Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä onkin sanoma magazinen nettipalvelu täys paska!

Vierailija
25.01.2013 |

Ei tietoa koska mahdollisesti seuraava lasku tulee,tai mikä on laskun summa. Ei näy onko laskut yhdessä vai kahdessa erässä, saatikka että voisi vaihtaa esim. kahdessa erässä olevat tilaukset yhteen erään yms.

Lapsille on tullut aikoinaan tilattua pari lehteä ja molemmissa pitäisi tilausjakso loppua tässä kuussa(sen sentäs näkee tuossa nettipalvelussa), laskuja seuraavasta tilausjaksosta ei ole tullut vieläkään. Muistelin että toinen tilaus on 2 erässä, olisin sen mieluusti vaihtanut yhteen erään, mutta enpä jaksa ruveta asiakaspalveluun soittelemaan.

Nykyään kuitenkin lähes joka firmalla toimii kätevästi netin kautta tuollaiset asiat.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruutuksen tuolla yhdelle lehdelle ennen seuraavam jakson alkua. No, ikävä kyllä olin reissussa kun seuraava jakso alkoi, ja peruutus ei ollu sit jostain teknisistä syistä menny perille ja jouduin tietty maksamaan sit useamman lehden jotka ehti reissun aikana tulla. Eli jos teette peruutuksia tuolla niin ottakaa printti itsellenne todisteeksi!

Kun ei tuolla nää sitä tietoa missään onko peruttu vai ei.

Ja olen samaa mieltä ap:n kanssa, toi nettipalvelu on kököin mihin olen törmännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla