60-luvun esikot!
Hui hai ja näin se vaan on jo keskiviikko! Pitkästä pyhästä ollaan nautittu leväten. Maanantaina tosin tein vähän töitäkin mutta kotoa käsin vain muutaman tunnin. Itsenäisyyspäivää vietettiin ihan kotona kahdestaan, lämmitettiin päiväsauna, kokkailtiin hyvää ruokaa ja mastouduttiin sitten sohvalle katsomaan linnan juhlia.
Nyt on varattu sitten ultrakin ensi maanantaiksi. Vähän jännittää, tai aika paljonkin, onko siellä mitään ja montako. Toisaalta oireet on edelleen mielestäni niin lievät että olisin tosi hämmästynyt jos olisi enemmän kuin yksi.
Sen olen huomannut että olen viime aikoina nähnyt voimakkaita unia. Eli ne on jotenkin toden tuntuisia, selkeitä ja muistan aamulla mitä olen nähnyt. Ja herään edelleen aamuyöstä aina pissille. Iltaisin on rinnat kipeät ja kuvottaa.
Mutta kohta on taas viikonloppu =)
Kommentit (41)
piina ihan parhaimmillaan, kp 24 taitaa olla menossa. ollut vaan niin kiirettä töissä ja vapaallakin, että meinaa unohtua. toisaalta, kun on niillä lugeilla niin menkathan ei ala ennen kuin ne on lopettanut, että sellaista jännitystä ei kuitenkaan saa aikaseksi. ja olo on täysin oireeton, joten en nyt turhaan lietso toivoa (sekun toisiaan tuntuu pärjäävän ihan itse hyvin siinä lietsomispuuhassa....)
huomenna varmaan aamulla teen testin, että osaa lopettaa luget (tai....) sopivasti pikkujoulujuhlapäivänä. tai ehkä jo tänään illalla.
en sitten millään saa rintoja kipeän tuntusiksi vaikka kuinka yrittäisi, sekun on ollut sellanen varma merkki. puolessa välissä oli, siis oletettavasti oviksen jälkeen. mutta koska sitäkään en tikuttanut, en tiedä oliko vai ei. kovin ahkeria kyllä oltiin hyvissä ajoin ja riittävän pitkään.
sonjaemmalla kuulostaa oireet oikein hyviltä! varmasti ihanaa että maanantaina saa vihdoin jotain konkreettista todistetta.
kiva myös kuulla paidesta jälleen. niinhän se on, että ei tässä hommassa juurikaan tuo logiikka pelaa. ja sitä paitsi ei kaksi vuotta mikään ihan iäisyyskään ole, joten toivotaan, toivotaan...
samoja piinailuja tetille. ja emmille myös. tosi hyvä, että kohdallesi osui ymmärtävä neuvolatäti. minullakin on sellainen ollut, soitti aina keskenmenojen jälkeen ja kysyi kuinka jaksan jne.
eli toiveikasta torstaita, huomenna perjantai! kyllä joka viikkoon pitäisi yksi ylimääräinen pyhä saada, katkasee kivasti näitä arkijuttuja.
Huomenta esikot !
Tänä aamuna sitten sain herätä kovaan alavatsan poltteeseen ja wc-reissun yhteydessä tuli punaista, joten taidettiin siirtyä kp1/31 .. Tavallaan on hienoa huomata miten nopeasti tämä kroppa paranee ja alkaa elämään uudestaan sitä vanhaa jo opittua, mutta jotenkin tuntui pahalta tämä kuukautisten alkaminen :?
Nyt aloitamme taas alusta eli tikuttamisen aloitan jo kp 8-9 tietämillä, sillä viime kerralla oli ovis ollut todella aikaisin.
Kaikista kamalinta oli kuulla lääkärin sanovan, että sikiö ei tullut vuodon yhteydessä ulos vaan oli pikkuhiljaa kuollut ja kuivunut/kuihtunut pois. Se tuntuu niin kauhealta ..
Paide minustakin oli upeaa että th halusi tavata ja jatkaa jutustelua, saa ainakin lisätietoja ja purkaa sydäntään ! Teille todella toivoisin + ja peukutan täällä bdbd !!!
Tetille hyvää piinan alkua ! Teti odottavan aika on pitkä ja jos/kun siihen mahtuu epäonneakin yli sallitun rajan niin silloin se alkaa pelottamaan- onko seuraavalla kerralla yhtä huono onni. Sitä tavallaan haluaa suojella itseään.
Sonjaemma ONNEA rv-7 todella paljon ! Eletään hengessä mukana ja toivottavasti taas pian saadaan myös ' odottaa ' yhdessä :)
Onnea ultraan ! Menetkö yksin vai otatko miehesi mukaan ?
kaikille hyvää torstaita
t. emmi kp1
Kuulkaa, mulla on menkkakipuja, vaikka on vasta kp 17. Tosin täti voi kyllä olla tulossakin varhain, koska arvelen oviksen olleen poikkeuksen aikaisin eli kp 9. Jos näin oli, vuoto alkaa sopivasti elikkä epäsopivasti anoppilaan suuntautuvan viikonloppureissun aikana about sunnuntaina.
Mutta sitten mulla on myös kohtu muljahtanut outoon asentoon. Kohdunnapukkaa ei löydy millään, vaikka se tavallisesti tuntuu ihan helposti, kuun vaiheen mukaan ylempänä tai alempana. Sanokaa, please joku, että tämä voi olla raskausoire!
Onneksi olen jo sentään niin tottunut kuumeilija, että osaan ottaa tämän hysterian hiukan myös huumorin kannalta. Töissä on tällä hetkellä niin paskamaista, että suon itselleni tämän piinailemisen ilon. Olisi ihanaa lähteä äitiyslomalle tästä kaaoksesta...
Paide, itse en ollut varsinaisesti ikinä tarkkaillut kohdunnipukkaa aiemmin. Mutta silloin plussakierrossa ihmettelin itse kohdunnipukkaa (tai siis ihmettelin että mikä pallo se siellä tuntuu), kun en ollut aiemmin tuntenut kovana, tai sitten en vain ollut laittanut lugeja niin syvälle. Sitten se tuntui mielestäni hieman pehmeämpänä päivän-pari juuri plussan aikoihin ja vielähän tuo tuntuu kovana edellen. Yritin etsiä hakusanallakin siinä epätoivoissani piinaillessani mutta en sitten ottanut selvää miten sen piti olla. Mutta summa summarum: itse " löysin" koko pallukan ensimmäisen kerran vasta plussan aikoihin.
Tuohon ensi viikon ultraan menen yksin, ei pääse mies mukaan. Sitten neuvolaan ja seuraavaan ultraan tulee kyllä mukaan.
Yhtään joululahjaa en ole vielä ostanut mutta joulutunnelmaan tarkoitus virittäytyä sekä joulukonsertilla että joulumarkkinoilla.
Tänään olin koko päivän menossa tuon rakkaan mieheni kanssa. Hänellä kun oli vapaata kielikurssilta niin hoitelimme ensin hänen näitä ns. maahanmuuttaja asioita ja sitten suuntasimme Helsinkiin ja jouluostoksille !!! Oli niin kylmä, että nenä oli molemmilla jäässä, joten kävimme vielä alkomaholiliikkeessä ja ostimme jotakin mikä lämmittää. Matkalla kotiin tuli mukaan vielä 2 pizzaa, ja juuri söimme ja nautimme lasilliset, joten olo on ' hyvä ' Itse en juurikaan piittaa tuosta alkoilusta, mutta näin kylmällä sellaiset kaksi senttiä tekee terää :)
Olipas Paidella jänniä uutisia !!! Itse en myöskään ole tutkaillut kohdunnipukkaa, mutta nyt alkoi täälläkin kiinnostamaan, että onko noissa jutuissa perää. Anyway paidelle peukutukset !!!
Ja trattis piinaa kanssa !!! Koita nyt saada + tikkuun niin saisimme taas puhtia tähän meidän esikoiden touhuun !!!
No täällä kuukautiset menivät lakkoon tai jotakin, kun aamuisen wc-reissun jälkeen ei ole tullut mitään, mutta katsellaan ja odotellaan.
kaikille hyvää torstai iltaa t. emmi
Tänään vähän myöhemmin töihin, joten roikunpa täällä netissä jo heti aamusta.
No se kohdunsuukin löytyi sitten taas tarmokkaan haravoimisen (!) jälkeen sieltä jostakin. Kohtu taisi vain väliaikaisesti kallistua tavallistakin enemmän taaksepäin.
Ja sitten vähän filosofiaa ja omaa napaa... Olen nimittäin tullut siihen tulokseen, että vauvakuume on hyvin hienovireinen psykofyysinen kokonaisuus.
Tässä loppukesästä ja alkusyksystä minulla ei käsittääkseni ollut ovulaatiota lainkaan. Ainakaan ruumissani ei tapahtunut sitä muutosta, jonka ovis tavallisesti aiheuttaa; rinnat eivät kipeytyneet, ruumiinlämpö pysyi tasaisena, kohtua ei vihlonut. Kun ruumis ei lähettänyt mitään viestiä, oli myös mielen ihan helppo pysyä coolina ja jättää piinailu sikseen.
Mutta nyt ovikset ovat palanneet ja samantien piina. Kierron puolivälissä ruumis lähettää tuhat pientä viestiä siitä, että raskaus on mahdollinen. Minulle se viesti on niin voimakas, että en täysin pysty sitä järjellä kontrolloimaan. Järki sanoo, että tuskin olen raskaana, mutta hormonit, koko ruumis vakuuttavat muuta! Arvatkaa, kumpaa tunteet uskovat, järkeä vai ruumiin viestejä?
Se kyllä helpottaa, että alan olla selvillä tämän prosessin kulusta. Alussa ihan tosissaan luulin, että olen varmaan raskaana, koska kerran tuntuu siltä!
Kaikki eivät varmaan koe tätä keirtoa niin raskaana. Mulla vaikuttaa ehkä sekin, että ennen tätä parin vuoden vauvanyritystä söin lähes koko aikuisikäni e-pillereitä. Nehän pitävät hormonitasot tasaisina eikä tätä vuoristorataa tule. Olen siis nyt vasta nämä pari vuotta saanut tuntumaa siihen, miltä oikea hormonikierot tuntuu.
Vetäydyn viikonlopun nettipimentoon. Mukavaa piinaa Tetille ja Trattikselle, voimia edelleen Emmille, Sonjaemmalle mukavaa ultran aattoa!
-paide-
Emmillähän oli mukavan kuuloinen ilta, pizzaa kodin lämmössä ulkona olon jälkeen...ja napsut päälle. Mutta eilen olikin tosi raaka ilma. Me oltiin joulukonsertissa ja korvat meinasi jäätyä matkalla autolta kun en löytänyt myssyäni (eikä hiihtopipo olisi oikein sopinut lookiin), joten piti lähteä paljain päin.
Piade, eikös se ole toisaalta hienoa todeta että kroppa ja hormonit toimii. Minäkin kun söin noita pillereitä muutamia taukoja lukuunottamatta suunnilleen koko aikuisiän niin kyllä sen huomasi sitten kun lopetti miten fiilikset vaihtelee kierron mukaan.
Tänään on tosi kiire päivä, mutta meneepähän nopeammin. Rv 7+1 nyt siis mennään, maanantain ultrassa sitten nähdään mitä siellä on...
Ja maanantainahan sitten tiedetään piinailjoidenkin tilanne, toivotaan nyt plussia kovasti.
Viikonloppua kaikille jos ei välillä ehdi tänne enää kirjoittelemaan!
puhdas negahan sieltä tuli, sekä eilen illalla että tänään aamulla. vaikka ei ollut aconin 10, vaan joku 25, niin kyllähän sieltä joku haamun serkku olisi näkynyt, jos...
eilen sitten tiuskin miehelle loppuillan, mutta kyllähän tämä tästä. eipä tosiaan niitä oireitakaan ollut. nyt sitten odotellaan tätiä, eli ei nyt ihan korkeimmissa pikkujoulutunnelmissa tänään (joita siis meillä töissä tänään illalla vietetään), mutta voipahan sitten sitä glögiä juoda hyvällä omallatunnolla. näin pikalaskulla seuraavat tärppipäivät on joulun aikaan ja varmaan tietty just ne päivät kun ollaan erillään. mutta jospa sitä miettisi sitten kun aika on.
kyllä nuo hormoonit on tosi voimakas juttu. esim. kun kuta kuinkin kaikki mainokset itkettää aina välillä, enkä kuitenkaan muuten pidä itseäni mitenkään erityisen herkkänä, ja kyllä tässä parin vuoden aikana kun on enemmän tarkkaillut kehoaan, niin huomaa ihmeelllisiä asioita.
aamulla oli niin pureva viima että. mutta täällä muuten paistaa aurinko taas pitkästä aikaa. ja sitten töiden pariin takaisin...
Piipahdin tänne lukemaan kuulumisia muutaman päivän tauon jälkeen. Minulla mieliala kovasti tupsahtelee nyt. Mies raukka on joutunut kärsimään kun tuntuu että tää räjähtää pienimmästäkin asiasta. Mikä lie ja asialle kun ei voi mitään ne puuskat kun vaan tulee vaikkei haluaisikaan.
Nyt lie joku kp 20 paikkeilla ja piinattavaa on sellainen reilu viikko eli just jouluviikolla pitäs sitten jännitellä tuoko pukki lahjoja;)Tunne on kyllä ettei niin tapahdu mutta niikuin tässä jo taanoin tuli todettua ettei sitä tiedä varmasti ennenkuin täti on kylässä. Selkä on ollut kyllä vähän jäykkä niinkuin aina ennenkin tässä vaiheessa kiertoa muita oireita ei ole josta vois edes päätellä mitään. Ei ees rinnat kipeet.
Sonjaemmalla huomenna jännät paikat minä täälä peukutan oikein kovasti että kaikki hyvin ja jos vielä paremmin siellä näkyy kaksi pikkuista:) db db db
Muille oikein mukavaa alkavaa viikkoa ja db db
Täytyy kai lähteä heiluttamaan valkoista nenäliinaa jos vaikka sais rauhan aikaan kun olen ollut niin hirveä tänään.
vielä kaikille.
täällä sitten taas siirryttiin suoraan lähtöruutuun kulkematta plussauksen kautta vai kuinkas se menikään, eli kp 1.
pikkujoulut meni kuitenkin oikein mukavasti, eilinen vähän puoliteholla, tänään sitten on oltu pitkää metsälenkkiä ja siivousta jne. nyt on takat ja kakluunin viritelty ja kynttilät sytytetty, joten voisi olla glögin paikka...
toivottavasti tetillä rauhanneuvottelut tuottaneet tulosta ja mukava ilta luvassa teillekin.
sonjaemmalle huomiseksi peukkuja - täällä jo odotellaan tuloksia malttamattomina!
pahoittelut trattikselle negasta.
Tetillä alkaa olla jännät paikat ja paidellakin taisi olla piinahetket ellei täti ängennyt mukaan viikonlopun reissulta.
Aamulla kävin ultrassa ja pienen pieni papunen siellä näkyin ja pieni väpättävä syke =). Lääkäri tosin totesi että hyvältä näyttää mutta ei kannata vielä tässä vaiheessa julistaa asiaa kun on kuitenkin vielä 10% km mahdollisuus. Kahden viikon päästä uusi ultra ja jos siellä kaikki ok niin aletaan olemaan jo turvallisilla vesillä. Koosta ei vielä suostunut sanomaan mitään kun on vielä niin pieni ja riippuu mistä asennosta kuvan saa, tärkeintä että syke näkyi. Kahden viikon päästä ollaan kuulema sen verran pidemmällä että pitäisi jo jotain kertoa. Pikkuisen tietysti ihmettelen kun joillekin jo näillä viikoilla (rv 7+4?)sanotaan vastaako koko viikkoja...mutta kaipa sitä vain on luotettava asiantuntijan sanaan.
Kaksi alkiotahan siirrettiin mutta toisesta ei näkynyt merkkiäkään, joten ei ollut edes alkanut kehittymään. Mutta järjettömän onnellinen jos tämä yksi edes saadaan!
Tästä on hyvä aloittaa uusi viikko!
hyvistä " väpätyksistä" ! todella hienoja uutisia. muutaman viikon päästä sitten taas viisaampia ja silloin niitä viikkojakin on taas kertynyt enemmän. ja kyllähän normaali yksöisraskaus on kaikin puolin helpompi, joten sitenkin varmaan parempi.
nyt palaveriin, joten myöhemmin lisää (paitsi että täällä mitään juuri nyt tapahdu tällä rintamalla, tylsä kp 2)
mites muiden viikonloppu?
Sonjaemmalta! Ainahan noita pelkoja on, mutta se on jo tosi paljon, jos 90% varmuudella " pieni väpättäjä" pysyy kyydissä. Ihanaa!
Trattikselle myötätuntoinen joopa-joo.
Mulla se sitkeä toivo vain itää. Menkat eivät ole alkaneet ja aamulämpökin pysyttelee vielä ylhäällä. Ehkä sitten erehdyin ovispäivästä, onhan se myöhemminkin voinut olla. Menkathan eivät siis ole mitenkään myöhässä, ajattelin vain oviksen olleen jo kp 9 ja sen perusteella voisi valua jo. Luteaalivaihe on mulla tavan mukaan vaivaiset 11 päivää.
Nyt on kp21/24 eli normaaliin kuukautisten alkamisaikaan on vielä matkaa. Haudon jäitä hatussa. Myötätuntoinen joopa-joo myös Tetille!
Semmoinen mutka matkassa, että minun pitäisi mennä ensi maanantaina pieneen operaatioon, johon liittyvää lääkitystä ei voi ottaa, jos on raskaana. Kuukautiset arvattavasti alkavat sitä ennen, mutta enhän mä voi mennä, jos ovatkin sitten myöhässä. Sunnuntaina tuokin sitten vasta selviää.
Tuohon hormonikiertoasiaan vielä semmoinen lisäys, että kyllä minusta on itse asiassa ollut aivan mukavaa tutustua tähän omaan ruumiiseeni tältäkin kannalta. Vastahan sitä olen päässyt varsinaista naisen elämää elämään pillereiden lopettamisen jälkeen! En aio missään nimessä enää tabuja suuhuni laittaa, vaikka vauvahaaveet lepattavatkin enää hyvin pienellä liekillä.
arvaatte varmaan että on taas ajatukset olleet jossain muualla kuin työasioissa. Sori jos jotakin ärsyttää minun löpinät... ultrakuva on piilossa kalenterin välissä ja piti välillä salaa tiirustella sitä. Jotenkin tuossa aamulla oli vielä niin hämmennyksissään tai maanantai-aamuvireydessä että vasta tässä myöhemmin iski tajuntaan todellisena se että näki ihan oikeasti sykkeen sisällä omassa itsessään. Aika huimaa!
Jokos Emmi kävi siellä neuvolassa juttelemassa?
Enpä aio minäkään ikuna enää e-pillereitä popsia, eikä ole mitään syytäkään. Tosin se ihana niissä oli että nuo PMS-kiukut ja mankkakivut pysyi poissa mutta tulkoon se kärsimys kerran kuussa.
Oi, nyt puhelin soi. palataan...
huominen meneekin koneen ulottumattomissa, joten laitetaanpa vielä iltaviestiä.
paide; jokos on testit tilattu? torstaina viimeistään että ehtii perjantaina peruttamaan operatiozionit? tämän puolesta peukutan raivoisasti, koska voisihan raskaus edes ihan piruuttaan tulla nyt!
sonjaemma siellä varmaan ihailee nyt kuvia ihan julkisesti kotona. kyllä noita kuvia saakin ihailla ja selostella!
varo vaan, töissä laitat vielä äkkiä piilotellessa johonkin ihan väärän paperipinon väliin ja etsit sitten korvat punaisena ;)
jokos emmillä on neuvolakäynti?
ja tetillä taitaa olla myös piina parhaimmillaan?
täällä jatketaan tällä niinpä niin, tätiseni -seurassa...
voi kun ihania uutisia. Sitä varmaan kieriskelis itsekkin onnesta jos sisällä olisi sellainen syke. Nyt vaan sitten elellään ja odotellaan seuraavaa kertaa kun pääset katsastamaan asukkia masussa. Onnea vielä kerran hirmuisesti sinulle ja tietenkin sille toiselle puoliskollekkin.
Täällä siis kp21 tai jotain ja mieli on niin räiskyvä että. Voin ärtyä niin kovin nopeasti ja ihan ihmeellisistä asioista. Mies oli kyllä viikonloppuna aika lailla helisemässä kun minä niin helposti pimahdin, vaikka kyllä se rauha astui maahan illalla. Niin edellen kyllä hyvin herkästi räiskähtää. En ennen ole huomannut että ihan näin räiskyisi. Paide, on todella mielenkiintoista tutustua itseensä ja siihen mitä minulle tapahtuu hormoonien vaikutuksesta. Sitä ei ole niin tarkkaa ajatellut koskaa ja pilleleiden kanssa tämä elämä on aika taspaksua. Minäkään en kovin helposti kyllä pillereihin enää lähde johan noita on tullut syötyä puolet elämästä.
Niin Trattis mitä sitä sanois jos niinkuin Paide joopa joo. Tämänhetken oireiden tai niiden puuttumisen perusteella taidan seurata samoilla linjoilla kanssasi. Kun olisi edes rinnat kipeät mutta kun ei.
Missähän Emmi on? Joko olet käynyt neuvolassa juttelemassa?
Lähdempä tästä nukkumaan tuonne oman kullan kainaloon .
Mukavaa viikon alkua esikko sisarille!
