelleen kun puhelin soi.
Ja siinä oli vielä se että minä olin hänen mielestään tuurausvastuussa 8 tuntia päivässä hänen hommistaan mutta hän ei tietenkään minun hommista :D
Eikö voi sauhutella omalla ajalla? En siedä työpaikalla minkään laisia laiskottelijoita.
t: poltan itsekin, en koskaan töissä