Iltaa zzZZzzz Sonjaemma ennen nukkumaan menoa oli pakko tulla sanomaan ONNEA paljon .. IHANAA, että pieni ihme löytyi !!! Älä huoli voin hyvin ymmärtää, ettei ajatus kulje, voi olla aikas hidasta seuraavat kuukaudet :) Oli todella upeita uutisia. Olin itse töissä ja tein 12h päivän ja kotiuduin tuossa parisen tuntia sitten. Koko päivän mietin sonjaemman ultraa !!! Nyt vihdoin ja viimein toinen esikko vauva hyvässä vauhdissa ...
Paide minä en ole koskaan syönnyt e-pillereitä. Olen käyttänyt kierukkaa, kupari sellaista yli viisi mutta alle 10 vuotta, ja kait siitäkin sanotaan, ettei suositella synnyttämättömille naisille varsinkaan nuorille ja itse olin alta 30v kun ensimmäisen sain. Harmittaa sekin. E-pillerit kiellettiin, kun ovat nuo alipaineet olleet välillä aika korkeat. Muutoin olin kierukkaan tyytyväinen.
Kaikille jaksuja ja onnea tulevaan .. Ja Teti voikun tulisi teille joululahja ! Ja miksei saisi tulla meillekkin.
Perjantaina olin neuvolassa. Mielenkiintoinen visiitti ja mukava hoitaja. Ei katsellut kelloa vaan aikaa oli yllin kyllin. Olin siellä reilusti yli tunnin. Kannatti mennä, sai purkaa tuntojaan ja kertoa ihan rehellisesti miltä on tuntunut kaiken tämän jälkeen. Aika maassa olen ollut, mutta pikkuhiljaa alkaa ajatus taas kulkemaan.
Nyt kp5 ja kohta alkaa tikuttaminen. Mutten viikonloppuna kp4 tikutin ihan huvikseni ja tikkuun tuli 2 viivaa, mutta toinen haalea. Olen vahvasti sitä mieltä, että minun ovis on välillä hyvinkin aikaisessa ajankohdassa, juuri tuolla kp 8-9 tietämillä. Pian saan aconit ' onneksi '
No uusikierto ja uudet toiveet !
Huomenissa kirjoitan lisää. Voikaa hyvin !!!
Hyvää yötä t.emmi
udella, mikä jengi te sitten olette? Olen tässä yrittänyt pähkäillä ja haulla ettiä, mutta en saanut tolkkua ;)
toki saa kysellä. Olemme siis 60-luvulla syntyneitä, ensimmäistä lasta kuumeilevia eli syystä tai toisesta " myöhäisherännäisiä" . Pieni mutta mukava joukko =).
Kiva kuulla että Emmillä oli hyvä neuvola reissu ja sai purkaa tuntoja. Minullakin muuten tuo kierto vaihteli, yksi hoitokertahan (ovulaation induktio) keskeytettiin kun menin ultraan kp 9 vai oliko se 10 ja ovulaatio olikin jo tapahtunut.
Illalla katseltiin kuvaa ja mies siinä mietti että 1 cm kokoinen (ultrakuvassa mitta oli 10 mm). Oli pitkään hiljaa kun katseltiin tv:tä ja sitten mies oli ilmeisesti pähkäillyt siinä itsekseen kun mietti ääneen että mitenkä se mahtuu, jos se on syntyessään 50 cm. Ja sitten se laski vielä paljonko sikiö kasvaa keskimäärin viikossa. Hassu!
Nyt hommiin, taas on palaveria päivän täydeltä, onneksi on tuossa välissä parin tunnin tauko normaalihommille.
voi miten olikaan kiva lukea teidän viestejä. Paidekin piiitkästä aikaa taas piinailemassa =), teillähän näyttääkin olevan Tetin kanssa piinat yhtäaikaa, toivotaan nyt molemmille jouluylläriä.
Ja Emmilläkin tuntuu jo olevan mieli valoisampi. Kiva kuulla että pääset sinne neuvolaan juttelemaan. Ja tosiaan ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon, sinähän olet jopa minuakin kaksi vuotta nuorempi eli nuorihan sinä olet vielä vai mitä? Ja toisaalta kun olet kuitenkin onnistunut raskautumaan (ei tietysti yhtään lohduta kun kesken menneet) jo muutaman kerran joten toivoa on.
Tänään alkoi rv 7+0 ja maanantain ultraa odotellaan jännityksellä.
Oireet vaivaa edelleenkin pääasiassa iltaisin, aamuisin hieman yökkäyttää ennen aamiaista ja joinain päivinä ollut koko päivän vähän etova olo.
Hiphurraa, on jo torstai!